Dat wordt een onvergetelijke editie. Ik kom niet kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Ok...ik weet dat ik om bizarre omstandigheden vroeg voor de Meeuwen Makrelen, maar deze storm is misschien weer wat veel van het goede
Dat snap ik...Loopt je meneer mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat wordt een onvergetelijke editie. Ik kom niet kijken
En of!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat snap ik...Loopt je meneer mee eigenlijk?
Als ie niet te hard gaat voor me. Ik ben van plan om wat foto's te maken onderweg en een beetje te freewheelen tussen bekenden enzo. Als de omstandigheden dat toelatenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
En of!
Dus: de tip vd dag hoef ik je niet te verklappen
Ik ben overigens op weg naar een workshop die ik heb gewonnen met een schrijfwedstrijd + erna naar een opdrachtgever. Blijer kun je me niet maken vandaag
En morgen voorbij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Ok...ik weet dat ik om bizarre omstandigheden vroeg voor de Meeuwen Makrelen, maar deze storm is misschien weer wat veel van het goede
Aangezien voornemens niet perse hoeven in te gaan op 1 januari, is het nooit te vroeg voor voornemensquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef TheSwan het volgende:
On track om dit jaar de 750km aan te tikken. Volgend jaar gelijk maar 1200 km als doel setten. Vooral omdat ik dit jaar een aantal maanden had waarin ik 0km heb gelopen.. 100km per maand zou goed moeten lukken, ALS ik maar doorzet
Of is het nog te vroeg voor voornemens?
Ook gelijk even een runsmash aangemaakt. Eigenlijk vooral om de (mooiere) stats en de badges. Verder voegt het niet echt wat toe aan GC. Of zijn er nog features die ik gemist kan hebben?
Selfies!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie niet te hard gaat voor me. Ik ben van plan om wat foto's te maken onderweg en een beetje te freewheelen tussen bekenden enzo. Als de omstandigheden dat toelaten
Heel veel plezier vandaag!
Uurtjequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Mr.B. het volgende:
Ja morgen is het weer voorbij![]()
Dus bij de Meeuwen Makrelen geen heroïsche strijd tegen de elementen, maar gewoon een uurtje met een aangenaam zonnetje over het strand hobbelen.
Jij gaat voor de kleine 2 uur toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nou ok dan. Dik een uur. En hoe lang dat dat kan zijn staat open voor interpretatie
Hoe mis had ik het. Er is WEL een mosselfilmpje van de Meijendelloop gemaakt: Met een paar keer Mr Bquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |