Ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een bloedlul, dus ik whip 'm er bij chicks pas uit als hij minimaal semi-hard is![]()
.
Ja, denk het. Sjongejongejonge, man man man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zo zuur was.
Zeker afgewezen en nu zijn alle vrouwen kuthoeren.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Harde ballen zijn wel chill, als je zo doggystyle die ballen voelt klappen
Doe normaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
dit bedoel ik
Ik heb dit eerder gezienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
dit bedoel ik
Ja, lekker gevoel toch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam ik ook pas achter toen een chick dat zei, wist niet dat ze er zo op los slingerden.
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Harde ballen zijn wel chill, als je zo doggystyle die ballen voelt klappen
Prostaat werkt nog beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.
Kan niet als hij je polsen op je rug vasthoudt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je moet tijdens doggy zachtjes de ballen van de man masseren. Lijkt raar maar hij stijgert zijn zaadkanon recht in je baarmoeder vriend. lekka lekka.
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou mijn prostaat wel eens door jou laten melken.
maar een hond staat toch op 4 poten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet als hij je polsen op je rug vasthoudt.
iel wat engquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.
Wat is dit btw!?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar een hond staat toch op 4 poten?
Wats met die quotequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar een hond staat toch op 4 poten?
America's Next Topmodelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten dat Chai die techniek meester is.
Wat is dit btw!?
[ afbeelding ]
Of niet fylax wat is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |