abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 11:50:08 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147478834
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef _Peach_ het volgende:
Dat is dan wel heel lokaal want ik ben ook in Dordt en ik zie geen sneeuw?! Alleen flitsen en onweer en regen en storm...

[..]

Dan is Dupont geëxplodeerd en is het allemaal asbest :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, het is niet veel sneeuw :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 11 december 2014 @ 12:26:42 #52
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147479692
Nieuwe foto's van de LVML: http://fotovaak.nl

Ik word uit beeld geblockt door een andere loper... Je ziet nog net dat Mr.Y m'n hand vast heeft :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147480298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:26 schreef Yuki het volgende:
Nieuwe foto's van de LVML: http://fotovaak.nl

Ik word uit beeld geblockt door een andere loper... Je ziet nog net dat Mr.Y m'n hand vast heeft :')
how cute O+

Mezelf niet gevonden, wel de rooie kop van mijn meisje ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:14:04 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147480850
Vanmiddag maar langs de dokter, want na het loopje van gisterenavond kan ik nu nog amper lopen ;(. Dat gaat een saaie periode worden.
  donderdag 11 december 2014 @ 13:22:15 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147481045
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden :s)

F means you're fucked
pi_147481159
Die zijn naar mij vernoemd 8-)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147481185
Hoi iedereen, ik ben x Missi en ik ben 19 jaar :)z

Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het mag :) Ik heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!

Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan :). Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.

Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiast :) Krijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.

Alvast bedankt voor het lezen / reageren.

ps. sorry voor mijn lange verhaal..
  donderdag 11 december 2014 @ 13:29:24 #58
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_147481240
Zo, even een paar deeltjes gemist, maar er zeker niet minder om gelopen!
Nog steeds prima op schema met mijn schema ;) Lopen gaat echt steeds lekkerder en de afstanden worden steeds minder een probleem. En das maar goed ook, want zaterdag staat er al 19,2km LDL op het programma. :o
Ook nu het idee om de wekker gewoon om 06.00 te zetten trouwens. Lekker op tijd weer thuis en genoeg tijd voor andere plannen. (Misschien andere auto kopen :) )

Enige dat superirritant is, is dat ik nu sinds vandaag wat minder fit ben. Toch een klein hoekje van de griep meegepakt denk ik. Hopelijk zaterdag weer topfit!

@xMissi: welkom bij de club. Niet om gelijk te willen zeiken (doe het toch), maar waarom hardlopen? Lijkt me niet de meest therapeutische sport voor je knieën? Ik kan er naast zitten natuurlijk.
En verder: vraag/post maar raak. Ik ben zelf ook vrij nieuw in dit topic en men is echt supersnel en behulpzaam hier ^O^
pi_147481242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:

Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het mag :) Ik heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!

Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan :). Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.

Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiast :) Krijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.

Dit topic is voor iedereen, je bent zeker welkom! En er zitten genoeg mensen hier die (meerdere keren) van nul af aan moesten beginnen. Het klinkt alsof je het allemaal verstandig aanpakt, heb je nu al specifieke vragen dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147481261
quote:
Of is er ook een topic voor beginners?
Dit is het topic voor beginners (tenzij je zo een modderjunkie bent ;) )

Welkom, normaal zou ik zeggen "waarom wachten tot januari" maar aangezien je onder begeleiding gaat snap ik dat wel :9
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147481379
quote:

Welkom xMissi! :W

Nee hoor, beginners zijn hier van harte welkom! Laat je niet afschrikken door de verhalen over Hm's, hele marathon's en Ultra's. Iedereen is een keer begonnen met haar/zijn eerste stapjes op hardloopgebied. Zo te zien pak je het gedegen aan. Het enige dat echt belangrijk is als je begint zijn fatsoenlijke schoenen en daarna kun je eens verder kijken...

Succes met je start!
pi_147481482
@TheSwan Dankjewel :D . Nee klopt het is ook niet de beste sport voor je knieen maar vandaar dat ik ook dit onder begeleiding ga doen zodat ik het niet erger kan maken , volgens de fysio schijnt het een kraakbeenprobleem te zijn ofzo die ik met de goede loop/rentechniek onder controle kan houden of zelfs minder pijn :) En ik denk dat ik door hardlopen ook wel wat zal ontspannen.
Verder badminton ik ook nog 1x pw. ( naja nu effe niet door polsoperatie.... lang verhaal haha)

@La_Tramposa Dankjewel fijn om te horen :). Nou nog niet echt specifiek. Maar ik wil stiekem toch wel volgend jaar een wedstrijd gaan lopen (als het allemaal goed gaat uiteraard) En daar heb ik dus geen verstand van hoe dat allemaal gaat enzo maar dat komt nog wel hoor :) Ik ga gezellig mee lezen en leuk reageren haha .
pi_147481505
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden :s)

[ afbeelding ]
nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgen O-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_147481571
Welkome xMissi.

Heb je al schoenen enzo?
pi_147481572
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:

[ afbeelding ]
Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...
  donderdag 11 december 2014 @ 13:42:12 #66
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147481578
Hoi xMissi en welkom :W
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147481587
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...
uhm liep je er veel mee op het asfalt?
pi_147481591
@Liesje68 thanks :) Jaa schoenen dat ga ik zeker goed doen, heb begrepen dat je ze kunt laten aanmeten en dat de schoenen dan gewoon dezelfde prijs ong. zijn dan in de gewone winkel. Ik ga denk ik na PK running in Dodewaard, dat ligt een halfuurtje van mijn woonplaats af dus dat is wel te doen :). Doe ik binnenkort even een x.

Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi :)
pi_147481608
PK running is een goeie shop, uitstekende keuze ^O^
pi_147481639
Fijn om te horen Guard
pi_147481662
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Guard het volgende:

[..]

uhm liep je er veel mee op het asfalt?
Haha...wel enigszins maar niet alles. :D Ik vond ze wel heerlijk zitten...
pi_147481720
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef xMissi het volgende:
@Liesje68 thanks :) Jaa schoenen dat ga ik zeker goed doen, heb begrepen dat je ze kunt laten aanmeten en dat de schoenen dan gewoon dezelfde prijs ong. zijn dan in de gewone winkel. Ik ga denk ik na PK running in Dodewaard, dat ligt een halfuurtje van mijn woonplaats af dus dat is wel te doen :). Doe ik binnenkort even een x.

Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi :)
Nou ja, schoenen laten aanmeten in een speciaalzaak zal misschien wat duurder zijn maar daar krijg je als t goed is goede service voor terug. Vaak kun je met je schoenen terug gaan als ze niet lekker lopen. Gaat je bij Perrysport niet lukken....
pi_147481787
Welkom xMissy, laat je niet afschrikken door de kilometervreters hier, we lopen echt niet allemaal marathons, hoor ;)
pi_147481890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Haha...wel enigszins maar niet alles. :D Ik vond ze wel heerlijk zitten...
Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).
pi_147481906
@Calex & @Maraca Was jullie vergeten , maar bedankt :)
@Lies68 Vandaar dat ik het ook meteen goed doe dan maar een paar tientjes duurder , werk ik wel weer wat langer door haha .
@Cafca jij ook bedankt , nee laat me niet afschrikken jullie doen al best lief tegen me hihi ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')