Aangezien voornemens niet perse hoeven in te gaan op 1 januari, is het nooit te vroeg voor voornemensquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef TheSwan het volgende:
On track om dit jaar de 750km aan te tikken. Volgend jaar gelijk maar 1200 km als doel setten. Vooral omdat ik dit jaar een aantal maanden had waarin ik 0km heb gelopen.. 100km per maand zou goed moeten lukken, ALS ik maar doorzet
Of is het nog te vroeg voor voornemens?
Ook gelijk even een runsmash aangemaakt. Eigenlijk vooral om de (mooiere) stats en de badges. Verder voegt het niet echt wat toe aan GC. Of zijn er nog features die ik gemist kan hebben?
Selfies!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie niet te hard gaat voor me. Ik ben van plan om wat foto's te maken onderweg en een beetje te freewheelen tussen bekenden enzo. Als de omstandigheden dat toelaten
Heel veel plezier vandaag!
Uurtjequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Mr.B. het volgende:
Ja morgen is het weer voorbij![]()
Dus bij de Meeuwen Makrelen geen heroïsche strijd tegen de elementen, maar gewoon een uurtje met een aangenaam zonnetje over het strand hobbelen.
Jij gaat voor de kleine 2 uur toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nou ok dan. Dik een uur. En hoe lang dat dat kan zijn staat open voor interpretatie
Hoe mis had ik het. Er is WEL een mosselfilmpje van de Meijendelloop gemaakt: Met een paar keer Mr Bquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop
quote:
Ik liep wel aardig ja, maar om me nu meteen god te noemen gaat me iets te verquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe mis had ik het. Er is WEL een mosselfilmpje van de Meijendelloop gemaakt: Met een paar keer Mr B![]()
![]()
Er bestaat een god!!
Wordt druk op Ameland. Boot zit stampievol!quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:27 schreef trolley het volgende:
Wat ben ik blij dat het morgen pas zaterdag is, en niet vandaag al. Dan had ik mijn doel om binnen het uur te finishen op Ameland wel kunnen vergeten![]()
Dat geloof ik wel ja. 4500 lopers die aan de start staan morgen. Maar het zal morgen om half 11 nog wel net zo druk zijn op de boot denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wordt druk op Ameland. Boot zit stampievol!
Knoop doorgehakt, mag ik bij deze uit de WLW lijst voor 13 december?quote:
Hoe komt het? Gaat het toch niet lukken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt, mag ik bij deze uit de WLW lijst voor 13 december?
Blijf toch last houden van kuiten vooral, terwijl ik nog maar 2x per week loop, max 4km. Dan lijkt me 10km berg-op-berg-af geen goed plan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe komt het? Gaat het toch niet lukken?
Neem eens contact op met aalbert mintjes (zwijndrecht). Die weet vast wel een adres waar dat kan (weet niet of het bij hem ook kan).quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Blijf toch last houden van kuiten vooral, terwijl ik nog maar 2x per week loop, max 4km. Dan lijkt me 10km berg-op-berg-af geen goed plan.
Volgende week zijn we in NL tot 2 januari, ga tussen kerst en O&N wel eens kijken voor een loop-analyse. Hoewel ik me doodschaam voor mijn gezwabberWie heeft een goed adresje voor me in de buurt van Dordrecht/Rotterdam of anders Amsterdam?
Dat is volgens mij alleen belangrijk als je de volgende dag een marathon of zo gaat lopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Cynic het volgende:
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?
Wat is een heel eind?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Cynic het volgende:
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |