Van 90 euro koop je net 3 schaaltjes bittergarnituur.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou ie echt mijn hele stufi opeten ?
We gaan dus niet in de stairway to heaven zitten hoor ik alquote:Op woensdag 3 september 2014 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van 90 euro koop je net 3 schaaltjes bittergarnituur.
Een goede koosjere wijn heb je al voor tien euro.quote:
Hangt af van de presentielijst.quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hangt af van de presentielijst.
Dat geldt voor meer personen vrees ik, maar hij had me toegezegd niet te komen.quote:
Ik ook niet.quote:
Doen we wel een private meet met elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
Als Voorschurft niet gaat ga ik ook niet.
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.
Al snap ik niet dat mensen niet komen "omdat iemand anders wel komt". Ben je dan zo onzeker en bang?
Dat jij nou gewend bent om in zo'n wijk met dergelijk volk te wonen wil niet zeggen dat wij geen standaarden hebben.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:16 schreef remlof het volgende:
Een beetje je doen en laten laten beïnvloeden door php, wat voor een watje ben je dan?
Je laat je beïnvloeden door een nobody. Wees daar maar trots op.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij nou gewend bent om in zo'n wijk met dergelijk volk te wonen wil niet zeggen dat wij géén standaarden hebben.
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, meet gaat gewoon door op 4 oktober en php komt niet.
Al snap ik niet dat mensen niet komen "omdat iemand anders wel komt". Ben je dan zo onzeker en bang?
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:19 schreef Tamashii het volgende:
Haha is die OP serieus? Met die foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |