Ik omdat ik uit wil slapen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.quote:
Neuh, dan moet ik me haastenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je tot 1 in je nest blijft kun je makkelijk om 3u in Utrecht zijn.![]()
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef betyar het volgende:
Hmmm, mijn vrouw heeft het wel op de kalender geschreven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb je nogal snel in een donkere kamer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik kom wat later omdat ik belangrijk en druk wil overkomen.
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.quote:
Precies, ik heb geen pretenties nodig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Ziehier het verschil tussen de werkende en de werkloze.
Friek_ ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen pretenties nodig.
De tv mag inderdaad ergens anders staan. Als ie maar van de kledingkast afblijft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus nu moet je wel komen terwijl zij met haar lover jullie slaapkamer verbouwd.
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga er wel even bij zijn. Al bekend waar en hoelaat?
Zal vrijdag nog wel even kijken welk weer we precies kunnen verwachten zaterdag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 à 4 in Café Lijn 4 of bij mooi weer op het terras bij Eetcafé De Poort.
www.cafelijn4.nl
www.eetcafedepoort.nl
Ja, niet iedereen heeft nachtnet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:48 schreef Kaas- het volgende:
3 uur al? In mijn hoofd zat lekker om 8 uur komen aankakken. Hmm, ook niet echt handig inderdaad, het is geen studentenborreltje op 5 minuten fietsen voor iedereen.
Niet zeiken maar komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Geband?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
Ik hoop dat je er ff bij bent!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:19 schreef betyar het volgende:
Eerst werken, kijken of ik daarna nog zin heb.
Oh zou kunnen, niet bekeken, heb gewoon de boodschap even doorgegeven omdat men anders niet weet waar die Brabo is.quote:
Posten namens gebande.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Kaas- het volgende:
Friek vroeg in dm of ik wilde zeggen dat hij rond 19 uur aanwezig verwacht te zijn. Bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |