Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zou voor "hoogst onwaarschijnlijk" gaan. Maar als dat geen optie is, doe dan maar bij misschien.
Aww, pesten ze je er om ja?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Ik laat het ook lang groeien momenteel. Tot de meet komt er dan nog wel 2 centimeter bij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Dan ben ik niet de enige meer met lang haar.
Dat lijkt me een retorische vraag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef tofastTG het volgende:
Pokkel waarom gedraag je je als een wijf?
Lijn 4 in Utrecht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
Volgens mij schenken ze geen whisk(e)y. Althans, het staat niet op de online menukaart.quote:
Eh lollystokjes????quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohjah, jij bent ook van de lollystokjes.
Je kent de geschiedenis van de Utrechtenaren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Is al vastgesteld waar we gaan pimpelen met homo's?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:55 schreef Friek_ het volgende:
Op werelddierendag eet ik een extra hamburger.
Gewoon, leuk, gezellig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Ik zal Herman hierop aanspreken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ben jij in hemelsnaam weer toegelaten?
Nee, alleen een foute combo in een te small tijdsgewricht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:16 schreef GSbrder het volgende:
Prosecco met bier? Is dat een ding?
Ik vond Malibu-Cola al dubieus.
Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktoberquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie trouwens dat ik niet kan. Mijn oom wordt 60.
Nou ja, hij is nog aan te passenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktober
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog aan te passen.
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:07 schreef Kowloon het volgende:
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.
Je hebt z'n moeder gesproken?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.
Een van de voordelen die je hebt als biologische vader.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou het vreemde gedrag van php in ieder geval verklaren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |