SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jero_nimo op 01-12-2014 12:28:45 ]![]()
Hij was al een paar keer voorbij gekomen (hier en op FB) maar ik was er nog niet aan toe gekomen om te kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:36 schreef Jero_nimo het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=11909407&ex_cid=sportscenterTW
Wat een verhaal...
Wow, just wow, diep respect voor deze jongedame!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Startnummer van de Bruggenloop Rotterdam binnen.
Voor het eerst dat mijn naam groter is dan het nummer?
Hoeveel bruggen zijn het en zijn er veel stijgingen?![]()
5 bruggen, maar alleen de Erasmusbrug en zeker de Vanbrienenoordbrug zijn serieus te nemen. Verder is het helemaal vlak, maar het Toepad is heel naar vals plat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:16 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel bruggen zijn het en zijn er veel stijgingen?![]()
Eerste foto's van de Meijendelloop: https://picasaweb.google.(...)/Meijendelloop2014?#
Eerste verslag Meijendelloop: http://leukeloopjes.wordpress.com/2014/11/29/zesde-meijendelloop/![]()
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
5 bruggen, maar alleen de Erasmusbrug en zeker de Vanbrienenoordbrug zijn serieus te nemen. Verder is het helemaal vlak, maar het Toepad is heel naar vals plat.
Even kijken waar ik die twee bruggen kan verwachten.![]()
Gevondenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Eerste foto's van de Meijendelloop: https://picasaweb.google.(...)/Meijendelloop2014?#
Eerste verslag Meijendelloop: http://leukeloopjes.wordpress.com/2014/11/29/zesde-meijendelloop/
F means you're fucked![]()
Ik ben helemaal afgemat dus dat verslag komt misschien ooit nog wel. Korte samenvatting. De route was verkeerd afgezet waardoor bijna iedereen 12 km in plaats van 16 kilometer heeft gelopen. Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen. De uitslagen zijn nog niet binnen maar bij de finish zeiden ze dat ik de 12e was.![]()
Oh jee.. Klonk ook al niet fijn, door sloten rennen bij 3 graden. Gaat het weer een beetje?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef Devv het volgende:
Ik ben helemaal afgemat dus dat verslag komt misschien ooit nog wel. Korte samenvatting. De route was verkeerd afgezet waardoor bijna iedereen 12 km in plaats van 16 kilometer heeft gelopen. Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen. De uitslagen zijn nog niet binnen maar bij de finish zeiden ze dat ik de 12e was.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
als ik dit old skool filmpje van de Kepler zie van 23 jaar geleden kan ik haast niet wachten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Supertof ja! Echt ontzettend gave paadjes heb je daar, sowieso dat uitzicht enzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik dit old skool filmpje van de Kepler zie van 23 jaar geleden kan ik haast niet wachtenErg mooi. Hoe is je vorm t.o.v. vorig jaar? Ga je je tijd verpulveren?
![]()
Doe de volgende keer voorzichtiger!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef Devv het volgende:
Ik kwam met lichte onderkoelingsverschijnselen binnen.![]()
Verslag Meijendelloop 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging weer kut natuurlijk![]()
ik voel me sterk,weet dat ik de afstand aan kan en weet wat me te wachten staat., dus bij een goede dag (ik ben wat dat betreft noga wisselvallig) hoop ik er drie kwartier af te kunnen lopen en onder de 9 uur te eindigenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Supertof ja! Echt ontzettend gave paadjes heb je daar, sowieso dat uitzicht enzoErg mooi. Hoe is je vorm t.o.v. vorig jaar? Ga je je tijd verpulveren?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik voel me sterk,weet dat ik de afstand aan kan en weet wat me te wachten staat., dus bij een goede dag (ik ben wat dat betreft noga wisselvallig) hoop ik er drie kwartier af te kunnen lopen en onder de 9 uur te eindigenMooi doel!
Zwabber weer een prachtig verslag van een prachtige loop! Ben benieuwd naar alle foto's die gaan verschijnen. Maar jullie moeten ze zelf maar even uitzoeken.
Devv, dat klinkt niet heel goed. Zag wel je 12e plek op facebook, supernetjes! Maar wel uitkijken met die onderkoeling ja. Lekker de sloten in met temperaturen tegen het vriespunt.Hoop dat het straks in maart weer wat warmer is, had het vorig jaar al erg zwaar in het water, terwijl het best lekker weer was. Die 'Getting Tough' lijkt me dan ook echt niet iets voor mij
. Maar nogmaals, super gedaan
![]()
![]()
Lol, en dan allemaal onderzoeken doen naar hoe slecht normaal hardlopen voor je gezondheid is
Sowieso is het een slap aftreksel van de maaskantjes™® loop.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
5 bruggen, maar alleen de Erasmusbrug en zeker de Vanbrienenoordbrug zijn serieus te nemen. Verder is het helemaal vlak, maar het Toepad is heel naar vals plat.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Verslag Meijendelloop 2014SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging weer kut natuurlijk!
Parkietenvoer![]()
![]()
Ja, dat is waar. Ik zou het wel willen zien, 10000 man door de Maastunnelquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso is het een slap aftreksel van de maaskantjes™® loop.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Verslag Meijendelloop 2014Tof verslag, en een nette tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: ging weer kut natuurlijkIt has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zwabber die mij toch wél herkende na het debacle van de Ekiden is wel een extra hoogtepuntje ja.
Niveau was relatief hoog ja bij deze loop, met dit tempo had ik vorig jaar ook 20 plekken hoger gezeten of zo. Veel snelle inschrijvers, letterlijk en figuurlijk dus!Jack does it in real time...![]()
Ergens in Januari ga ik 'm weer een keer lopen denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik zou het wel willen zien, 10000 man door de Maastunnel![]()
Misschien sluit ik weer aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ergens in Januari ga ik 'm weer een keer lopen denk ik.
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop![]()
![]()
Zwabber wat een mooi verslag! Mag je echt trots op zijn (op je prestatie.. niet zozeer op het verslag)![]()
Ik heb zelf ook zin in mijn 25km in februari, lijkt me een toffe afstand. Al zal ik hem waarschijnlijk op duurtempo moeten lopen ivm de 30 de week erna
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bruggenloop startnummer binnen (1356)Vanmiddag was ik toch id buurt van de Feyenoord fanshop en heb ik een mooie roodwitte zweetband gekocht
![]()
Morgenochtend kwartaalloop bij de club. Lekker 10 km, zin in!
Mooie prestaties geleverd vandaag![]()
Devv wat heftig en Jero super dat je even met de man uit Berlijn bent opgelopen![]()
![]()
no pressure....quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn startnummer voor de BGL bleek ook in de brievenbus te liggen.
Ik heb nummer 15'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben inspiratieloos voor mijn route van morgen. Om en nabij 25 km. Zit ook te denken over eventueel een enkeltje treinreis en dan teruglopen, maar dan moet ik wel de weg goed weten en ben een beetje bang voor verdwalen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.wandelzoekpagina.nl/voetstappenpad/#quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben inspiratieloos voor mijn route van morgen. Om en nabij 25 km. Zit ook te denken over eventueel een enkeltje treinreis en dan teruglopen, maar dan moet ik wel de weg goed weten en ben een beetje bang voor verdwalen![]()
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondjequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
http://www.wandelzoekpagina.nl/voetstappenpad/#
Inmiddels sta ik met mijn te lopen trainingstempo's (geen idee waar die nu op gebaseerd zijn, maargoed) bijna onderaan op de lijst van de groep. Komt enerzijds wel overeen met wat ik voor de komende tijd gepland had - ontspannen hobbelen en hopelijk weer wat meer plezier krijgen - maar toch voelt het wel even meh. Afgelopen jaar alleen maar trager geworden.![]()
jij liever dan ik. Ik zou dan ergensin woudenberg uit komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondje![]()
Haha, ik heb die route wel een paar keer gefietst en met een telefoon bij de hand moet het wel goedkomen, al zal ik zeker wel een paar keer verdwalen, maar goed zo leer je ook weer nieuwe routesquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
jij liever dan ik. Ik zou dan ergensin woudenberg uit komen.
Mooi verslag zwab!
Heeft d'n Yuki gewoon bijna 2,5 uur op meneer Y zitten/staan wachten daar? My goodness! Echt heel erg lief
Ik vrees dat ik zo lief niet zou zijn op de vroege ochtend en in de kou
En ik stuiter nooooooit
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
![]()
* Murmeli gaat deze maand weer op een maandtotaal rond de 100 km komen
Ga morgen niet rennen, halve familie is ziek of is niet helemaal 100% fit. Rustig aandoen en volgende week maar weer 's wat rondhobbelen.
Goede resultaten mensen !!![]()
![]()
Jouw verslag was tien keer beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien sluit ik weer aan
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop
En... mayo!![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zwabberje verslag is tof
Ik heb eerst bijna 1,5 uur hardgelopen, want er moest ook getraind worden. KOUD! Wel heel mooi in de ontwakende duinen; heb zelfs een ree gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:44 schreef Murmeli het volgende:
Mooi verslag zwab!
Heeft d'n Yuki gewoon bijna 2,5 uur op meneer Y zitten/staan wachten daar? My goodness! Echt heel erg lief
Ik vrees dat ik zo lief niet zou zijn op de vroege ochtend en in de kou
En ik stuiter nooooooitmaar ook yurkak gehad
geen optimale training dus...Toen ik terugkwam, zag ik net Mr.B. op de finish af stormen. Tof
Daarna bijna een uur blauwbekken en intussen DeeBee, YUR, wat mensen van Haag en natuurlijk d'n Zwabber en mijn eigen meneer toejuichen bij de finish
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
FB berichtje van een van mijn loopmaatjes:het kan volgende week nog wel eens een stevig tochtje worden komend weekend....quote:Hopefully we can get around the full loop. I was in te anau this weekend and there was a lot of snow'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* SEMTEX is pannekoeken aan het bunkerend op de vroege morgen...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
nomnomnom......jij, en alle medelopers, veel plezier en succes vandaag!quote:Op zondag 30 november 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
* SEMTEX is pannekoeken aan het bunkerend op de vroege morgen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dank! Mini Fok! meet weer vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nomnomnom......jij, en alle medelopers, veel plezier en succes vandaag!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Veel succes alsmede plezier iedereen vandaag!
Omdat die 25km van gisteren toch niet genoeg was, ga ik vandaag nog een cross van 10,6km in Wijk aan Zee doen. Maar dan op lekker uithobbeltempo.
Net als YUR vandaag van plan is dus, maar bij mij lukt dat wel. Heus
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 30-11-2014 08:40:29 ]![]()
Veel plezier man! Ik zit een manier te verzinnen om beweging in mijn benen te krijgenquote:Op zondag 30 november 2014 08:15 schreef Mr.B. het volgende:
Omdat die 25km van gisteren toch niet genoeg was, ga ik vandaag nog een cross van 10,6km in Wijk aan Zee doen. Maar dan op lekker uithobbeltempo.
Net als YUR vandaag van plan is fus, maar bij mij lukt dat wel. Heus
Hmmm jammer dat ik niet van het bestaan van die cross afwist.. Had ik het leuk kunnen combineren met een bezoekje aan les parents. Nou ja, veel plezier!!quote:Op zondag 30 november 2014 08:15 schreef
Mr.B. het volgende:
Net als YUR vandaag van plan is fus, maar bij mij lukt dat wel. HeusIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je merkt toch dat je gisteren 25km hebt gerend?quote:Op zondag 30 november 2014 08:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ik zit een manier te verzinnen om beweging in mijn benen te krijgen![]()
Gewoon rustig een klein rondje lopen, werkt dan het beste![]()
Is een cross-circuit in die regio:quote:Op zondag 30 november 2014 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmm jammer dat ik niet van het bestaan van die cross afwist.. Had ik het leuk kunnen combineren met een bezoekje aan les parents. Nou ja, veel plezier!!
http://shop.runnersworld.(...)circuit-2014-15.html![]()
Nonde wat een tijd zeg... 03.45 en Ik ben al wakker *stuiter*
Nu al 27°![]()
Nog een uurtje of twee en ik mag van start, zwembad hier in de tuin voor na afloop ziet er nu al uitnodigend uit![]()
Iedereen veel loopplezier vandaag en succes
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niet miepen enzo
Voor mij vandaag 5k van de Bosloopcompetitie van Athlos. Weer even knallen, ben benieuwd! Vorm is niet heel best.
Alle lopers superveel plezier!![]()
![]()
leuk dat je m ook loopt, tot zoquote:Op zondag 30 november 2014 08:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Niet miepen enzo
Voor mij vandaag 5k van de Bosloopcompetitie van Athlos. Weer even knallen, ben benieuwd! Vorm is niet heel best.
Alle lopers superveel plezier!![]()
![]()
Veel lopers vandaag
Ook iedereen die geen wedstrijdje loopt, maar lekker voor zichzelf loopt...heel veel plezier!F means you're fucked![]()
Tot zo!quote:Op zondag 30 november 2014 08:53 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
leuk dat je m ook loopt, tot zo![]()
![]()
Ah, volgende week ben ik ook in H'kerk maar Hoofddorp is dan wel weer erg uit de richting. Dan maar zelf door de duinen crossen. Bedankt!quote:Op zondag 30 november 2014 08:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Is een cross-circuit in die regio:
http://shop.runnersworld.(...)circuit-2014-15.htmlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle lopers veel succes en plezier vandaag!![]()
Ik zelf ga er straks op uit voor een rondje van een kilometertje of 10
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Supergave ervaring, veel plezier en goed luisteren naar je lichaam in die hitte!quote:Op zondag 30 november 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
Nonde wat een tijd zeg... 03.45 en Ik ben al wakker *stuiter*
Nu al 27°![]()
Nog een uurtje of twee en ik mag van start, zwembad hier in de tuin voor na afloop ziet er nu al uitnodigend uit![]()
Iedereen veel loopplezier vandaag en succesIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie nu wel dat AV castricum een strandloop in bakkum organiseert volgende week zondag, misschien wel een goeie om de pepernoten van het sinterklaasfestijn bij mijn ouders die avond ervoor eraf te lopen
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondje![]()
![]()
Ik wil ook lopen, maar ik heb iets geks gedaan met m'n knie waarvan ik hoop dat het 'gewoon spierpijn' is (iets met fanatisme en te weinig te hard van stapel lopen). Nu weet ik weer waarom ik hardlopen tegelijkertijd ook haat.![]()
![]()
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenquote:Op zondag 30 november 2014 09:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...De langste afstand is ook 16km en die begint pas om 1 uur, ik ga voor 25 om een uur of 11
![]()
Gaaf shirt
Ze hebben ook een HM (start 13 uur), de 10 EM start om 13.15 (nu begon ik dus te twijfelen of ik niet te laat ga starten)...quote:Op zondag 30 november 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenDe langste afstand is ook 16km en die begint pas om 1 uur, ik ga voor 25 om een uur of 11
![]()
Handschoenen, muts, hardloopjasje, camelbag, gelletjes, route op papiertje, telefoon, OV kaart, pinpas.. vergeet ik nog wat?
Ik heb er zin in, voelt avontuurlijkOok al stelt het natuurlijk niets voor.
24 uur geleden had ik er bijna 23 km op zitten. Nu ben ik net uit bed. De poten voelen verrassend goed aan. Kleine pijntjes hier en daar, maar ik kan bewegen.
Succes Guard en andere lopers!![]()
Ik ga me zo ook naar buiten werpen. Voor het eerst dat het me echt koud lijkt...
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik heb mijn handschoentjes van stal gehaald. Eerste 10 km sinds de dijkloop. Het gaat me vooral om het 'lekker uitlopen'
Loopze, lopers!![]()
![]()
Iedereen succes vandaag!
Wij hebben vanmorgen 13 km bos gedaan bij Arnhem. Helaas was ik vannacht al niet zo lekker, maar nu voel ik me helemaal beroerd.
Ff kijken of de douche vrij is en dan opwarmenen dan maar duimen dat het volgende week zondag weer over is.
Succes en veel plezier iedereen vandaag!
Het is hier in Amersfoort best fris. Dat wordt voor 't eerst in lang-kort lopen, ben ik bang.Get stoned![]()
Ik ga in lang-lang, nog geen jasje maar een thermoshirt met lange mouwen en een T-shirt erover.quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Succes en veel plezier iedereen vandaag!
Het is hier in Amersfoort best fris. Dat wordt voor 't eerst in lang-kort lopen, ben ik bang.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: