Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
Mwah niet nodig, ben al ongeveer 4 jaar oud genoeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 06:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet remmie zijn ID meenemen zodat hij bier voor je kan bestellen?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.
Mooizo, krijgen jij én Guido een knuffel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Zoals het eruit ziet kom ik nog gewoon, inderdaad.
Wij hebben het al niet breed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Nou en, die sociale zekerheden representeren toch zeker ruwweg 20% van mijn inkomen dus ik eis het terug via deze weg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wij hebben het al niet breed.
Dat mag je dan allemaal wel vinden, ben alleen bang dat je dan op water en brood moet enzo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens vind ik dat de stufi en uitkeringstrekkers de rekening moeten betalen, immers dat is toch indirect al betaald door ons.
Tof.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst beetje schaapje slachten en familie bezoeken, daarna moet het lukken.
quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben er in principe gewoon, of er moet iets heel onvoorspelbaars gebeuren. Ga waarschijnlijk met de trein vanaf Rotterdam CS, dus als een van de andere Rotterdammers (Rotterdammers) dat ook van plan is...
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?quote:
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn dorp een eigen treinstation heeft?
Hoopte nog wel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoopte dat station Den Bosch, Breda, Tilburg of weet ik het dichterbij was. Maar vooruit maar weer dan.
Stiltecoupé.
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.quote:
Ik had Robin sowieso al.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
raptorix is een echte Amsterdammer joh.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees nou maar gewoon blij dat je niet zonder begeleiding naar die meet hoeft. Misschien willen Guido, Kowloon en raptorix (ook een Rotterdammer toch?) ook nog wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |