Ok afijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Denk je ik nog waarde hechten aan fok.ik heb daar zelf een ban aangevraagd jaar geleden denk ik
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:19 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Denk je ik nog waarde hechten aan fok.ik heb daar zelf een ban aangevraagd jaar geleden denk ik
En dat troubleert mij geenzins. Dus ik post gewoon nog steeds lekker met mijn account en ook boeit het mij niet wat ik post.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:20 schreef xSomesz het volgende:
[..]
mwah gwn af en toe wat dollen. Geen zin in een fokidentiteit, kijk ik ken jou nog altijd als die ene lelijkerd met de rare kop en kut gevoel voor humor dus ja snap je dat wil je niet hebben toch.
misschien moet je mijn twitter postenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
ze beginnen al aan je te twijfelen morti
zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet je mijn twitter posten
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat troubleert mij geenzins. Dus ik post gewoon nog steeds lekker met mijn account en ook boeit het mij niet wat ik post.
En jij maakt 10 kloontjes en pretendeert dat FOK niets voor jou betekent... wie is nu de gek?
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel een goed kapsel voor je
Hoe zien jullie dit voor je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
heb toen geen hond uitgevreten hier
Waarom doe je indiaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Jij een ontiegelijke dramaqueen, overdrijven. ik ben super lang inactief geweest op FOK! en heb toen geen hond uitgevreten hier heb wel eens wat eendagsvliegjes gehad qua accounts... maar niet veel.
ik weet niet ik heb die ene in zo'n otoo van jou ook nog daar had je speknekkiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.
u surequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar ging het eigenlijk fout, dat alle FOK!kers pics van je boobs, ass en gezicht hadden? Wel incl. kleding, dat wel.
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga even naar de hoogvliet, moet iemand nog wat hebben?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$
frinkeldelbroodjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |