Is een cross-circuit in die regio:quote:Op zondag 30 november 2014 08:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmm jammer dat ik niet van het bestaan van die cross afwist.. Had ik het leuk kunnen combineren met een bezoekje aan les parents. Nou ja, veel plezier!!
leuk dat je m ook loopt, tot zoquote:Op zondag 30 november 2014 08:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Niet miepen enzo
Voor mij vandaag 5k van de Bosloopcompetitie van Athlos. Weer even knallen, ben benieuwd! Vorm is niet heel best.
Alle lopers superveel plezier!
Tot zo!quote:Op zondag 30 november 2014 08:53 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
leuk dat je m ook loopt, tot zo
Ah, volgende week ben ik ook in H'kerk maar Hoofddorp is dan wel weer erg uit de richting. Dan maar zelf door de duinen crossen. Bedankt!quote:Op zondag 30 november 2014 08:43 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Is een cross-circuit in die regio:
http://shop.runnersworld.(...)circuit-2014-15.html
Supergave ervaring, veel plezier en goed luisteren naar je lichaam in die hitte!quote:Op zondag 30 november 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
Nonde wat een tijd zeg... 03.45 en Ik ben al wakker *stuiter*
Nu al 27°![]()
Nog een uurtje of twee en ik mag van start, zwembad hier in de tuin voor na afloop ziet er nu al uitnodigend uit![]()
Iedereen veel loopplezier vandaag en succes
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb net bedacht dat ik wel met de trein naar Amersfoort kan en dan teruglopen. Volgens mij kom je dan hoe dan ook wel bij Utrecht uit, alleen Bilthoven ligt ertussen, en het is zo'n 23-24 km dus een paar km verdwalen maakt dan niet zoveel uit. Voelt wel stoerder dan weer een bekend rondje
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenquote:Op zondag 30 november 2014 09:24 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Vlasakkerloop start niet heel ver van het station...
Ze hebben ook een HM (start 13 uur), de 10 EM start om 13.15 (nu begon ik dus te twijfelen of ik niet te laat ga starten)...quote:Op zondag 30 november 2014 09:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik dan weer te autistisch voor, om nu te beslissen dat ik nog aan zo'n loopje mee ga doenDe langste afstand is ook 16km en die begint pas om 1 uur, ik ga voor 25 om een uur of 11
Ik ga in lang-lang, nog geen jasje maar een thermoshirt met lange mouwen en een T-shirt erover.quote:Op zondag 30 november 2014 11:22 schreef Hinder het volgende:
Succes en veel plezier iedereen vandaag!
Het is hier in Amersfoort best fris. Dat wordt voor 't eerst in lang-kort lopen, ben ik bang.
Dat lijkt me prima. Ik had lang-lang+jasje, maar dat was net een tikje overdreven. Kwam misschien ook wel doordat ik iets harder liep dan ik had geplandquote:Op zondag 30 november 2014 11:29 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ga in lang-lang, nog geen jasje maar een thermoshirt met lange mouwen en een T-shirt erover.
Bijna iedereen is dat van plan, zo te zienquote:Op zondag 30 november 2014 11:29 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik ga in lang-lang, nog geen jasje maar een thermoshirt met lange mouwen en een T-shirt erover.
Ik had dezelfde outfit, maar dat was inderdaad wat overdreven, ondanks dat ik langzamer liep dan gepland.quote:Op zondag 30 november 2014 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima. Ik had lang-lang+jasje, maar dat was net een tikje overdreven. Kwam misschien ook wel doordat ik iets harder liep dan ik had gepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:59 schreef Devv het volgende:
Lopers veel succes! Ik ben ook weer een beetje bijgekomen. Ik heb wel heel slecht geslapen, want ik zit onder de schaafplekken
. Maar ja, dat hoort er ook wel een beetje bij. Het was voor mij de eerste keer dat ik een serieuze poging heb gedaan om hoog in het klassement te komen, wat gedeeltelijk ook gelukt is. Ik zat namelijk bij de beste 25 waardoor ik voor het eerst punten heb gekregen voor de landelijke OCR competitie
. Deze is vooralsnog meer een pilot aangezien er nog geen bond is zoals bij survival wel het geval is. Maar toch leuk om er straks nog net tussen te staan. Ik moet alleen wel aan mijn survivaltechniek gaan werken, want onderdelen met touw blijf ik lastig vinden. Ze hebben nog wel een mooie foto genomen terwijl ik aan de touwen hang. En zoals jullie zien kort/half kort
. Dit was op aanraden van anderen om het shirt met lange mouwen wat iedereen kreeg onder je korte shirt aan te trekken.
Met die touwen enzo lijkt lang/lang me juist wel weer fijn, vooral tegen de schaafplekken enzo. Het wordt natuurlijk wel eerder koud denk ik, omdat het minder snel opwarmt weer als het nat is. Maar toffe foto in ieder geval! Nogmaals hele nette uitslag, super gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:48 schreef Ynske het volgende:
Kkkkkoud, niet tijdens het lopen maar daarna. Lange broek, longsleeve en fleecetrui. Moet uiteindelijk toch anders.
Iig 5,25km in 50,40. Niet slecht vind ik zelf.
ik had een gewone trainingsbroek aan, die driekwart was gister te koud aan mn kuiten.quote:Op zondag 30 november 2014 12:29 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Als ik in een tight loop (weet niet wat jij draagt?) dan heb ik er voor en na het lopen een trainingsbroek over, lekker warm!
heb je mijn PM gezien?![]()
Vork!quote:Op zondag 30 november 2014 09:25 schreef Vork het volgende:
Ik wil ook lopen, maar ik heb iets geks gedaan met m'n knie waarvan ik hoop dat het 'gewoon spierpijn' is (iets met fanatisme en te weinig te hard van stapel lopen). Nu weet ik weer waarom ik hardlopen tegelijkertijd ook haat.
Toffe foto, Lekker aan het genieten in de modderquote:Op zondag 30 november 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ideaal loopweer, maar moet eigenlijk aan de rustdag ivm de rug... we zullen zien![]()
Gisteren dus rustig gehobbeld. Dacht ik. Af en toe even wandelen als m'n rug wat strak begon te staan (geen pijn, maar meer het gevoel dat het pijn kán doen), goed de modder opgezocht, en dan toch nog m'n op één na snelste parcourstijd gelopen van de 4 races dit jaar!
En heb er óók nog een zweeffoto aan overgehouden, zonder duimpjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel een van je beste foto's, tot nu toe.quote:Op zondag 30 november 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ideaal loopweer, maar moet eigenlijk aan de rustdag ivm de rug... we zullen zien![]()
Gisteren dus rustig gehobbeld. Dacht ik. Af en toe even wandelen als m'n rug wat strak begon te staan (geen pijn, maar meer het gevoel dat het pijn kán doen), goed de modder opgezocht, en dan toch nog m'n op één na snelste parcourstijd gelopen van de 4 races dit jaar!
En heb er óók nog een zweeffoto aan overgehouden, zonder duimpjes
[ afbeelding ]
Bonusfoto:quote:Op zondag 30 november 2014 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Toch wel een van je beste foto's, tot nu toe.
Verkoopt jullie club die shirts ook los (zonder lidmaatschap dus), trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, op zich wel. Wil je er ook onflatteus bijrennen?Ja doei.
Well done!quote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Hè, heerlijk, geen mentale strijd tijdens de 10 km. Winst! Mooi kopietje van mijn 5 km van vorige week, qua opbouw. Eerste 5 km lekker in 30 minuten gelopen. Vanaf 7 km gaan versnellen en langzaam het deelnemersveld 'opgeraapt'Ik kwam dan ook als een dolle aanzetten richting de finish (waardoor mijn meneer nog aan de koffie zat
). Ik heb weleens sneller gelopen dan dit, maar ben erg tevreden over de opbouw
Met de loterij won ik nog een fles bier![]()
Endomondo is trouwens een beetje in de war met de bekertjes. Mijn PR's zijn wel strakker dan die nu worden weergegeven & er staat geen halve marathon bij. Vandaag heb ik ook een bekertje gehaald![]()
bierquote:Op zondag 30 november 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Hè, heerlijk, geen mentale strijd tijdens de 10 km. Winst! Mooi kopietje van mijn 5 km van vorige week, qua opbouw. Eerste 5 km lekker in 30 minuten gelopen. Vanaf 7 km gaan versnellen en langzaam het deelnemersveld 'opgeraapt'Ik kwam dan ook als een dolle aanzetten richting de finish (waardoor mijn meneer nog aan de koffie zat
). Ik heb weleens sneller gelopen dan dit, maar ben erg tevreden over de opbouw
Met de loterij won ik nog een fles bier![]()
Endomondo is trouwens een beetje in de war met de bekertjes. Mijn PR's zijn wel strakker dan die nu worden weergegeven & er staat geen halve marathon bij. Vandaag heb ik ook een bekertje gehaald![]()
Thanks. Hoe ging jouw duurloop gisterochtend? (behalve de yurkak)quote:
Over mooie opbouw gesprokenquote:Op zondag 30 november 2014 13:29 schreef trolley het volgende:
Netjes gelopen Quoi! En inderdaad mooie opbouw!![]()
Zelf heb ik vanochtend in lang-lang een rondje van 10km gelopen. Tot 5km liep ik een lekker tempo, en daarna kwam ik in de bekende '5 tot 7km dip', wat overigens ook blijkt uit de grafiek op endoDat waren twee moeizame kilometers, en dan blijkt des te meer maar weer eens dat hardlopen gewoon mentale shit is. Na die 7km kwam ik ook weer terug in het dorp, en vanaf dat punt kun je gaan aftellen.
Uiteindelijk gelopen in 01:03:31 en met een voldaan gevoel de rest van de zondag horizontaal op de bank![]()
http://app.endomondo.com/workouts/443187109/18161294
En bedanktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |