SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2014 21:25:54 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daywalk3r, mag ik in de OP?
1
2[b]1 maart 2015 - [url=http://www.baggerloop.nl/bagger/]Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je gaat hem weer doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]Leuk!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
bagger ze Gup!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Natuurlijk Gups! Je staat erbijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jazeker! Hij was te leuk om te laten schieten, ik wil nog een keer!!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Natuurlijk Gups! Je staat erbij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In de OP bij diversen gezetquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD:gave beelden man!!
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
Vanavond weer met groepje getraind. uitlopen van de bruggenloop. Mocht nu eindelijk over naar de snellere groep. Uitlopen op 6.00/6.30 is best ff wennen. Maar prima te doen. Heb ervan genoten!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische dekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesje
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
![]()
Wow, wat trekken ze veel kleren aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Loopvrienden "from all walks of life united in one passion"I love them!
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
herkenbaar gevoel wel. lekkerrrrr!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
![]()
![]()
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.![]()
Ik ken de tempraturen. Poos gewerkt bij de Ola en daar heb ik een lange poos op de expeditie gewerkt. -35 koeling.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Herman!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.![]()
![]()
quote:Hij komt vaak wel weer voor in een topic en wordt altijd snel herkend
Bikkels. Koudste temperatuur waarin ik heb gelopen is -6, met longsleeve en lange tight. Handschoenen was ik even kwijt, dat was wel een beetje kut.![]()
echt koud was het pas in de winter van '91 in een tentje op de hei bij min 15
/opavertelt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om mee te lopen met de Parelloop op 29 maart?
Ja, ja tis natuurlijk wel in t zuiden van het landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
"rondjes" van 40-50 km. Het is maar net wat je referentiekader isquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
En omdat mijn kast nog niet genoeg uitpuilt van functionele kleding nog maar wat besteld.
Nike Dry-Fit longsleeve en tight
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef YUR het volgende:
Ik heb 'm
[ afbeelding ]
ik wist niet meer hoe ik een screenshot moest maken![]()
![]()
![]()
Ik zit op 12 nu. De eerste km's gingen niet best, was van plan om het absolute minimum te lopen (30 min) vandaag, maar na een paar km ging het toch wel lekker en heb ik m'n geplande rondje iets uitgebreid.
https://www.endomondo.com/workouts/user/11291298
Zit inmiddels op 95 km deze maand. Nu verkeerd, maar nog te weinig om m'n challenge te halen. Dan moet ik gemiddeld 11 km per dag lopen. Ik hoop dat ik in de weekenden wat schade kan inhalen
RD, wat een super gave foto's!![]()
![]()
RD dat zijn pas super foto's hee!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
outside the comfort zone is where the fun beginsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
"rondjes" van 40-50 km. Het is maar net wat je referentiekader is
In de herkansing, in het vorige topic is deze niet verwerkt:
1
2[b]7 juni 2015 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl/]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - HM
Gisteren mijn laatste training op hoog tempo gelopen. Intervaltraining met eerst een grote ronde met twee versnellingen bult op en één bult af. Daarna twee keer een kleine ronde met een versnelling bult af. Ging lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het aankomend weekend niet lukt om te lopen, nogal een vol programma. Misschien loop ik maandag nog een rondje voor mezelf en woensdag loop ik in de langzamere groep mee. En dan moet het zondag gebeuren! Mijn eerste HM sinds ik weer serieuzer loop (en de vijfde in totaal).
Zwabber, ik hoor graag nog even wat voor tijd ik moet lopen.![]()
http://losseveter.nl/2014(...)ar-zilver-bij-de-os/
Wat een koning.. 250 km per week lopen naast een baan van 30 uur in de week, en binnen zo'n korte tijd een medaille halen op de marathon.
Wie van jullie heeft er wel eens een Zoladz test gedaan? Is het nuttig?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig hoeven we ons daar over het algemeen niet zo'n zorgen om te makenAl die kleren zorgen er nu alleen maar voor dat je wegwaait.
![]()
Maar dan heb je wel een PR te pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig hoeven we ons daar over het algemeen niet zo'n zorgen om te makenAl die kleren zorgen er nu alleen maar voor dat je wegwaait.
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)ar-zilver-bij-de-os/
Wat een koning.. 250 km per week lopen naast een baan van 30 uur in de week, en binnen zo'n korte tijd een medaille halen op de marathon.
Wie van jullie heeft er wel eens een Zoladz test gedaan? Is het nuttig?
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baan
Oh ja zwabber had een keer zo'n hele uitgebreide test gedaan, dat weet ik nog. Maar als ik het goed begrijp is deze test juist bedoeld om je vooruitgang in de diverse zones te meten en zo specifieker te trainen op het juiste profiel, dus eigenlijk zou je hem dan elke zoveel maanden moeten doen of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het weer van vandaag: onweer, regen, bliksem en er ligt sneeuw. Stiekem toch wel blij dat ik vandaag geen training op de planning heb staan (althans, buiten)
* Maraca gaat thee zetten
Onweer?!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
Het weer van vandaag: onweer, regen, bliksem en er ligt sneeuw. Stiekem toch wel blij dat ik vandaag geen training op de planning heb staan (althans, buiten)
* Maraca gaat thee zetten
Fijn!
Training van vanavond schrapt.... Of ben ik voorbarig?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik woon in Zuid-Holland en jij in Brabant.. misschien nog even wachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Onweer?!
Fijn!
Training van vanavond schrapt.... Of ben ik voorbarig?
Ik weet niet waar Maraca zich bevindt? Ik heb net het weerbericht bekeken en het is wel de hele dag bewolkt met regen maar geen onweer.
Het NK tegenwindfietsen wordt wel vandaag gehouden trouwens
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoe dichter bij Dordt .. hoe besneeuwder het wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet waar Maraca zich bevindt? Ik heb net het weerbericht bekeken en het is wel de hele dag bewolkt met regen maar geen onweer.
Het NK tegenwindfietsen wordt wel vandaag gehouden trouwens
Dat is dan wel heel lokaal want ik ben ook in Dordt en ik zie geen sneeuw?! Alleen flitsen en onweer en regen en storm...quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt .. hoe besneeuwder het wordt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: