Oh, je bent zelf jarig? Dan begrijp ik het nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry. Dat komt echt niet lekker uit als ik 15:00 tot 22:00 (ongeveer) visite heb.
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzettenquote:
Remlofs levensmotto is echter "links lullen, rechtse schoonmoeders vullen", dus niets aan de hand.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die schoonmoeder heeft iets tegen linksen, kom je dan met remlof aanzetten
Lijn 4.quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef remlof het volgende:
Waar in Utrecht houden we die meet ook alweer?
Ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Kowloon het volgende:
Puntje van aandacht, zaterdag a.s. wordt het nog best lekker weer; 20/21 graden en toch met regelmaat ook wat zon. Maar Lijn 4 heeft geen terras. Maar vlakbij Lijn 4 zit wel De Poort (50 meter), daar hebben ze wel een terras.http://www.eetcafedepoort.nl/
Wie hecht er aan een terras bij mooi weer?
Is op zich geen probleem denk ik. Is, al dan niet vrijwillig, wel eens vaker gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef tofastTG het volgende:
Terrasje is wel lekker, als het in de buurt is kunnen we ook verplaatsen rond etenstijd. Of is dat te lastig?
Wàt zeg je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:01 schreef Kowloon het volgende:
Is al dan niet vrijwel wel eens vaker gedaan.
Met homo's naar een donkere zolder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:56 schreef Kaas- het volgende:
Heeft Lijn 4 geen donkere zolder waar we kunnen eten?
Ik omdat ik uit wil slapen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |