Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktoberquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie trouwens dat ik niet kan. Mijn oom wordt 60.
Nou ja, hij is nog aan te passenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dikke pech voor je oom dan, door jou staat de datum op 4 oktober
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, hij is nog aan te passen.
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:07 schreef Kowloon het volgende:
Laten we een datum uitzoeken waarop php niet kan.
Je hebt z'n moeder gesproken?quote:Op woensdag 3 september 2014 10:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt sowieso niet heb ik uit betrouwbare bron.
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.quote:
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof heeft hem huisarrest gegeven.
Een van de voordelen die je hebt als biologische vader.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou het vreemde gedrag van php in ieder geval verklaren.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En remlofs enthousiasme om zijn zoon weer op het forum te mogen onthalen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou het vreemde gedrag van php in ieder geval verklaren.
Daar moet je bij zijn uiteraard.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:51 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie trouwens dat ik niet kan. Mijn oom wordt 60.
Wat was jouw reden voor afwezigheid ook al weer?quote:
Beetje loos excuus, inderdaad.quote:
Gratis eten en drinken versus betalen voor een stel onrendabelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje loos excuus, inderdaad.
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gratis eten en drinken versus betalen voor een stel onrendabelen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar de verjaardag van z'n oom? Daar ben ik op m'n 6e al mee gestopt.
Jij bent toch ook al bijna 60?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:25 schreef Tem het volgende:
Ik ga ook naar de verjaardag van GS zijn oom dus kom ook niet.
quote:Op woensdag 3 september 2014 11:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kom je alleen even op je bek slaan.
Voel me te goed. Ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat was jouw reden voor afwezigheid ook al weer?
Oh ja. Hmm.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voel me te goed. Ben ik heel eerlijk in.
Ik begin ook ernstig te twijfelen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voel me te goed. Ben ik heel eerlijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |