Ik heb je bij de aanwezigen gezet, met je grote waffel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou voor "hoogst onwaarschijnlijk" gaan. Maar als dat geen optie is, doe dan maar bij misschien.
Kun je je de teleurstelling voorstellen als ik niet blijk te kunnen? Je zet zo wel de hele meet op het spel. Die zal dan immers staan of vallen bij het al dan niet geheel buiten jouw invloed om inlossen van de door jou gestelde verwachting.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb je bij de aanwezigen gezet, met je grote waffel.
Exact. We kunnen eventueel een meet en greet organiseren in Nijmegen. Dien ik daarvoor contact op te nemen met Danny of kan dat ook via jou?quote:
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou voor "hoogst onwaarschijnlijk" gaan. Maar als dat geen optie is, doe dan maar bij misschien.
Aww, pesten ze je er om ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Ik laat het ook lang groeien momenteel. Tot de meet komt er dan nog wel 2 centimeter bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Dat lijkt me een retorische vraag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef tofastTG het volgende:
Pokkel waarom gedraag je je als een wijf?
Lijn 4 in Utrecht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
Volgens mij schenken ze geen whisk(e)y. Althans, het staat niet op de online menukaart.quote:
Eh lollystokjes????quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohjah, jij bent ook van de lollystokjes.
Je kent de geschiedenis van de Utrechtenaren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef Friek_ het volgende:
Op werelddierendag eet ik een extra hamburger.
Gewoon, leuk, gezellig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Ik zal Herman hierop aanspreken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Nee, alleen een foute combo in een te small tijdsgewricht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef GSbrder het volgende:
Prosecco met bier? Is dat een ding?
Ik vond Malibu-Cola al dubieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |