Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"quote:Op zondag 28 september 2014 18:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bescherm jullie wel tegen de buitenlanders.
Voor een kleine schattige besnorde Nederlander? Mag hopen van niet.quote:
No problemoquote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Wolla laat die kaaskop met rust, ies mattie van mij ies okee jeweettoch"
Dank je.
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
Kom gewoon wel dan. Iets later eventueel.
Bel ze af of neem ze mee.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Oh, je bent zelf jarig? Dan begrijp ik het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzettenquote:
Remlofs levensmotto is echter "links lullen, rechtse schoonmoeders vullen", dus niets aan de hand.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzetten
Lijn 4.quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Waar in Utrecht houden we die meet ook alweer?
Ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Puntje van aandacht, zaterdag a.s. wordt het nog best lekker weer; 20/21 graden en toch met regelmaat ook wat zon. Maar Lijn 4 heeft geen terras. Maar vlakbij Lijn 4 zit wel De Poort (50 meter), daar hebben ze wel een terras.http://www.eetcafedepoort.nl/
Wie hecht er aan een terras bij mooi weer?
Is op zich geen probleem denk ik. Is, al dan niet vrijwillig, wel eens vaker gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef tofastTG het volgende:
Terrasje is wel lekker, als het in de buurt is kunnen we ook verplaatsen rond etenstijd. Of is dat te lastig?
Wàt zeg je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
Is al dan niet vrijwel wel eens vaker gedaan.
Met homo's naar een donkere zolder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Lijn 4 geen donkere zolder waar we kunnen eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |