Sorry. Was enkel een citaat uit het beperkte vocabulaire van de persoon die dat woord veelvuldig gebruikt.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen grappen over kanker aub.
Iemand die ik ken via internet is ooit van de trap gekankerd.
Ik denk wel te gaan, tenzij niemand plots komt.quote:
Geen probleemquote:Op woensdag 3 september 2014 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sorry. Was enkel een citaat uit het beperkte vocabulaire van de persoon die dat woord veelvuldig gebruikt.
Mee eens. En lijkt me leuk jou ook eens te spreken als ik kan.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk wel te gaan, tenzij niemand plots komt.
Maar lekker boeiend of zo'n ventje komt of niet toch.
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tsja, had ik ook gedaan als ik hem was. Keihard de boel trollen.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:53 schreef eriksd het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat php gewoon komt opdagen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent vroeger zeker ook zo'n kind geweest die zich altijd in elkaar liet trappen door de groep normale jongens, maar er toch bij bleef staan om toch maar mensen om je heen te hebben.
Shirtjes met I LOVE EL AL.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan we nog een eerbetoon doen aan de bijlmerramp?
Dit is toch wel een beetje minder. Alsof je verjaardag niet op een andere dag kon.quote:Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik kom niet, want dan vier ik mijn verjaardag met vrienden.
Dat zijn wij toch?quote:Op maandag 22 september 2014 23:46 schreef robin007bond het volgende:
Ik kom niet, want dan vier ik mijn verjaardag met vrienden.
Drinken&eten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:04 schreef Fylax het volgende:
Wow dat zijn veel mensen die komen. Wat gaan jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |