Verdomd vervelend. Succes ermee.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, maar mijn werkgever wel.
Swets.quote:
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:12 schreef remlof het volgende:
Misschien kan iedereen die wel komt zich nog gewoon even melden?
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.
Ik zag wat afmeldingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
Mwah niet nodig, ben al ongeveer 4 jaar oud genoeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.
Mooizo, krijgen jij én Guido een knuffel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Zoals het eruit ziet kom ik nog gewoon, inderdaad.
Wij hebben het al niet breed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Nou en, die sociale zekerheden representeren toch zeker ruwweg 20% van mijn inkomen dus ik eis het terug via deze weg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wij hebben het al niet breed.
Dat mag je dan allemaal wel vinden, ben alleen bang dat je dan op water en brood moet enzo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Tof.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst beetje schaapje slachten en familie bezoeken, daarna moet het lukken.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?quote:
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?
Hoopte nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.
Stiltecoupé.
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.quote:
Ik had Robin sowieso al.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
raptorix is een echte Amsterdammer joh.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.
Voor een kleine schattige besnorde Nederlander? Mag hopen van niet.quote:
No problemoquote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"
Dank je.
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
Kom gewoon wel dan. Iets later eventueel.
Bel ze af of neem ze mee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Oh, je bent zelf jarig? Dan begrijp ik het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzettenquote:
Remlofs levensmotto is echter "links lullen, rechtse schoonmoeders vullen", dus niets aan de hand.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzetten
Lijn 4.quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Waar in Utrecht houden we die meet ook alweer?
Ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Puntje van aandacht, zaterdag a.s. wordt het nog best lekker weer; 20/21 graden en toch met regelmaat ook wat zon. Maar Lijn 4 heeft geen terras. Maar vlakbij Lijn 4 zit wel De Poort (50 meter), daar hebben ze wel een terras.http://www.eetcafedepoort.nl/
Wie hecht er aan een terras bij mooi weer?
Is op zich geen probleem denk ik. Is, al dan niet vrijwillig, wel eens vaker gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef tofastTG het volgende:
Terrasje is wel lekker, als het in de buurt is kunnen we ook verplaatsen rond etenstijd. Of is dat te lastig?
Wàt zeg je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
Is al dan niet vrijwel wel eens vaker gedaan.
Met homo's naar een donkere zolder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Lijn 4 geen donkere zolder waar we kunnen eten?
Ik omdat ik uit wil slapen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.quote:
Neuh, dan moet ik me haastenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.![]()
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn vrouw heeft het wel op de kalender geschreven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb je nogal snel in een donkere kamer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.quote:
Precies, ik heb geen pretenties nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.
Friek_ ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen pretenties nodig.
De tv mag inderdaad ergens anders staan. Als ie maar van de kledingkast afblijft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga er wel even bij zijn. Al bekend waar en hoelaat?
Zal vrijdag nog wel even kijken welk weer we precies kunnen verwachten zaterdag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.
www.cafelijn4.nl
www.eetcafedepoort.nl
Ja, niet iedereen heeft nachtnet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:48 schreef Kaas- het volgende:
3 uur al? In mijn hoofd zat lekker om 8 uur komen aankakken. Hmm, ook niet echt handig inderdaad, het is geen studentenborreltje op 5 minuten fietsen voor iedereen.
Niet zeiken maar komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Geband?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
Ik hoop dat je er ff bij bent!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Oh zou kunnen, niet bekeken, heb gewoon de boodschap even doorgegeven omdat men anders niet weet waar die Brabo is.quote:
Posten namens gebande.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |