Tof.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst beetje schaapje slachten en familie bezoeken, daarna moet het lukken.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?quote:
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?
Hoopte nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.
Stiltecoupé.
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.quote:
Ik had Robin sowieso al.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
raptorix is een echte Amsterdammer joh.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.
Voor een kleine schattige besnorde Nederlander? Mag hopen van niet.quote:
No problemoquote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"
Dank je.
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
Kom gewoon wel dan. Iets later eventueel.
Bel ze af of neem ze mee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |