Beter dan eerst een kilo bloem proberen te eten en er vervolgens 2 liter water achteraan te gooienquote:
Rot op.quote:
Oogsars.quote:
Echt totaal geen idee waar dit naar refereertquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beter dan eerst een kilo bloem proberen te eten en er vervolgens 2 liter water achteraan te gooien.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt totaal geen idee waar dit naar refereert![]()
Jezus, halfbakken klapzak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt totaal geen idee waar dit naar refereert![]()
Gast echtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Degenslikker, deeg, bloem + water.
Doe niet zo tegen mij.quote:
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.quote:
"Deze intellect"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.
enzo ofzo
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is gewoon te easy. Deze intellect denkt te ver en kan daar dan niet mee omgaan.
enzo ofzo
Wow :squote:
Ken je dat? als je het warm hebt en je zak zweet wat, dat dan je zak bijna net zo laag hangt als je eikel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Deze intellect". Zeg dan tenminste intellectueel, laaghangende teelbal.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Vergeten dat ze de gym aan t verbouwen zijn. Dichte deur alles
Niet naar binnen beuken, die gym afmaken en verder trainen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Vergeten dat ze de gym aan t verbouwen zijn. Dichte deur alles
alleen vrouwen kunnen dat .. doordrammenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.
Hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, jij probeert nog steeds het vierkante blokje door het ronde gaatje te proppen, hou toch op man.
Ga altijd extra stuk om die gif.quote:
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alleen vrouwen kunnen dat .. doordrammen
Nee hoor dat doet ie niet. En anders pik ik het toch wel, jullie zijn maar van FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.
Hoezo?quote:
woorden verdraaien, zijn vrouwen ook goed inquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow 2nutz, lees je dit? Remi noemt je een bitch, zou niet pikken.
Normaal heb je alleen piramide vormige blokjesquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Normaal heb je alleen piramide vormige blokjes
Ja, of als het ijskoud (water) is dat je balzak dan keihard wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken je dat? als je het warm hebt en je zak zweet wat, dat dan je zak bijna net zo laag hangt als je eikel?
ib4 haha kleine piemel
Geen dank.quote:
Heb je vaginanijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
woorden verdraaien, zijn vrouwen ook goed in
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, of als het ijskoud (water) is dat je balzak dan keihard wordt.
En als je een fysiologische zoutoplossing injecteert?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooier
Ik heb een bloedlul, dus ik whip 'm er bij chicks pas uit als hij minimaal semi-hard isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies! maar dat vind ik wel cool en mooier
Ik vroeg jou niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als je een fysiologische zoutoplossing injecteert?
Kwam ik ook pas achter toen een chick dat zei, wist niet dat ze er zo op los slingerdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Harde ballen zijn wel chill, als je zo doggystyle die ballen voelt klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |