Leuk als je kan komen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:53 schreef raptorix het volgende:
Ik ben erbij, het is immers dierenweek dan, en als libertarier ga ik lekker zuipen op kosten van 99.999
Ziet er gezellig uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:48 schreef betyar het volgende:
Op een zaterdag in Utrecht, precieze locatie nader te beslissen.
Sfeerimpressies voorgaande meets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet jij al of je erbij bent?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Leuke lijst.
Betyar, je staat zowel in misschien als aanwezigen.
Moet ik nog even kijken (als in, kijken of ik geen verjaardagen van vrienden ben vergeten of zoquote:
vrienden bezoeken doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken (als in, kijken of ik geen verjaardagen van vrienden ben vergeten of zo)
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.Raptorix kan er dan ook in.
Ik wil voor een keertje wel potenrammer zijn, als D66'er waai ik toch met alle winden mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Het wordt pas echt een gay-meet als jij komt.quote:
Ho ho, 100% bisexueel, daarnaast veul meer vrouwen gehad als mannen, dat ik er niet mee ga samenwonen is meer een praktisch punt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt godverdomme een gay-meet. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Jup oud west.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Amsterdam? Dan kunnen we samen reizen.....
Ik draag mn Israelische vlag, deal with it.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:46 schreef raptorix het volgende:
Ik pleit trouwens voor een verbod op het dragen van vlaggen
Gelukkig hangen uw pijpenkrullen eroverheen zodat hij aan het oog wordt onttrokkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik draag mn Israelische vlag, deal with it.
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ho ho, 100% bisexueel, daarnaast veul meer vrouwen gehad als mannen, dat ik er niet mee ga samenwonen is meer een praktisch punt.
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......
Oeh, lekker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enige wat ik in m'n mond duw in jouw gezelschap is een lekkere trippel.
Go hard or go home.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?
Na de tips van Kaas- is niets meer te gek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Drie man tegelijk? Overdrijf je niet?
Word gezellige meat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog erger, een mannetje die overal zijn lul maar in duwt.......
Ik heb je bij de aanwezigen gezet, met je grote waffel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou voor "hoogst onwaarschijnlijk" gaan. Maar als dat geen optie is, doe dan maar bij misschien.
Kun je je de teleurstelling voorstellen als ik niet blijk te kunnen? Je zet zo wel de hele meet op het spel. Die zal dan immers staan of vallen bij het al dan niet geheel buiten jouw invloed om inlossen van de door jou gestelde verwachting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb je bij de aanwezigen gezet, met je grote waffel.
Exact. We kunnen eventueel een meet en greet organiseren in Nijmegen. Dien ik daarvoor contact op te nemen met Danny of kan dat ook via jou?quote:
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou voor "hoogst onwaarschijnlijk" gaan. Maar als dat geen optie is, doe dan maar bij misschien.
Aww, pesten ze je er om ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Ik laat het ook lang groeien momenteel. Tot de meet komt er dan nog wel 2 centimeter bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Dat lijkt me een retorische vraag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef tofastTG het volgende:
Pokkel waarom gedraag je je als een wijf?
Lijn 4 in Utrecht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
Volgens mij schenken ze geen whisk(e)y. Althans, het staat niet op de online menukaart.quote:
Eh lollystokjes????quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohjah, jij bent ook van de lollystokjes.
Je kent de geschiedenis van de Utrechtenaren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef Friek_ het volgende:
Op werelddierendag eet ik een extra hamburger.
Gewoon, leuk, gezellig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Ik zal Herman hierop aanspreken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Nee, alleen een foute combo in een te small tijdsgewricht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef GSbrder het volgende:
Prosecco met bier? Is dat een ding?
Ik vond Malibu-Cola al dubieus.
Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktoberquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie trouwens dat ik niet kan. Mijn oom wordt 60.
Nou ja, hij is nog aan te passenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktober
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog aan te passen.
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:07 schreef Kowloon het volgende:
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.
Je hebt z'n moeder gesproken?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.
Een van de voordelen die je hebt als biologische vader.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou het vreemde gedrag van php in ieder geval verklaren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En remlofs enthousiasme om zijn zoon weer op het forum te mogen onthalen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou het vreemde gedrag van php in ieder geval verklaren.
Daar moet je bij zijn uiteraard.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie trouwens dat ik niet kan. Mijn oom wordt 60.
Wat was jouw reden voor afwezigheid ook al weer?quote:
Beetje loos excuus, inderdaad.quote:
Gratis eten en drinken versus betalen voor een stel onrendabelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje loos excuus, inderdaad.
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis eten en drinken versus betalen voor een stel onrendabelen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.
Jij bent toch ook al bijna 60?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook naar de verjaardag van GS zijn oom dus kom ook niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kom je alleen even op je bek slaan.
Voel me te goed. Ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was jouw reden voor afwezigheid ook al weer?
Oh ja. Hmm.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voel me te goed. Ben ik heel eerlijk in.
Ik begin ook ernstig te twijfelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor jou is het een ander verhaal inderdaad.quote:
Wilde jij de vorige keer niet afzeggen vanwege te weinig geld?quote:
Dat weet ik niet meer, eerlijk gezegd. Volgens mij eerder omdat het slecht uitkwam. Zodra ik mijn staffunctie krijg bij Ernst & Young zeg ik ook de POLmeets vaarwel.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wilde jij de vorige keer niet afzeggen vanwege te weinig geld?
Ik blijf immer een marginaal, dus an sich zie ik weinig problemen; het blijft echter balanceren met andere verplichtingen.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:54 schreef Friek_ het volgende:
Overigens kan ik begrijpen dat men op den duur genoeg zou krijgen van deze meets. Het blijft toch wel een herhaling van zetten (Utrecht, veel zuipen, smerig vreten) waarbij je de the usual suspects ook een keer gezien hebt.
Hoi papaquote:
Remlof en php denk ik.quote:
quote:
Vind je het gek?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
50/50 dat ik kom. Ik moet wel gevraagd worden.
Jij trekt volle zalen inderdaad.quote:
Nee, krijg je een vermoeide arm van.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij trekt volle zalen inderdaad.
Roflol.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, krijg je een vermoeide arm van.
Neuh.quote:
Hoezo niet ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je gratis bitterballen krijgt dan?quote:
Ik denk niet dat jouw portemonnee het toelaat om erik om te kopen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je gratis bitterballen krijgt dan?
Wat een mannetje ben je ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou ie echt mijn hele stufi opeten ?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jouw portemonnee het toelaat om erik om te kopen.
Van 90 euro koop je net 3 schaaltjes bittergarnituur.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou ie echt mijn hele stufi opeten ?
We gaan dus niet in de stairway to heaven zitten hoor ik alquote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van 90 euro koop je net 3 schaaltjes bittergarnituur.
Een goede koosjere wijn heb je al voor tien euro.quote:
Hangt af van de presentielijst.quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hangt af van de presentielijst.
Dat geldt voor meer personen vrees ik, maar hij had me toegezegd niet te komen.quote:
Ik ook niet.quote:
Doen we wel een private meet met elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft niet gaat ga ik ook niet.
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.
Al snap ik niet dat mensen niet komen "omdat iemand anders wel komt". Ben je dan zo onzeker en bang?
Dat jij nou gewend bent om in zo'n wijk met dergelijk volk te wonen wil niet zeggen dat wij geen standaarden hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef remlof het volgende:
Een beetje je doen en laten laten beïnvloeden door php, wat voor een watje ben je dan?
Je laat je beïnvloeden door een nobody. Wees daar maar trots op.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij nou gewend bent om in zo'n wijk met dergelijk volk te wonen wil niet zeggen dat wij géén standaarden hebben.
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.
Al snap ik niet dat mensen niet komen "omdat iemand anders wel komt". Ben je dan zo onzeker en bang?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Haha is die OP serieus? Met die foto's?
Daarom. Niets aan te doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jij een bange homo bent was al bekend.
Volkomen terecht.quote:
Ah, een visionair. Kan je ons vertellen over het uitvinden van het buskruit? Hoe ging dat nou?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Haha is die OP serieus? Met die foto's?
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer personen vrees ik, maar hij had me toegezegd niet te komen.
Ga ervan uit dat ie zich daar aan houdt.
Je bent wel volhardend, iedereen kotst je uit en toch laat je je smoel hier steeds weer zien. Geil je op negatieve aandacht ofzo?quote:
Nouja, ik heb nog steeds een knuffel van je te goed héquote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent wel volhardend, iedereen kotst je uit en toch laat je je smoel hier steeds weer zien.
Ik had het niet eens specifiek over de meet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog steeds een knuffel van je te goed hé
Maar ik kom inderdaad niet, niet in de laatste plaats omdat ik dan niet eens kan. Dus laat je niet beletten door mij.
Care.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik had het niet eens specifiek over de meet.
Je bent vroeger zeker ook zo'n kind geweest die zich altijd in elkaar liet trappen door de groep normale jongens, maar er toch bij bleef staan om toch maar mensen om je heen te hebben.quote:
Kan iemand die mislukte kloon van du_ke erachteraan gooien?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:30 schreef 99.999 het volgende:
Kan iemand php weer gewoon in de kliko gooien waar hij hoort?
Jij bent zo'n iemand die dreigt mensen te slaan op een meet maar als puntje bij paaltje komt dat niet doet.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent vroeger zeker ook zo'n kind geweest die zich altijd in elkaar liet trappen door de groep normale jongens, maar er toch bij bleef staan om toch maar mensen om je heen te hebben.
Nope, maar was dat sowieso niet van plan hoorquote:
Oke, dan zijn de mensen ook weer gerustquote:Op woensdag 3 september 2014 20:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, maar was dat sowieso niet van plan hoor
Je houdt het niet voor mogelijk bij sommige mensen, ik weet hetquote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Oke, dan zijn de mensen ook weer gerustZet ik het erbij.
Is er met de heer Van Zanen een gebiedsverbod afgesproken?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Oke, dan zijn de mensen ook weer gerustZet ik het erbij.
Ik zie het al voor me hoe Vs eerst alle naastgelegen terrassen uitkamt om zeker te zijn dat ik echt ''opgekankert'' ben.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat php gewoon komt opdagen.
Geen grappen over kanker aub.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me hoe Vs eerst alle naastgelegen terrassen uitkamt om zeker te zijn dat ik echt ''opgekankert'' ben.
Sorry. Was enkel een citaat uit het beperkte vocabulaire van de persoon die dat woord veelvuldig gebruikt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen grappen over kanker aub.
Iemand die ik ken via internet is ooit van de trap gekankerd.
Ik denk wel te gaan, tenzij niemand plots komt.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry. Was enkel een citaat uit het beperkte vocabulaire van de persoon die dat woord veelvuldig gebruikt.
Mee eens. En lijkt me leuk jou ook eens te spreken als ik kan.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk wel te gaan, tenzij niemand plots komt.
Maar lekker boeiend of zo'n ventje komt of niet toch.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tsja, had ik ook gedaan als ik hem was. Keihard de boel trollen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat php gewoon komt opdagen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent vroeger zeker ook zo'n kind geweest die zich altijd in elkaar liet trappen door de groep normale jongens, maar er toch bij bleef staan om toch maar mensen om je heen te hebben.
Shirtjes met I LOVE EL AL.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan we nog een eerbetoon doen aan de bijlmerramp?
Dit is toch wel een beetje minder. Alsof je verjaardag niet op een andere dag kon.quote:Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik kom niet, want dan vier ik mijn verjaardag met vrienden.
Dat zijn wij toch?quote:Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik kom niet, want dan vier ik mijn verjaardag met vrienden.
Drinken&eten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:04 schreef Fylax het volgende:
Wow dat zijn veel mensen die komen. Wat gaan jullie doen?
In utrecht.quote:
Ah fijn. Maar wat voor soort restaurant?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
In utrecht.Beetje centraal enzo.
Pubmealquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah fijn. Maar wat voor soort restaurant?
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Pubmeal
Gewoon een burger tussen het zuipen door.
Dat mag niet van zijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:37 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje minder. Alsof je verjaardag niet op een andere dag kon.
Dan kunnen we nog beter robins vrienden uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef Friek_ het volgende:
Kan Robins schoonmoeder niet naar deze meet komen? Dan kunnen we haar voorstellen aan remlof.
Er is gewoon bier voor de gasten hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog beter robins vrienden uitnodigen.
Een verjaardag waar bier en wijn is in plaats van Zonnatura-rabarbersap moet vast meer mensen trekken.
En bitterballen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is gewoon bier voor de gasten hoor.
Ook teleurstellend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Laat ik me maar gewoon vast af melden. De kans dat ik er ben is vrijwel verwaarloosbaar. Veel plezier aan iedereen die wel op komt dagen
waardeloos.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Laat ik me maar gewoon vast af melden. De kans dat ik er ben is vrijwel verwaarloosbaar. Veel plezier aan iedereen die wel op komt dagen
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef Friek_ het volgende:
Kan Robins schoonmoeder niet naar deze meet komen? Dan kunnen we haar voorstellen aan remlof.
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
pfff, ik dacht hee gezellig Mono komt ook.
Autist.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, hij doet niet aan meets.
Is friek failliet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ha, ditmaal geen huurachterstand maar faillissement.
Ben jij failliet?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ha, ditmaal geen huurachterstand maar faillissement.
Nee, maar mijn werkgever wel.quote:
Echt?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, maar mijn werkgever wel.
Zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verdomd vervelend. Succes ermee.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Swets.quote:
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:12 schreef remlof het volgende:
Misschien kan iedereen die wel komt zich nog gewoon even melden?
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.
Ik zag wat afmeldingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
Mwah niet nodig, ben al ongeveer 4 jaar oud genoeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.
Mooizo, krijgen jij én Guido een knuffel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Zoals het eruit ziet kom ik nog gewoon, inderdaad.
Wij hebben het al niet breed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Nou en, die sociale zekerheden representeren toch zeker ruwweg 20% van mijn inkomen dus ik eis het terug via deze weg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wij hebben het al niet breed.
Dat mag je dan allemaal wel vinden, ben alleen bang dat je dan op water en brood moet enzo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Tof.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst beetje schaapje slachten en familie bezoeken, daarna moet het lukken.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?quote:
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?
Hoopte nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.
Stiltecoupé.
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.quote:
Ik had Robin sowieso al.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
raptorix is een echte Amsterdammer joh.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.
Voor een kleine schattige besnorde Nederlander? Mag hopen van niet.quote:
No problemoquote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"
Dank je.
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
Kom gewoon wel dan. Iets later eventueel.
Bel ze af of neem ze mee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Oh, je bent zelf jarig? Dan begrijp ik het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzettenquote:
Remlofs levensmotto is echter "links lullen, rechtse schoonmoeders vullen", dus niets aan de hand.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzetten
Lijn 4.quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Waar in Utrecht houden we die meet ook alweer?
Ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Puntje van aandacht, zaterdag a.s. wordt het nog best lekker weer; 20/21 graden en toch met regelmaat ook wat zon. Maar Lijn 4 heeft geen terras. Maar vlakbij Lijn 4 zit wel De Poort (50 meter), daar hebben ze wel een terras.http://www.eetcafedepoort.nl/
Wie hecht er aan een terras bij mooi weer?
Is op zich geen probleem denk ik. Is, al dan niet vrijwillig, wel eens vaker gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef tofastTG het volgende:
Terrasje is wel lekker, als het in de buurt is kunnen we ook verplaatsen rond etenstijd. Of is dat te lastig?
Wàt zeg je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
Is al dan niet vrijwel wel eens vaker gedaan.
Met homo's naar een donkere zolder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Lijn 4 geen donkere zolder waar we kunnen eten?
Ik omdat ik uit wil slapen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.quote:
Neuh, dan moet ik me haastenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.![]()
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn vrouw heeft het wel op de kalender geschreven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb je nogal snel in een donkere kamer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.quote:
Precies, ik heb geen pretenties nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.
Friek_ ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen pretenties nodig.
De tv mag inderdaad ergens anders staan. Als ie maar van de kledingkast afblijft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga er wel even bij zijn. Al bekend waar en hoelaat?
Zal vrijdag nog wel even kijken welk weer we precies kunnen verwachten zaterdag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.
www.cafelijn4.nl
www.eetcafedepoort.nl
Ja, niet iedereen heeft nachtnet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:48 schreef Kaas- het volgende:
3 uur al? In mijn hoofd zat lekker om 8 uur komen aankakken. Hmm, ook niet echt handig inderdaad, het is geen studentenborreltje op 5 minuten fietsen voor iedereen.
Niet zeiken maar komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Geband?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
Ik hoop dat je er ff bij bent!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Oh zou kunnen, niet bekeken, heb gewoon de boodschap even doorgegeven omdat men anders niet weet waar die Brabo is.quote:
Posten namens gebande.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |