Beter dan eerst een kilo bloem proberen te eten en er vervolgens 2 liter water achteraan te gooienquote:
Rot op.quote:
Oogsars.quote:
Echt totaal geen idee waar dit naar refereertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter dan eerst een kilo bloem proberen te eten en er vervolgens 2 liter water achteraan te gooien.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt totaal geen idee waar dit naar refereert![]()
Jezus, halfbakken klapzak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt totaal geen idee waar dit naar refereert![]()
Gast echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Degenslikker, deeg, bloem + water.
Doe niet zo tegen mij.quote:
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.quote:
"Deze intellect"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.
enzo ofzo
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.
enzo ofzo
Wow :squote:
Ken je dat? als je het warm hebt en je zak zweet wat, dat dan je zak bijna net zo laag hangt als je eikel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Deze intellect". Zeg dan tenminste intellectueel, laaghangende teelbal.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Vergeten dat ze de gym aan t verbouwen zijn. Dichte deur alles
Niet naar binnen beuken, die gym afmaken en verder trainen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Vergeten dat ze de gym aan t verbouwen zijn. Dichte deur alles
alleen vrouwen kunnen dat .. doordrammenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.
Ga altijd extra stuk om die gif.quote:
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alleen vrouwen kunnen dat .. doordrammen
Nee hoor dat doet ie niet. En anders pik ik het toch wel, jullie zijn maar van FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.
Hoezo?quote:
woorden verdraaien, zijn vrouwen ook goed inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.
Normaal heb je alleen piramide vormige blokjesquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal heb je alleen piramide vormige blokjes
Ja, of als het ijskoud (water) is dat je balzak dan keihard wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat? als je het warm hebt en je zak zweet wat, dat dan je zak bijna net zo laag hangt als je eikel?
ib4 haha kleine piemel
Geen dank.quote:
Heb je vaginanijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
woorden verdraaien, zijn vrouwen ook goed in
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, of als het ijskoud (water) is dat je balzak dan keihard wordt.
En als je een fysiologische zoutoplossing injecteert?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooier
Ik heb een bloedlul, dus ik whip 'm er bij chicks pas uit als hij minimaal semi-hard isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooier
Ik vroeg jou niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als je een fysiologische zoutoplossing injecteert?
Kwam ik ook pas achter toen een chick dat zei, wist niet dat ze er zo op los slingerdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Harde ballen zijn wel chill, als je zo doggystyle die ballen voelt klappen
Ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul, dus ik whip 'm er bij chicks pas uit als hij minimaal semi-hard is![]()
.
Ja, denk het. Sjongejongejonge, man man man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zo zuur was.
Zeker afgewezen en nu zijn alle vrouwen kuthoeren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Doe normaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
dit bedoel ik
Ik heb dit eerder gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
dit bedoel ik
Ja, lekker gevoel toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas achter toen een chick dat zei, wist niet dat ze er zo op los slingerden.
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Prostaat werkt nog beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.
Kan niet als hij je polsen op je rug vasthoudt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou mijn prostaat wel eens door jou laten melken.
maar een hond staat toch op 4 poten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet als hij je polsen op je rug vasthoudt.
iel wat engquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.
Wat is dit btw!?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar een hond staat toch op 4 poten?
Wats met die quotequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar een hond staat toch op 4 poten?
America's Next Topmodelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.
Wat is dit btw!?
[ afbeelding ]
Of niet fylax wat is het?quote:
Ik dacht even dat ze schelpen in haar nek vastzettenquote:
Is voor een shoot. Zullen wel bijen zijn of zo. Waarschijnlijk voor het promoten van sieraden die daar op gebaseerd zijn of iets in die richting.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook nog context oid, zat al een halve minuut gefascineerd te kijken.
Een shoot met bijen, meer niet echt volgens mij. En bij iedereen zijn de wenkbrauwen eraf gehaald en lelijk opnieuw opgetekend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook nog context oid, zat al een halve minuut gefascineerd te kijken.
Het is tyfyus.quote:
Wanneer heb jij weer een shoot?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is voor een shoot. Zullen wel bijen zijn of zo. Waarschijnlijk voor het promoten van sieraden die daar op gebaseerd zijn of iets in die richting.
Heb liever dat jij een keer shoot.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat jij een keer shoot.
quote:
Had ik al toen ik jou zag posten.quote:
Nog één keer zo'n opmerking and I'm finna rub this D real quickquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had ik al toen ik jou zag posten.![]()
wowquote:
Wie ben jij?quote:
Zal jouw D eens rubben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog één keer zo'n opmerking and I'm finna rub this D real quick.
Als het aan mij ligt nooit meerquote:
Waar haal jij vandaan dat mijn zusje knapper is hm?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ze een zusje heeft die nog knapper is? Minus de stoffige kunstshit
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ze een zusje heeft die nog knapper is? Minus de stoffige kunstshit
Ze is jongerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt nooit meer
[..]
Waar haal jij vandaan dat mijn zusje knapper is hm?
Oh wacht, haar lengte past natuurlijk beter bij jou
Haha, nou ik niet hoor, ben ook meer one of the guys.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Eerst teasen en dan gauw weggaankkwijfuh
Make 'm thirsty toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
Eerst teasen en dan gauw weggaankkwijfuh
haha echt he veel beter kom we gaan gamen en chickies checken op terrasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, nou ik niet hoor, ben ook meer one of the guys.;p
Kan niet tegen dat achterbakse gedoe.
enkels gelikt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus hier liep een accountant rond van 2.10 ofzo... met benen van 1.75m
Vrouw, ja.
kquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Serieus hier liep een accountant rond van 2.10 ofzo... met benen van 1.75m
Vrouw, ja.
Voor pussy ja, en die zijn er in overvloedquote:
Op platte schoenen dan lijkt me?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is jonger
Ik val trouwens steeds meer op wat langere vrouwen (1m74 is perfect)
Nee, dat niet.. wel imposantquote:
Wanneer mag k met jouw pussy spelen bbquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor pussy ja, en die zijn er in overvloeddus zo gooien jullie je eigen glazen in. Haha
sukkel
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op platte schoenen dan lijkt me?
Mannen van 1,86
Flikker op meloewa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wanneer mag k met jouw pussy spelen bb
Wah?quote:
Ja uiteraard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mannen van 1,86
*proest*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Wanneer mag k met jouw pussy spelen bb
Wow jij lijkt echt 1,81 op je foto's of zoquote:
" adorn " die pics van je tetten maar in m'n DM.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef xSomesz het volgende:
Just let my loveeeeeeeeeeeeeee adorn you
so closequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mannen van 1,86
Ohquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef xSomesz het volgende:
Just let my loveeeeeeeeeeeeeee adorn you
twitter:
Oh ok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow jij lijkt echt 1,81 op je foto's of zo
Baby ff toontje lager zingenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" adorn " die pics van je tetten maar in m'n DM.
Haha eindelijk pic gezien. Kleine boiquote:
Waaat ik heb jou niet uitgescholden honniquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohja het worden steeds meer. Kan het niet meer bij houden. En nu maken ze ook nog kloontjes zowel mannelijk als vrouwelijk en gaan ze mij dmén en uitschelden
![]()
Samen met dWcquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha eindelijk pic gezien. Kleine boi
Hoe gaat het met je strong jawline baby?quote:
Niet de hele wereld draait om jou.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waaat ik heb jou niet uitgescholden honni
inb4 zei ik dat dan schele kut
oke srry
Landwhale?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom draait de aarde dan om me heen
Omdat je de hele dag over de grond loopt te rollenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:07 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom draait de aarde dan om me heen
TR gemacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
kleine kklijer
ik klop je tanden uit je smoel
dWc vindt het vast goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag je daar foto's van anderen plaatsen?
rip dwcquote:
Oh nee jij niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:05 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waaat ik heb jou niet uitgescholden honni
inb4 zei ik dat dan schele kut
oke srry
quote:
kk diep graven met googlequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe kom ik bij die kk lijst zonder Sherlock.
Dit soort trieste opmerkingenquote:
Ik pas me aan het niveau.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort trieste opmerkingenals je nou ook gewoon eens normaal doet, doet de rest ook normaal.
Alsof je dat zelf niet wistquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
JA maar jij bent geweldig dus ik snap dat welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet wistnoem alleen voorbeelden van hoe sneu sommige figuren zijn.
mycroft gebruikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jouw niveau is 1.54m alleen mortie is toereikend en 4ebe.quote:
Waarom vertel je me dingen die ik al weet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef xSomesz het volgende:
[..]
JA maar jij bent geweldig dus ik snap dat wel
Mijn niveau is hogerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw niveau is 1.54m alleen mortie is toereikend en 4ebe.
Omdat ik graag in kontjes kruip :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom vertel je me dingen die ik al weet?
Oke.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Mijn niveau is hoger
[..]
Omdat ik graag in kontjes kruip :$
Waars je gouden tand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krijg ik allemaal posts met de niet-meest-recente-lijst.
check je history op Rubsband.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
en zoekfunctie van fok zelf?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
zoeken naar een speld in een hooiberg, maar je moet er wat voor over hebben poppie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
naaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:15 schreef xSomesz het volgende:
[..]
[..]
zoeken naar een speld in een hooiberg, maar je moet er wat voor over hebben poppie.
Kan, als je tijd over hebt I guess, laatste keer was " wiskey " volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha sick, Sherlock die lijst idd altijd op 'rubsband'. En kan je door je MyAT zoeken ja?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Oh ja, fuck datquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan, als je tijd over hebt I guess, laatste keer was " wiskey " volgens mij![]()
![]()
en dat was 2 weken geleden vrijdag.
Oh nicequote:
jij had het over niveauquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
speld kom niet bij de hand doen sjaapie
Aghw :Squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Netals zoeken naar de klasse in jou, of het intellect in jou, Meloewaatje.
Snap dat ook nooitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon posten onder Meloewa?
Denk je ik nog waarde hechten aan fok.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon posten onder Meloewa?
kvgquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Denk je ik nog waarde hechten aan fok.ik heb daar zelf een ban aangevraagd jaar geleden denk ik
Onbegrijpelijk idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat ook nooitwaar schaam je je voor ofzo dat je een ander account moet?
'khou van gij' ?quote:
mwah gwn af en toe wat dollen. Geen zin in een fokidentiteit, kijk ik ken jou nog altijd als die ene lelijkerd met de rare kop en kut gevoel voor humor dus ja snap je dat wil je niet hebben toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap dat ook nooitwaar schaam je je voor ofzo dat je een ander account moet?
Ok afijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Denk je ik nog waarde hechten aan fok.ik heb daar zelf een ban aangevraagd jaar geleden denk ik
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef xSomesz het volgende:
[..]
En dat troubleert mij geenzins. Dus ik post gewoon nog steeds lekker met mijn account en ook boeit het mij niet wat ik post.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef xSomesz het volgende:
[..]
mwah gwn af en toe wat dollen. Geen zin in een fokidentiteit, kijk ik ken jou nog altijd als die ene lelijkerd met de rare kop en kut gevoel voor humor dus ja snap je dat wil je niet hebben toch.
misschien moet je mijn twitter postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
ze beginnen al aan je te twijfelen morti
zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je mijn twitter posten
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat troubleert mij geenzins. Dus ik post gewoon nog steeds lekker met mijn account en ook boeit het mij niet wat ik post.
En jij maakt 10 kloontjes en pretendeert dat FOK niets voor jou betekent... wie is nu de gek?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel een goed kapsel voor je
Hoe zien jullie dit voor je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
heb toen geen hond uitgevreten hier
Waarom doe je indiaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.
ik weet niet ik heb die ene in zo'n otoo van jou ook nog daar had je speknekkiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.
u surequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga even naar de hoogvliet, moet iemand nog wat hebben?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$
frinkeldelbroodjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Duane Johnnsonquote:
je zou wat frikandellen moeten eten .. krijg je wat hersenen binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Die zijn er sowiesoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Als er nudies zijn staan de wegen naar mijn DM/PM wijd open.
Echt he, wat voor losers doen dat, hunch hunch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso
Ook gewoon al je struggles en 'liefdeslevens' posten op FOK! echt wtf.
FOK! gvd.quote:
ik mis ook alles op fok hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso
Ook gewoon al je struggles en 'liefdeslevens' posten op FOK! echt wtf.
Ja jij zit alleen hier te zwaaien naar robo en te praten over voedsel met 4ebe.quote:
bankdrukken met losse stukken beton enzeauquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet naar binnen beuken, die gym afmaken en verder trainen.
We hebben een clubje opgericht......... chai we missen jequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je ook in de KLBSC whatsappgroep?
# Royaal # gunnend # loyaal #nigga #speknek #drildrilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nemen jullie me in de maling of zijn er echt nudies van die snol? Ik vraag dit voor krio![]()
![]()
.
voedselquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij zit alleen hier te zwaaien naar robo en te praten over voedsel met 4ebe.
worden dat soort dingen daar allemaal gedeeld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je ook in de KLBSC whatsappgroep?
niemand stuurt pics als je mod bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef hugecooll het volgende:
Mijn DM staat open voor noodz van Meloewa
Ze stuurt er zelf al veelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand stuurt pics als je mod bent
Energieblikjes halen voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Chai het volgende:
Waar is BT? Ik wil ze ruilen tegen pics van zijn minnares.
Volgens mij kan ik dit vmbo-taaltje pas lezen na 5 klappen van de molenwiek, een beroerte en een coma.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef xSomesz het volgende:
[..]
# Royaal # gunnend # loyaal #nigga #speknek #drildril
Ja, geen noodzquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deel ze eens in het crewtietentopic
schei toch uit negerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik dit vmbo-taaltje pas lezen na 5 klappen van de molenwiek, een beroerte en een coma.
dm openbaren = banquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Las in DM dat robo over je gedroomd had gisteren.
Was op facebook, dus dat mag :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm openbaren = ban
was ze misselijk?
Moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Gelukkig hebben we de nudes van dwc nog.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het waar dat jij een mp3 hebt met ademinstructies omdat je het anders vergeet?
Oh ok, en ik maar wingman spelen ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind je een beetje raar de laatste tijd
Laat ik dan nog even helpen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit topic ging net zo snel als Meloewa negers pijpt.
Nederlanders met een buitenlandse afkomst bedoel je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Dit topic ging net zo snel als Meloewa negers pijpt.
Same shit different dick.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nederlanders met een buitenlandse afkomst bedoel je.
Bedankt voor pics yo ;$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nederlanders met een buitenlandse afkomst bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |