abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147481934
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).
Ik had ze voor ijzige wegen gekocht. Dat liep geweldig maar die zijn er te weinig hier....
pi_147481994
xMissi, gewoon consequent trainen en NIET te hard lopen bij trainingen. Dat doen veel beginners en dat kunnen ze niet volhouden waarna ze gedemotiveerd raken...
pi_147481997
Voor ijzige wegen moet je spikes hebben.
Voor in de sneeuw zijn die Salomons ook wel fijn volgens mij
pi_147482009
Ik loop nooit op ijzige wegen, volgens mij ga ik dan met welke schoen dan ook onderuit. Verse sneeuw is wel <3
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147482039
Juist Liesje, hardlopen doe je het beste door langzaam te lopen ;)
pi_147482052
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef cafca het volgende:
Voor ijzige wegen moet je spikes hebben.
Voor in de sneeuw zijn die Salomons ook wel fijn volgens mij
Wel met gaiters dan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147482066
Verse sneeuw is gewoon modder waar je schoenen niet vies van worden :)
pi_147482109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Wel met gaiters dan...
Ligt eraan hoe diep de sneeuw is, maar ja
pi_147482142
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef cafca het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe diep de sneeuw is, maar ja
ik vind sneeuw pas sneeuw als het 20 cm of meer is :P
pi_147482252
@Liesje ik zal mn best doen maar het komt vast goed .

En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
pi_147482388
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef xMissi het volgende:
@Calex & @Maraca Was jullie vergeten , maar bedankt :)
@Lies68 Vandaar dat ik het ook meteen goed doe dan maar een paar tientjes duurder , werk ik wel weer wat langer door haha .
@Cafca jij ook bedankt , nee laat me niet afschrikken jullie doen al best lief tegen me hihi ;)

Hooooj!
Welkom! Vragen zijn altijd welkom en verhalen over beginnen met lopen ook, gezellig :)
Er loopt (hihi) van alles rond in dit topic qua afstanden/ervaring etc dus komt goed. Oh en de meesten zijn renverslaafd dus pas maar op, dat virus gaat jou misschien ook nog wel vangen.
Alvast veel plezier. Bijna januari gelukkig *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_147482399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:

En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
in principe wel ja, maar dat heb ik nog niet echt gedaan.
Dit wordt pas mijn 2e hardloopwinter en de winter van vorig jaar was maar een mietjeswinter....
pi_147482448
quote:

We hebben een verslaving te voeden :7
Ik ga niet lopen als het gevaarlijk glad is buiten, denk ik. Maar dat is 2 jaar geleden voor het laatst voorgekomen en toen was ik nog niet verslaafd :P
pi_147482454
quote:

Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken! :D
  donderdag 11 december 2014 @ 14:13:33 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147482476
Ligt er inderdaad aan of het glad is. En waarschijnlijk dan alleen op (schoongemaakte) fietspaden.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147482502
10 dagen achtereen gelopen, en helaas moet ik 't nu onderbreken. Waar ik in het begin sterker werd is het helaas nu weer een stuk minder met de rug, en met de HM op zondag moet ik gewoon 3 dagen rusten nu om hem enigszins verstandig te kunnen lopen.

De rug is alweer een heel stuk beter dan het eerst was, dát wel, de pijn is minder scherp, maar de verbetering van de eerste week zet helaas niet door. Dus, dan maar verstandig zijn en afhaken na 10 dagen. Ik vond het echt gewéldig! O+ Heerlijk, elke dag lopen, en als het niet mijn rug was die zo aan het protesteren was dan had ik het met alle plezier doorgezet!! Geweldige ervaring dit al. Dus nu 3 dagen rust, HM lopen, en daarna denk ik alleen 2 weken core oefeningen en geen hardlopen, kijken of dat, icm fysio, wél gaat helpen. Ik moet en zal januari 'fris' beginnen O+
Ja doei.
pi_147482508
@Murmeli dankje en mooi. Jaa hoop ook dat ik dat virus beetje krijg haha :)

@Guard Ja vorig jaar was idd niet echt winter te noemen, nu is het ook nog niet heel erg koud , misschien krijgen we wel weer zo'n zachte winter. Voor mij gunstig want ik werk altijd buiten.. :p
pi_147482572
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
10 dagen achtereen gelopen, en helaas moet ik 't nu onderbreken. Waar ik in het begin sterker werd is het helaas nu weer een stuk minder met de rug, en met de HM op zondag moet ik gewoon 3 dagen rusten nu om hem enigszins verstandig te kunnen lopen.

De rug is alweer een heel stuk beter dan het eerst was, dát wel, de pijn is minder scherp, maar de verbetering van de eerste week zet helaas niet door. Dus, dan maar verstandig zijn en afhaken na 10 dagen. Ik vond het echt gewéldig! O+ Heerlijk, elke dag lopen, en als het niet mijn rug was die zo aan het protesteren was dan had ik het met alle plezier doorgezet!! Geweldige ervaring dit al. Dus nu 3 dagen rust, HM lopen, en daarna denk ik alleen 2 weken core oefeningen en geen hardlopen, kijken of dat, icm fysio, wél gaat helpen. Ik moet en zal januari 'fris' beginnen O+
Moblo! ;(
Sterkte :*
pi_147482762
Mo :(
Maar, zoals je zelf al zegt: die 10 dagen heb je mooi meegepakt. Leuk dat t tof was *O*
pi_147483008
Ik zie (bijna, van je rug is even minder nu) alleen maar positieve dingen in je post Moblo!
pi_147483172
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
Ik zie (bijna, van je rug is even minder nu) alleen maar positieve dingen in je post Moblo!
Natuurlijk, altijd positief blijven. Als ik beter wil worden, en sterker, dan hoort dit er ook bij: verstandig zijn en luisteren naar 't lichaam. Het ging goed en beter, dus kon ik doorgaan, maar nu gaat het niet beter (ook niet zozeer slechter), dus dan maar gewoon kijken hoe het wél beter kan worden. Oefeningen blijven doen (pilatesmat gaat straks mee naar de Moors), fysio (donderdag volgende week weer), en op naar januari! *O*
Ja doei.
pi_147483191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
@Murmeli dankje en mooi. Jaa hoop ook dat ik dat virus beetje krijg haha :)

Welkom! :)
Ja doei.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:42:46 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147483273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Guard het volgende:

[..]

nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgen O-)
Bruin worden ze allemaal!
F means you're fucked
pi_147483416
@motorbloempje Thanks *) Jij sterkte met je rug, en hoop dat het gauw minder word :s)
pi_147484313
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:12 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken! :D
Eeeeh, afgelopen winter niet, maar het jaar daarvoor heeft er behoorlijk lang veel sneeuw gelegen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')