SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sterk. Als ik dure schoenen zou willen namaken, zou ik geen FiveFingers kiezen....quote:Op donderdag 11 december 2014 15:28 schreef Maraca het volgende:
@ Cafca: Mannen betrapt met 251 paar nepsportschoenenHopelijk was dit niet Henk van Marktplaats
Mag je best vragen, maar het is nogal ingewikkeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:33 schreef xMissi het volgende:
@Cafca Dat is nog eens leuk om te horen , hopen dat je 2e gesprek ook goed gaat dan. Op welke functie heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was geen Zoladztest, maar een VIAD-test.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:24 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen zijn die een safe id willen kopen. Dat kan nu met korting.Oh, dat is eigenlijk wel heel handig. Bedacht me laatst ook dat het eigenlijk niet slim is om te gaan lopen, zonder gegevens bij me te hebben. Alleen als ik mijn rijbewijs oid meeneem weet ik niet waar ik die moet laten (zonder dat het kapot gaat!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me alleen af hoe rechtsgeldig dit is:Ik wil overigens wel gereanimeerd worden (graag zelfsquote:In uw Safe-ID profiel kunt u duidelijk aangegeven of u wel of niet gereanimeerd wil worden. Dit wordt in uw Safe-ID profiel, na opvragen, duidelijk zichtbaar weergegeven.), maar meen mij te herinneren dat hulpverleners dit altijd negeren (tenzij je een officieel kettinkje draagt). Maar goed, dat moet iemand die niet gereanimeerd wil worden maar lekker zelf uitzoeken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef steffelonio het volgende:
Hoi x Missie
Het is hier idd een mix van beginners (waaronder ik) en diehard runners over smalle bergweggetjes, maar dat maakt het ook leuk.
Als je 3x per week loopt dan verbetert je conditie echt super snel. Echt heel bijzonder. 13 weken geleden begon ik met evy, 1 minuutje rennen en 1 minuutje wandelen en nu kan ik 11 km nonstop lopen.
Een wedstrijdje in april moet lukken ( al weet ik niet hoe het met je knie zit). Is wel leuk om een wedstrijdje als doel te hebben.
Succes!
Dat is ook niet volgens Evy. Dat is in 10 weken naar 5km en in 20 weken (incl. 10 weken naar 5km) naar 10km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.
Rustig aan doen zoals xMissi zegt (na die 13 weken een half uur kunnen lopen zonder wandelen) is veel beter om blessures te voorkomen. En zeker met een zwakke knie lijkt me dat extra belangrijk.
Het schema was in tien weken naar 5 km. Vervolgens gestart met in 6 weken van 5-10 km. Een rustige duurloop van 30 minuten is uit de hand gelopen... Ging zo lekker dat ik door gegaan ben tot 11 km (en een beetje)quote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.
Rustig aan doen zoals xMissi zegt (na die 13 weken een half uur kunnen lopen zonder wandelen) is veel beter om blessures te voorkomen. En zeker met een zwakke knie lijkt me dat extra belangrijk.
En lang weekend voor murmeliquote:Op donderdag 11 december 2014 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Zinloze tussendoorpost:
Hardlopen
FR920XT
Oke, maar dat je een keer 11km hebt gelopen betekent nog niet dat je opgebouwd hebt tot 11km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Het schema was in tien weken naar 5 km. Vervolgens gestart met in 6 weken van 5-10 km. Een rustige duurloop van 30 minuten is uit de hand gelopen... Ging zo lekker dat ik door gegaan ben tot 11 km (en een beetje)
quote:
Stukken realistischer inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is ook niet volgens Evy. Dat is in 10 weken naar 5km en in 20 weken (incl. 10 weken naar 5km) naar 10km.
Zoals? Ik ga denk ik ook voor een najaarsmarathonquote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens geloof ik besloten dat ik geen voorjaarsmarathon ga lopen maar gewoon veel leuke HMs en dan ga ik in de herfst op een leuke marathon shinen, want alle marathons die ik leuk vind zijn dan.
Najaarsmarathonquote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens geloof ik besloten dat ik geen voorjaarsmarathon ga lopen maar gewoon veel leuke HMs en dan ga ik in de herfst op een leuke marathon shinen, want alle marathons die ik leuk vind zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:27 schreef cafca het volgende:
Ik ben overigens net weer een stapje dichterbij voorlopig overdag niet meer kunnen lopen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt errug veelbelovend!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:35 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe sokken zijn binnen, nog net mooi op tijd voor zaterdag!
Eerste indruk is dat ze wat kouder voelen dan gewone sokken.
En ze hadden haast iets groter gemogen.Fijne sokken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idee:quote:
Nehhh...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Idee:
"Iedere maand van het jaar" halve marathon
In januari zijn er ook niet echt veel, dan is het cross tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehhh...
Januari geen HM voor murmeli. Nog niet klaar voor. De rest van het jaar is tempting, maar misschien niet echt verstandig.
Op http://www.hardloopkalender.nl/ kun je kijken welke wedstrijden bij jou in de buurt worden gehouden. In de OP zie je of wellicht iemand anders uit dit topic ook staat ingeschreven voor die wedstrijdquote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef xMissi het volgende:
Weten jullie trouwens misschien een leuke beginnerswedstrijd v 5km eind april begin mei? Ik ga denk ik sws wel meedoen aan de Ladiesrun Rotterdam meedoen dat lijkt me echt een gave ervaring..
Of loop ik te hard van stapel nu??
Ik wil gewoon graag een doel hebben![]()
Alvast thanks
Yup, als de mogelijkheid er weer is om een halve te doen, zal ik dat niet nalatenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef cafca het volgende:
Crossen!
Regte Heidecross wordt HM voor jou, toch?
Ik ga voor de 10 dit jaarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, als de mogelijkheid er weer is om een halve te doen, zal ik dat niet nalaten
Wanneer is die en hoe ver?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?
2e kerstdag. Volgens mij 3 of 7 kmquote:
Da's net als bij het NK toerfietsen. Is best moeilijk!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik zie net bij de Drouwenerzandcross op hardloopkalender.nl het volgende staan:
"Tijdens deze run levert iedere deelnemer zijn/haar horloge in. Er is een ronde van 2,5 km uitgezet en vooraf kun je aangeven of je deze 2 of 4 keer gaat lopen en hoe lang je er over denkt te doen. Diegene die het dichts bij zijn/haar opgegeven tijd zit heeft gewonnen."
Da's ook wel een grappig uitgangspunt
Oh en vergeet niet om een Endomondo account aan te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef xMissi het volgende:
Thanks Maraca ik zal eens even kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |