Dan kunnen we nog beter robins vrienden uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef Friek_ het volgende:
Kan Robins schoonmoeder niet naar deze meet komen? Dan kunnen we haar voorstellen aan remlof.
Er is gewoon bier voor de gasten hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog beter robins vrienden uitnodigen.
Een verjaardag waar bier en wijn is in plaats van Zonnatura-rabarbersap moet vast meer mensen trekken.
En bitterballen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er is gewoon bier voor de gasten hoor.
Ook teleurstellend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Laat ik me maar gewoon vast af melden. De kans dat ik er ben is vrijwel verwaarloosbaar. Veel plezier aan iedereen die wel op komt dagen
waardeloos.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Laat ik me maar gewoon vast af melden. De kans dat ik er ben is vrijwel verwaarloosbaar. Veel plezier aan iedereen die wel op komt dagen
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:32 schreef Friek_ het volgende:
Kan Robins schoonmoeder niet naar deze meet komen? Dan kunnen we haar voorstellen aan remlof.
Niet dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 08:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
pfff, ik dacht hee gezellig Mono komt ook.
Autist.quote:Op woensdag 24 september 2014 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, hij doet niet aan meets.
Is friek failliet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ha, ditmaal geen huurachterstand maar faillissement.
Ben jij failliet?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef TitusPullo het volgende:
Ha, ditmaal geen huurachterstand maar faillissement.
Nee, maar mijn werkgever wel.quote:
Echt?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, maar mijn werkgever wel.
Zit je ook niet mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Verdomd vervelend. Succes ermee.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Swets.quote:
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:12 schreef remlof het volgende:
Misschien kan iedereen die wel komt zich nog gewoon even melden?
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niets wijst er op dit moment op dat ik niet kom.
Dat zou een evenaring zijn van de kleinste meet die ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn we in ieder geval met z'n tweeën.
Ik zag wat afmeldingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen komt toch ook gewoon?Ik althans wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |