Duane Johnnsonquote:
je zou wat frikandellen moeten eten .. krijg je wat hersenen binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:25 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Doe maar wat energieblikjes, frinkeldelbroodjes mag je aan je zusje geven :$
Die zijn er sowiesoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs? Als er nudies zijn staan de wegen naar mijn DM/PM wijd open.
Echt he, wat voor losers doen dat, hunch hunch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso
Ook gewoon al je struggles en 'liefdeslevens' posten op FOK! echt wtf.
FOK! gvd.quote:
ik mis ook alles op fok hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso
Ook gewoon al je struggles en 'liefdeslevens' posten op FOK! echt wtf.
Ja jij zit alleen hier te zwaaien naar robo en te praten over voedsel met 4ebe.quote:
bankdrukken met losse stukken beton enzeauquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet naar binnen beuken, die gym afmaken en verder trainen.
We hebben een clubje opgericht......... chai we missen jequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je ook in de KLBSC whatsappgroep?
# Royaal # gunnend # loyaal #nigga #speknek #drildrilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nemen jullie me in de maling of zijn er echt nudies van die snol? Ik vraag dit voor krio![]()
![]()
.
voedselquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij zit alleen hier te zwaaien naar robo en te praten over voedsel met 4ebe.
worden dat soort dingen daar allemaal gedeeld?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je ook in de KLBSC whatsappgroep?
niemand stuurt pics als je mod bentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef hugecooll het volgende:
Mijn DM staat open voor noodz van Meloewa
Ze stuurt er zelf al veelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niemand stuurt pics als je mod bent
Energieblikjes halen voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:30 schreef Chai het volgende:
Waar is BT? Ik wil ze ruilen tegen pics van zijn minnares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |