Is een cross-circuit in die regio:quote:Op zondag 30 november 2014 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmm jammer dat ik niet van het bestaan van die cross afwist.. Had ik het leuk kunnen combineren met een bezoekje aan les parents. Nou ja, veel plezier!!
leuk dat je m ook loopt, tot zoquote:Op zondag 30 november 2014 08:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Niet miepen enzo
Voor mij vandaag 5k van de Bosloopcompetitie van Athlos. Weer even knallen, ben benieuwd! Vorm is niet heel best.
Alle lopers superveel plezier!
Tot zo!quote:Op zondag 30 november 2014 08:53 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
leuk dat je m ook loopt, tot zo
Ah, volgende week ben ik ook in H'kerk maar Hoofddorp is dan wel weer erg uit de richting. Dan maar zelf door de duinen crossen. Bedankt!quote:Op zondag 30 november 2014 08:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Is een cross-circuit in die regio:
http://shop.runnersworld.(...)circuit-2014-15.html
Supergave ervaring, veel plezier en goed luisteren naar je lichaam in die hitte!quote:Op zondag 30 november 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
Nonde wat een tijd zeg... 03.45 en Ik ben al wakker *stuiter*
Nu al 27°![]()
Nog een uurtje of twee en ik mag van start, zwembad hier in de tuin voor na afloop ziet er nu al uitnodigend uit![]()
Iedereen veel loopplezier vandaag en succes
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondje
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenquote:Op zondag 30 november 2014 09:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...
Ze hebben ook een HM (start 13 uur), de 10 EM start om 13.15 (nu begon ik dus te twijfelen of ik niet te laat ga starten)...quote:Op zondag 30 november 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenDe langste afstand is ook 16km en die begint pas om 1 uur, ik ga voor 25 om een uur of 11
Ik ga in lang-lang, nog geen jasje maar een thermoshirt met lange mouwen en een T-shirt erover.quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Succes en veel plezier iedereen vandaag!
Het is hier in Amersfoort best fris. Dat wordt voor 't eerst in lang-kort lopen, ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |