Fijn dat je begint op te knappen! En die conditie heb je zo weer terugquote:Op donderdag 11 december 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
2e kerstdag. Volgens mij 3 of 7 km
Hè hè ik begin weer een beetje aan hardlopen te denken. Mijn conditie heeft een opkaleflater gehad, vrees ik.
Of een strava account, daar is ook een Fok! groepquote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh en vergeet niet om een Endomondo account aan te makenEr is een aparte Fok! Endomono groep (zie OP) en het is vooral leuk om je voortgang te zien
Wat?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef b1001 het volgende:
Pis anuslikkers zijn jullie oenee ik bedoelde anuszuigers je weet zelfuf
Dat is leuk! Ik zou dan wel voor 5km voluit gaan, dat is makkelijker te schatten dan submaximaal denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik zie net bij de Drouwenerzandcross op hardloopkalender.nl het volgende staan:
"Tijdens deze run levert iedere deelnemer zijn/haar horloge in. Er is een ronde van 2,5 km uitgezet en vooraf kun je aangeven of je deze 2 of 4 keer gaat lopen en hoe lang je er over denkt te doen. Diegene die het dichts bij zijn/haar opgegeven tijd zit heeft gewonnen."
Da's ook wel een grappig uitgangspunt
Ja, maar daar heb ik geen aandelen vanquote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Of een strava account, daar is ook een Fok! groep
Je kunt het handmatig invoeren.. maar als je een smartphone hebt kun je daar gratis Endomondo opzetten. Dan zet je dat programma aan op het moment dat je gaat lopen. Dan kun je later altijd nog overwegen om een horloge aan te schaffen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef xMissi het volgende:
Ehhh ja en hoe werkt dat Endomondo dan... Ik heb er echt geen verstand van..![]()
Moetje dat dan zelf invoeren? Of hoe hou je zoiets bij, met een horloge ook?
Mensen hier doen zelf dingen fout, denk ik. Ik heb echt nooit last met GC.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Maraca het volgende:
En geen Garmin halenArgh.. hoe moeilijk is het voor Garmin Connect om een simpele workout af te lezen?
Oef.. dat is minderquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef mosselmossel het volgende:
Meh, wat een naadje training was dat. Nog tijdens het warmlopen struikelen over een stoepje en lelijk op knie en hand terecht gekomen. Tijdens de oefeningetjes achteruit stappen en tot aan je enkels in een plas met modder. Knie is stijf nu.
Wel de training afgemaakt. Eerste twee intervallen (we moesten 5x6 minuten op 15km-tempo, met 4 minuten dribbelen tussendoor) gingen kut. Stabiliteit was ver te zoeken. Tempo zat wel snor. Laatste drie intervallen gingen wel weer beter.
Kijken hoe mijn knie zich houdt de komende dagen
1x in de tig workouts doet hij moeilijk (zoals nu)quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef mosselmossel het volgende:
Mensen hier doen zelf dingen fout, denk ik. Ik heb echt nooit last met GC.
Bedoel je bij Endomondo of echt specifiek de FOK! groep? Want over Endomondo heeft Mossel niks te zeggenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef xMissi het volgende:
Oei das minder Mossel sterkte .
Ehh ik heb iets fouts gedaan net... Ik had me al aangemeld bij endomondo.. en toen las ik pas dat ik mossel eerst een dm moest sturen... Sorry ben echt BlondHeb niet goed gelezen, kan ik nu alsnog bij de Fok! groep ??? I'm sorry :
Hij is nu online, dus als je het heel lief aan hem vraagt via de DM (even aangeven hoe je account heet) dan wil hij je vast wel toevoegenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef xMissi het volgende:
Ehh nou ik las dus net voordat ik me
aanmeldde dat ik hem een berichtje moest sturen.. Ik had me dus al aangemeld en toen las ik het pas... Dus wat moet ik nu doen dan? Sorry ik klink echt dom hahaIk zit dus nog niet bij de Fok! groep..
Als je via Endomondo een verzoek stuurt, voeg ik je toequote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef xMissi het volgende:
Ehh nou ik las dus net voordat ik me
aanmeldde dat ik hem een berichtje moest sturen.. Ik had me dus al aangemeld en toen las ik het pas... Dus wat moet ik nu doen dan? Sorry ik klink echt dom hahaIk zit dus nog niet bij de Fok! groep..
Je was me net voor , ga ik doen ! Thanksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je via Endomondo een verzoek stuurt, voeg ik je toe
dat is echt zo'n onzinquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Maraca het volgende:
En geen Garmin halenArgh.. hoe moeilijk is het voor Garmin Connect om een simpele workout af te lezen?
Welneequote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!
Wat dacht je van 2 paar voor 1 wedstrijd?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.
Sterktequote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik in Den Haag ben... Misschien!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?
Sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Klopt helemaal. Ben nog steeds aan het opbouwen tot 10 km. Wil begin februari loopje doen van 10 km in Zaltbommel. Singelcross, 8 feb, 9,6 km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar dat je een keer 11km hebt gelopen betekent nog niet dat je opgebouwd hebt tot 11km.voor dat je die afstand met regelmaat comfortabel kunt lopen ben je wel weer wat weken verder gok ik
10 km in net meer dan een uur is best snel voor zo'n grote sprong ineens. Of eigk is het sws best snel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ben nog steeds aan het opbouwen tot 10 km. Wil begin februari loopje doen van 10 km in Zaltbommel. Singelcross, 8 feb, 9,6 km.
Maar ik was zo verbaasd dat ik gewoon 11 km kon lopen na 12 weken! Had ik echt nooit verwacht aan het begin van de rit. Van nooit bewegen naar zo'n absurd lange afstand (oké snelheid was nog ver te zoeken, de 10 km nog niet binnen het uur) maar het voelt wel echt als een mijlpaal.
Prima toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef steffelonio het volgende:
Tijd was 1.03.42. Misschien viel alles op zijn plek toen. Trainingen erna om 10 km op te bouwen vielen mee best zwaar. Dus ik ben er nog lang niet. Ben benieuwd hoe het dit weekend gaat. Lopen overdag is toch makkelijker dan rond 20.30 na een drukke werkdag.
Heftig, sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nope!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |