abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147119746

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 2% gewijzigd door Jero_nimo op 01-12-2014 12:28:45 ]
pi_147120575
quote:
Hij was al een paar keer voorbij gekomen (hier en op FB) maar ik was er nog niet aan toe gekomen om te kijken.

Wow, just wow, diep respect voor deze jongedame! _O_
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147122577
Startnummer van de Bruggenloop Rotterdam binnen.
Voor het eerst dat mijn naam groter is dan het nummer?

Hoeveel bruggen zijn het en zijn er veel stijgingen?
pi_147122849
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:16 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel bruggen zijn het en zijn er veel stijgingen?
5 bruggen, maar alleen de Erasmusbrug en zeker de Vanbrienenoordbrug zijn serieus te nemen. Verder is het helemaal vlak, maar het Toepad is heel naar vals plat.
pi_147123295
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

5 bruggen, maar alleen de Erasmusbrug en zeker de Vanbrienenoordbrug zijn serieus te nemen. Verder is het helemaal vlak, maar het Toepad is heel naar vals plat.
Bedankt!
Even kijken waar ik die twee bruggen kan verwachten.
  zaterdag 29 november 2014 @ 18:48:26 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147123486
quote:
Gevonden ^O^
F means you're fucked
pi_147123619
Ik ben helemaal afgemat dus dat verslag komt misschien ooit nog wel. Korte samenvatting. De route was verkeerd afgezet waardoor bijna iedereen 12 km in plaats van 16 kilometer heeft gelopen. Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen. De uitslagen zijn nog niet binnen maar bij de finish zeiden ze dat ik de 12e was.
pi_147124512
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef Devv het volgende:
Ik ben helemaal afgemat dus dat verslag komt misschien ooit nog wel. Korte samenvatting. De route was verkeerd afgezet waardoor bijna iedereen 12 km in plaats van 16 kilometer heeft gelopen. Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen. De uitslagen zijn nog niet binnen maar bij de finish zeiden ze dat ik de 12e was.
Oh jee.. Klonk ook al niet fijn, door sloten rennen bij 3 graden. Gaat het weer een beetje?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:26:41 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147124650

als ik dit old skool filmpje van de Kepler zie van 23 jaar geleden kan ik haast niet wachten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147124772
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:

als ik dit old skool filmpje van de Kepler zie van 23 jaar geleden kan ik haast niet wachten
Supertof ja! Echt ontzettend gave paadjes heb je daar, sowieso dat uitzicht enzo O+ Erg mooi. Hoe is je vorm t.o.v. vorig jaar? Ga je je tijd verpulveren?
pi_147124853
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef Devv het volgende:
Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen.
Doe de volgende keer voorzichtiger!
pi_147124913
Verslag Meijendelloop 2014

SPOILER
TL;DR: ging weer kut natuurlijk
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:38:38 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147125017
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Supertof ja! Echt ontzettend gave paadjes heb je daar, sowieso dat uitzicht enzo O+ Erg mooi. Hoe is je vorm t.o.v. vorig jaar? Ga je je tijd verpulveren?
ik voel me sterk,weet dat ik de afstand aan kan en weet wat me te wachten staat., dus bij een goede dag (ik ben wat dat betreft noga wisselvallig) hoop ik er drie kwartier af te kunnen lopen en onder de 9 uur te eindigen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:39:24 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147125033
Tof Zwabber O+
pi_147125167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik voel me sterk,weet dat ik de afstand aan kan en weet wat me te wachten staat., dus bij een goede dag (ik ben wat dat betreft noga wisselvallig) hoop ik er drie kwartier af te kunnen lopen en onder de 9 uur te eindigen
^O^ Mooi doel!

Zwabber weer een prachtig verslag van een prachtige loop! Ben benieuwd naar alle foto's die gaan verschijnen. Maar jullie moeten ze zelf maar even uitzoeken :P.

Devv, dat klinkt niet heel goed. Zag wel je 12e plek op facebook, supernetjes! Maar wel uitkijken met die onderkoeling ja. Lekker de sloten in met temperaturen tegen het vriespunt. :{ Hoop dat het straks in maart weer wat warmer is, had het vorig jaar al erg zwaar in het water, terwijl het best lekker weer was. Die 'Getting Tough' lijkt me dan ook echt niet iets voor mij :P . Maar nogmaals, super gedaan _O_
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:46:46 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147125247
Lol, en dan allemaal onderzoeken doen naar hoe slecht normaal hardlopen voor je gezondheid is :D
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 november 2014 @ 19:52:49 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147125446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Sowieso is het een slap aftreksel van de maaskantjes™® loop.
  zaterdag 29 november 2014 @ 19:53:17 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147125465
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Zwabberhark het volgende:

SPOILER
^O^ !

Parkietenvoer :D
pi_147125559
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sowieso is het een slap aftreksel van de maaskantjes™® loop.
Ja, dat is waar. Ik zou het wel willen zien, 10000 man door de Maastunnel :D
pi_147125560
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Zwabberhark het volgende:

SPOILER
Tof verslag, en een nette tijd!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_147125594
Zwabber die mij toch wél herkende na het debacle van de Ekiden is wel een extra hoogtepuntje ja.

Niveau was relatief hoog ja bij deze loop, met dit tempo had ik vorig jaar ook 20 plekken hoger gezeten of zo. Veel snelle inschrijvers, letterlijk en figuurlijk dus!
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 november 2014 @ 19:58:05 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_147125621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Ik zou het wel willen zien, 10000 man door de Maastunnel :D
Ergens in Januari ga ik 'm weer een keer lopen denk ik.
pi_147125712
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 november 2014 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ergens in Januari ga ik 'm weer een keer lopen denk ik.
Misschien sluit ik weer aan :)

BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')