no pressure....quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn startnummer voor de BGL bleek ook in de brievenbus te liggen.
Ik heb nummer 15
http://www.wandelzoekpagina.nl/voetstappenpad/#quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben inspiratieloos voor mijn route van morgen. Om en nabij 25 km. Zit ook te denken over eventueel een enkeltje treinreis en dan teruglopen, maar dan moet ik wel de weg goed weten en ben een beetje bang voor verdwalen
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondjequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
http://www.wandelzoekpagina.nl/voetstappenpad/#
jij liever dan ik. Ik zou dan ergensin woudenberg uit komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondje
Haha, ik heb die route wel een paar keer gefietst en met een telefoon bij de hand moet het wel goedkomen, al zal ik zeker wel een paar keer verdwalen, maar goed zo leer je ook weer nieuwe routesquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
jij liever dan ik. Ik zou dan ergensin woudenberg uit komen.
Jouw verslag was tien keer beter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien sluit ik weer aan
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop
Ik heb eerst bijna 1,5 uur hardgelopen, want er moest ook getraind worden. KOUD! Wel heel mooi in de ontwakende duinen; heb zelfs een ree gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:44 schreef Murmeli het volgende:
Mooi verslag zwab!
Heeft d'n Yuki gewoon bijna 2,5 uur op meneer Y zitten/staan wachten daar? My goodness! Echt heel erg lief
Ik vrees dat ik zo lief niet zou zijn op de vroege ochtend en in de kou
En ik stuiter nooooooit
het kan volgende week nog wel eens een stevig tochtje worden komend weekend....quote:Hopefully we can get around the full loop. I was in te anau this weekend and there was a lot of snow
nomnomnom......jij, en alle medelopers, veel plezier en succes vandaag!quote:Op zondag 30 november 2014 07:49 schreef SEMTEX het volgende:
* SEMTEX is pannekoeken aan het bunkerend op de vroege morgen...
Dank! Mini Fok! meet weer vandaagquote:Op zondag 30 november 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nomnomnom......jij, en alle medelopers, veel plezier en succes vandaag!
Veel plezier man! Ik zit een manier te verzinnen om beweging in mijn benen te krijgenquote:Op zondag 30 november 2014 08:15 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes alsmede plezier iedereen vandaag!
Omdat die 25km van gisteren toch niet genoeg was, ga ik vandaag nog een cross van 10,6km in Wijk aan Zee doen. Maar dan op lekker uithobbeltempo.
Net als YUR vandaag van plan is fus, maar bij mij lukt dat wel. Heus
Hmmm jammer dat ik niet van het bestaan van die cross afwist.. Had ik het leuk kunnen combineren met een bezoekje aan les parents. Nou ja, veel plezier!!quote:Op zondag 30 november 2014 08:15 schreef
Mr.B. het volgende:
Veel succes alsmede plezier iedereen vandaag!
Omdat die 25km van gisteren toch niet genoeg was, ga ik vandaag nog een cross van 10,6km in Wijk aan Zee doen. Maar dan op lekker uithobbeltempo.
Net als YUR vandaag van plan is fus, maar bij mij lukt dat wel. Heus
Je merkt toch dat je gisteren 25km hebt gerend?quote:Op zondag 30 november 2014 08:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Veel plezier man! Ik zit een manier te verzinnen om beweging in mijn benen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |