SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 05-08-2014 09:25:18 ]Ja doei.![]()
Misschien kunnen jullie looparrangementen gaan organiserenMet camper.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar zou ik wel oren naar hebben!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Topworkout morgen: 8x400 4x800 2x1000
Wie doet er mee?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor de mensen zonder camper en kampeeraspiraties ff een deal sluiten met een B&B in de buurt, en gaan met die banaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, we zochten al een tijdje naar een business plan. Toch zomaar gevonden!
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, we zochten al een tijdje naar een business plan. Toch zomaar gevonden!![]()
Mij lijkt het ook geweldig om daar te lopen.![]()
Nou, voor 'later als we groot zijn' willen we graag een huis met een 'barn' erbij, als self-catering cottage.Dus zoiets staat al op de planning
![]()
Ja doei.![]()
Volgens mij hadden we een potje babyvoedsel in één of andere blije doos gekregen. Aangezien ik m'n kind die meuk niet wil geven, kan ik dit zelf wel eens proberen ipv een gelletje![]()
![]()
Blije doosdaar heb ik een keer een dag voor in een callcenter gewerkt/moeten bellen.
*kras*
En natuurlijk had ik juist die dag een bovengemiddeld aantal mensen aan de telefoon waarvan de ouders niet zo blij waren omdat ze een miskraam of een doodgeboren baby hadden. #nietzoblijedoos.Ja doei.![]()
Ik doe niet mee, want ik heb vanavond al 10x400 en dat vind ik wel zat. Bovendien voel ik vandaag toch mijn voet ietsje meer weer (niet verontrustend), dus ik vind het wel mooi. Ga die 10 rondjes ook niet op 85% lopen, zoals de bedoeling, maar op 75 ofzo. Denk ik. Zeg ik nu.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie doet er mee?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
75% van je max hartslag? Dat is D2 zone toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, want ik heb vanavond al 10x400 en dat vind ik wel zat. Bovendien voel ik vandaag toch mijn voet ietsje meer weer (niet verontrustend), dus ik vind het wel mooi. Ga die 10 rondjes ook niet op 85% lopen, zoals de bedoeling, maar op 75 ofzo. Denk ik. Zeg ik nu.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
zoiets ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
75% van je max hartslag? Dat is D2 zone toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel goed om even rustig aan te doen ja, al kan je dan misschien beter helemaal geen intervaltraining doen maar gewoon een D2 loopje?quote:
Ik zou er iig niet de discipline voor hebben om tijdens 400m's op zo'n lage intensiteit te blijven lopen
Ik sla ook een rondje over,quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie doet er mee?
Gisterochtend mijn bed uitgeschopt en samen 3x800 gedaan, intervallen gingen tussen de 5:19 en 5:08 p/km. Erg tevreden mee, beide uiteindelijk 33:30 gelopen over 5 km. Zo samen in het een stuk leuker om intervallen te lopen.
Twijfel om vanavond gewoon weer te gaan lopen, back-to-back lopen is niet iets wat ik vaak doe
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik ga in ieder geval wel intervalletjes doen morgen... Maar dan waarschijnlijk extensieve 200s of 400s.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie doet er mee?
Dit ziet eruit als een lekker pittige training.Met welk tempo ga je ze lopen?
![]()
Mja, ik wil zo goed als het kan het schema volgen en intervaltrainingen zitten daar gewoon in. Ik let wel op. En het zijn maar 10 rondjes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel goed om even rustig aan te doen ja, al kan je dan misschien beter helemaal geen intervaltraining doen maar gewoon een D2 loopje?
Ik zou er iig niet de discipline voor hebben om tijdens 400m's op zo'n lage intensiteit te blijven lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 11:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval wel intervalletjes doen morgen... Maar dan waarschijnlijk extensieve 200s of 400s.
Dit ziet eruit als een lekker pittige training.Met welk tempo ga je ze lopen?
Het is natuurlijk in het kader van marathon training, dus niet harder dan D3 lijkt me? Zo'n 5.00-5.20 of zo..
Staan er geen tempo's voorgeschreven in het schema?quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog niet helemaal uitHet is natuurlijk in het kader van marathon training, dus niet harder dan D3 lijkt me? Zo'n 5.00-5.20 of zo..
Ik zou zeggen: een beetje op souplesse, dus 800 en 1000 op HM-tempo en de 400 op 10/15km-tempo.
Je mag best af en toe uit de 'comfortzone' van het duurlooptempo. Of is D3 bij jou HM-tempo?![]()
HM tempo was 5.03, dus dat klopt dan wel ongeveer. Iets harder dan D3. 15 km tempo is 4.47. Lijkt me ook wel een lekker tempo om op te lopen, maar bij elkaar zijn die intervallen wel 8,4 km op tempo natuurlijk. Aan de andere kant, de volgende dag nog een wisselduurloop van 18km en dan op vakantie dus lang niet lopen, dus nog even flink diep gaan kan ook wel weer goed zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Staan er geen tempo's voorgeschreven in het schema?
Ik zou zeggen: een beetje op souplesse, dus 800 en 1000 op HM-tempo en de 400 op 10/15km-tempo.
Je mag best af en toe uit de 'comfortzone' van het duurlooptempo. Of is D3 bij jou HM-tempo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het kan inderdaad, zeker door het aantal intervallen, een behoorlijk intensieve training zijn. Daarom is het misschien verstandig niet al te diep te gaan maar vooral proberen op souplesse te lopen, met genoeg herstel ertussen. Merk je dat de tempo's te zwaar worden, dan een tikkie rustiger en/of de hersteltijd wat langer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HM tempo was 5.03, dus dat klopt dan wel ongeveer. Iets harder dan D3. 15 km tempo is 4.47. Lijkt me ook wel een lekker tempo om op te lopen, maar bij elkaar zijn die intervallen wel 8,4 km op tempo natuurlijk. Aan de andere kant, de volgende dag nog een wisselduurloop van 18km en dan op vakantie dus lang niet lopen, dus nog even flink diep gaan kan ook wel weer goed zijn.![]()
Een beginnersvraagje van mijn kant. Wandel je tussen die intervallen of is het de bedoeling dat je dan lager tempo hardloopt. En welke tijd zit er normaal gesproken tussen de intervallen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Wie doet er mee?![]()
Ik jog, en ik doe meestal de helft van de tijd die ik ren. Dus als 1000m 5 minuten duurt, dan 2.5 a 3 minuten joggen. Maar wandelen kan ook absoluut geen kwaad, voor een beginner is het waarschijnlijk zelfs beter!quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:25 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Een beginnersvraagje van mijn kant. Wandel je tussen die intervallen of is het de bedoeling dat je dan lager tempo hardloopt. En welke tijd zit er normaal gesproken tussen de intervallen?
Maar er zijn verschillende intervaltrainingen met verschillende doelen. Soms wil je de rust kort houden zodat je steeds dichter op verzuring komt. Soms wil je juist goed uitgerust zijn voor elk interval om echt snelheid te oefenen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik schrijft mij voorlopig nergens voor in, vanwege mijn darmflora uitdagingen zoals ik het maar ga noemen. Uit de uitslagen valt te herleiden dat mijn lever het nog steeds erg zwaar heeft en het is niet helemaal duidelijk waardoor dat komt. Dus ik mag de komende tijd weer verschillende tests gaan laten doen om dat uit te vinden.
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zijn je leverwaarden dan serieus niet goed, volgens de uitslagen? Misschien heb je dat al eens verteld, maar ik ben het even kwijt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik schrijft mij voorlopig nergens voor in, vanwege mijn darmflora uitdagingen zoals ik het maar ga noemen. Uit de uitslagen valt te herleiden dat mijn lever het nog steeds erg zwaar heeft en het is niet helemaal duidelijk waardoor dat komt. Dus ik mag de komende tijd weer verschillende tests gaan laten doen om dat uit te vinden.
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...
@Devv leuk! Nog voor een goed doel?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...![]()
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt want er blijft wel weinig leuks over in het leven als je naast van alles niet mag eten ook niet te veel "mag" sporten."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hmm, maar ff wat rustiger aan doen inderdaad, succes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...![]()
Mijn lever maakt als het ware overuren, door de vele 'afvalstoffen' die mijn darmen produceren... Ik merk het vooral aan veel mee-eters en zo. En doordat mijn darmflora niet goed is, neem ik ook niet alle voedingsstoffen op en heb ik veel honger en eet ik veel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zijn je leverwaarden dan serieus niet goed, volgens de uitslagen? Misschien heb je dat al eens verteld, maar ik ben het even kwijt.
@Devv leuk! Nog voor een goed doel?
Waarschijnlijk heeft de Roparun ook geen goed effect gehad op het hele gebeuren, omdat ik toen vrij veel adrenaline heb aangemaakt, dat ook weer afgebroken moest worden.Ja, woensdag ga ik weer bloed laten prikken en er met mijn darmflora consulente over hebben...quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt want er blijft wel weinig leuks over in het leven als je naast van alles niet mag eten ook niet te veel "mag" sporten.
Het is wel frustrerend, maar voor een 'goed doel'<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Er is nog niet echt een oorzaak bekend? Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Maar je kan nog wel een beetje blijven lopen, dat is in ieder geval iets.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn lever maakt als het ware overuren, door de vele 'afvalstoffen' die mijn darmen produceren... Ik merk het vooral aan veel mee-eters en zo. En doordat mijn darmflora niet goed is, neem ik ook niet alle voedingsstoffen op en heb ik veel honger en eet ik veel.
Waarschijnlijk heeft de Roparun ook geen goed effect gehad op het hele gebeuren, omdat ik toen vrij veel adrenaline heb aangemaakt, dat ook weer afgebroken moest worden.
[..]
Ja, woensdag ga ik weer bloed laten prikken en er met mijn darmflora consulente over hebben...
Het is wel frustrerend, maar voor een 'goed doel'![]()
Blehquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn lever maakt als het ware overuren, door de vele 'afvalstoffen' die mijn darmen produceren... Ik merk het vooral aan veel mee-eters en zo. En doordat mijn darmflora niet goed is, neem ik ook niet alle voedingsstoffen op en heb ik veel honger en eet ik veel.
Waarschijnlijk heeft de Roparun ook geen goed effect gehad op het hele gebeuren, omdat ik toen vrij veel adrenaline heb aangemaakt, dat ook weer afgebroken moest worden.
[..]
Ja, woensdag ga ik weer bloed laten prikken en er met mijn darmflora consulente over hebben...
Het is wel frustrerend, maar voor een 'goed doel'Ik volg dit soort dingen altijd met wat scepsis door een aantal ervaringen met familieleden die zich tot over-gecontrolleerd dieet-kasplantjes hebben gedoopt en weinig meer kunnen doen. Kunnen nu dan ook niks meer eten omdat ze het niet meer gewend zijn
Ben dus een beetje gekleurd daarin, maar wens je succes met de zoektocht naar een goede manier van eten én hardlopen
![]()
![]()
Een gedeelte van de oorzaak is bekend, waardoor ik nu glutenvrij, lactosevrij, eivrij en pindavrij eet. Alleen blijkbaar zit er nog ergens een boosdoener, die mijn darmen nog steeds overhoop gooit. En daar moet ik naar op zoek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Er is nog niet echt een oorzaak bekend? Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Maar je kan nog wel een beetje blijven lopen, dat is in ieder geval iets.Ik heb als voorbeeld mijn vrouw, die klaar is met het traject en die meer energie heeft dan ooit. Die was een kasplantje en kan nu zoveel meer nu ze wel een dieet volgt. Plus dat de benadering van mijn darmflora consulente heel tastbaar is (laat vanalles meten via een lab) en dus niet op gevoel of superfoods afgaat...quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
BlehIk volg dit soort dingen altijd met wat scepsis door een aantal ervaringen met familieleden die zich tot over-gecontrolleerd dieet-kasplantjes hebben gedoopt en weinig meer kunnen doen. Kunnen nu dan ook niks meer eten omdat ze het niet meer gewend zijn
Ben dus een beetje gekleurd daarin, maar wens je succes met de zoektocht naar een goede manier van eten én hardlopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klinkt goed, dat voorbeeldquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb als voorbeeld mijn vrouw, die klaar is met het traject en die meer energie heeft dan ooit. Die was een kasplantje en kan nu zoveel meer nu ze wel een dieet volgt. Plus dat de benadering van mijn darmflora consulente heel tastbaar is (laat vanalles meten via een lab) en dus niet op gevoel of superfoods afgaat...Hoop dat je er ook met meer energie uitkomt!
Ik ben overigens sinds ja-ren weer eens enorm te grazen genomen door lijkt-wel-tijgermuggen. Wel 5 op beide voeten en rest op benen en armen. En ze worden groot en dik en jeuken en hebben van die blaasjes die dan kapot gaan. Afijn, ik ben gepokt en gemazeld![]()
![]()
Jep!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zondag iemand met zo'n ding zien lopen. Had je een lichtblauw shirt aan?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten
Helaas, nog steeds nachtdiensten voor mij.
Beter nieuws: http://www.dcrainmaker.co(...)tness-endomondo.html
Strava en endomondo automatisch syncen met Garmin![]()
![]()
Ja! Toen was ik net op pad... Woon in de Vruchtenbuurt... Zo via die wijk naar Ockenburgh, over de Monsterseweg richting monster, via het fietspad in de duinen terug!quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
En liep je vanaf de Groen van Prinsterenlaan (Nieuw) Waldeck in?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Nice, leuk dat hij voor het voorbeeldje even de Alpe d'Huez triathlon laat zienquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Strava en endomondo automatisch syncen met Garmin
Jammer dat het voor endomondo nog even gaat duren, maar goed vooruitzicht
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heb net opgebouwd naar 5km zonder wandelen. Wil nu richting 10km en ook wat snelheid erbij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik jog, en ik doe meestal de helft van de tijd die ik ren. Dus als 1000m 5 minuten duurt, dan 2.5 a 3 minuten joggen. Maar wandelen kan ook absoluut geen kwaad, voor een beginner is het waarschijnlijk zelfs beter!
Maar er zijn verschillende intervaltrainingen met verschillende doelen. Soms wil je de rust kort houden zodat je steeds dichter op verzuring komt. Soms wil je juist goed uitgerust zijn voor elk interval om echt snelheid te oefenen.
Denk dat ik bij intervalloopjes de komende tijd nog wel wat wandelminuten inplan.![]()
Lolquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja! Toen was ik net op pad... Woon in de Vruchtenbuurt... Zo via die wijk naar Ockenburgh, over de Monsterseweg richting monster, via het fietspad in de duinen terug!
Ik kwam net hardlopend die wijk uit, richting huis. Niet zo heel ver bij jouw huis vandaan
Was rond uurtje of 9 denk ik? Dat ik er liep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Lol
Ik kwam net hardlopend die wijk uit, richting huis. Niet zo heel ver bij jouw huis vandaan
Ik kan me zo 3 keer per week zien rennen
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Heb net opgebouwd naar 5km zonder wandelen. Wil nu richting 10km en ook wat snelheid erbij.
Denk dat ik bij intervalloopjes de komende tijd nog wel wat wandelminuten inplan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, dat kan wel ongeveer kloppen, qua tijdstipquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Was rond uurtje of 9 denk ik? Dat ik er liep.
Ik kan me zo 3 keer per week zien rennenBest toevallig
Ik maakte vandaag Strava aan en vond dit al een handige functie, want dacht dat het nooit kon. Maar echt gloedje nieuw dus.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Strava en endomondo automatisch syncen met Garmin
Jack does it in real time...![]()
Zeker toevallig!quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel ongeveer kloppen, qua tijdstipBest toevallig
Zal de volgende keer wat meer opletten
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Misschien moet ik komende week ook eens die kant op...
Ook dat nog.Nu maar hopen dat de stabiliteit door de verdubbeling niet ineens heel anders wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding inderdaad.
Over drinken:
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
En ik wil eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
Dan heb ik 1,2liter ipv 0,6. Toch Gogo eens lief aankijken![]()
Ach, hoe groot is nou de kans dat we elkaar daar tegen het lijf lopenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ook dat nog.
[..]
Nu maar hopen dat de stabiliteit door de verdubbeling niet ineens heel anders wordt.F means you're fucked![]()
Dat is waar. Waar ga jij naartoe?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, hoe groot is nou de kans dat we elkaar daar tegen het lijf lopen![]()
Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar ga jij naartoe?F means you're fucked![]()
O boy.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?
Nou ja, het is een grote stad.![]()
Schema Haag: 75' D1/D2 vanavond. Nagenoeg hetzelfde dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:15 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners![]()
Leuk, thanks!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Arquero het volgende:
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners
Hm, zonnetje schijnt en ik heb wel zin om te lopen, maar buik werkt niet echt meeNaja, nog een kopje thee en maar gewoon gaan. "Moet" vandaag 30 minuutjes hobbelen in rustig tempo, dus zat even te kijken naar een mogelijke route (is allemaal wat lastiger hier, weinig wegen) en denk een leuke gevonden te hebben
Zo kan mijn buikje ook rustig wennen, want de eerste km (tot aan de rotonde) is alleen maar bergje af. Nadeel is dat ik dan direct een flinke berg op moet, tot aan het hotel Llaollao (jup, van die 21km/10km in december). Dan weer zakken met wat haarspeldbochten
En dan achter de golfbaan langs tot de bewoonde wereld, daar wat op en af en dan op Bustillo dus weer dat hele pokke-end omhoog
Wish me luck!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Succes hoor!quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Net even 5 km zeer rustig gerend, met het flesje meer op m'n rug heb ik nog minder last van dat ding... Goed om te weten.
Vanavond weer de duinen in, maar dan voor een fotoshoot!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mooi plekje om te wonen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
![]()
![]()
Goed gedaan flipsen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Hier?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Si señorquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/sD41j5_XxDXwAGu4UAxRQg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTI1MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz01MDA-/http://travel.zenfs.com/i(...)opy_p.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier?Die weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Si señorDie weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Mwa, de eerste 5 of 6 holes liggen aan de "linkerkant" (op de foto zou dat de voorgrond zijn) en die zijn vrij saai. Maar de overige holes zijn inderdaad geweldig, met eentje waar je over "het meer" moet slaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.Persoonlijk vind ik echter de baan van Arelauquén mooier, ook in Bariloche. Wel een keertje Night Golf gespeeld bij het Llaollao, dat was écht geweldig
* flipsen grijnst: "Topic-kaap geslaagd"
Fuck hell wat mooi Flippie!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
intressant stukje radio over de "gevaren" van extreem ultra running (100 milers etc)
Voor mensen die geintresseerd zijn in de medische kant van ultra lopen
http://www.sciencefriday.(...)blood-and-brain.html
Ik durf haast niet meer te gaan lopen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
![]()
![]()
Wat mooi!!
http://www.gearinstitute.com/runningquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
(al hebben ze lang niet alles getest en is het wel wat summier vergeleken met DCrainmaker)![]()
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.
Daar kun je echt wel wat modellen wegstrepen op basis van prijs, inhoud, wel of geen blaas.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.
Daar kun je echt wel wat modellen wegstrepen op basis van prijs, inhoud, wel of geen blaas.![]()
Wellicht zaterdag maar ff naar scarabee toe. Dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Helmond (bij de kattenmeppers ©Streamnl)
Dat is dan wel te doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, maar met die info kun je wel bepalen of een product wel of niet iets voor je is, en dan ga je reviews zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.
Zo doe ik het, en ik kan er ook niets aan doen dat er geen DChydrationpack.com isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
inderdaad, en als ik hier kijk www.scarabee-sports.nl/collectie/trail-running/bags-packs/packsquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.
kan ik ook niet zo snel een filter optie kijken om te bepalen wat bij mij past zonder elk pack aan te klikken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zou ook kijken of je ergens tassen kunt passen. Wat voor de een lekker zit kan bij de ander irritant zitten en schuren enzo.![]()
Dit is een slim idee. Ze hebben veel (dus je kan ze passen), ze zijn eerlijk naar de klant toe (tenminste, dat idee heb ik wel bij Scarabee) en ze weten er veel vanaf omdat ze zelf veel lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellicht zaterdag maar ff naar scarabee toe. Dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Helmond (bij de kattenmeppers ©Streamnl)
Dat is dan wel te doen.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Blije doosdaar heb ik een keer een dag voor in een callcenter gewerkt/moeten bellen.
*kras*
En natuurlijk had ik juist die dag een bovengemiddeld aantal mensen aan de telefoon waarvan de ouders niet zo blij waren omdat ze een miskraam of een doodgeboren baby hadden. #nietzoblijedoos.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat zoiets als een racevest van nathan wel volstaat. Water en klein beetje eten mee is genoeg. En voor de winter wellicht en klein plekje voor handschoenen/muts. Verder hoef ik geen gekke dingen mee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er tussenin? Gewoon in co.uk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar bevindt .co.uk zich tussen Kerst en O&N? Just in case.zijn alleen voor de kerstdagen even in NL. Want?
Ja doei.![]()
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er tussenin? Gewoon in co.uk.zijn alleen voor de kerstdagen even in NL. Want?
![]()
@YUR, volgens mij had ik je t al eens gevraagd, maar ik ben t vergeten. Wat voor baby jogger-karretje-wagentje-unit hebben jullie? Bevalt ie?![]()
Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).Ja doei.![]()
In Karlstad Inov8 gepast. Helaas te smal voor mijn poezelige voetjes![]()
Ik raakte ook nog vanwege de VFF waar ik op liep aan de praat met een hardloper die beweerde twee schoenmaten groter nodig te hebben sinds hij jaren terug met enige regelmaat barefoot was gaan lopen.![]()
Beetje opberg mogelijkheden is bij mij wel handig gebleken. Makkelijk tijdens lopen bij je gelletjes kunnen. Telefoon mee en eventueel plek om bijvoorbeeld je jasje op te bergen als je deze uit doet. Zo heb ik er standaard wat geld inzitten, mocht ik ergens wat te eten of te drinken willen pakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat zoiets als een racevest van nathan wel volstaat. Water en klein beetje eten mee is genoeg. En voor de winter wellicht en klein plekje voor handschoenen/muts. Verder hoef ik geen gekke dingen mee.![]()
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon een flowmetertje erop monterenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.
Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).
Wel jammer dat we de zondag pas laat terug zijn, want Huddersfield is ook om de hoek!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
zo iets.... maar ik ben zelf niet handig, verre van... dus ik wacht op een fabrikant die dit voor me doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon een flowmetertje erop monteren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
die dingen heb je inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon een flowmetertje erop monteren![]()
dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solvedquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
die dingen heb je inderdaad.
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html
Lijkt niet heel nauwkeurig te zijn.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 22:31:08 ]![]()
was het net aan het lezen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja lastig inderdaad dat je niet weet hoeveel je nog hebt. Als je m vaker gebruikt weet je t op een geven moment wel hoeveel je nog ongeveer over hebt, maar helemaal comfortabel is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.![]()
valt inderdaad tegen, het is echter wel een oud review dus misschien is er een verbeterde versie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html
Lijkt niet heel nauwkeurig te zijn.
Maar het verschil van 9 oz, dat kan ik zelf bijna ook nog wel inschatten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solvedJij, meestergooglaar!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
soms sta ik verstelt van mijn eigen kunnen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Net mezelf gedwongen tot een echte langzame LDL en dat is lastig als het tegelijkertijd een frustratieloopje is maar het ging stiekem gewoon hartstikke goed.
https://www.endomondo.com/workouts/385091533/13622849"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is een mooi rondjequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Nanook24 het volgende:
Net mezelf gedwongen tot een echte langzame LDL en dat is lastig als het tegelijkertijd een frustratieloopje is maar het ging stiekem gewoon hartstikke goed.
https://www.endomondo.com/workouts/385091533/13622849
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen
Frustratie er alsnog een beetje uit?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
ik ook!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is een mooi rondje
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen
Frustratie er alsnog een beetje uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.Oh, ik vind die weg tussendoor ook juist leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
mijn loopjes van dit weekend:
18,5 km van zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,5 km in de zee stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Murmeli het volgende:
mijn loopjes van dit weekend:
18,5 km van zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,5 km in de zee stampenEn jij maakt je druk over zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Vanavond ook productief geweest.
endo accountje aangemaakt en rondje gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
quote:
Ik maak me geen zorgen of ik het kan,maar vooral of mijn lichaam het een goed idee vindt een paar dagen voor een duurloopje van een km of 19-20
Maar we gaan gewoon kijken hoever we komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen of ik het kan,maar vooral of mijn lichaam het een goed idee vindt een paar dagen voor een duurloopje van een km of 19-20
Maar we gaan gewoon kijken hoever we komen.Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gister tijdens de fotoshoot ontzettend veel (groepen)hardlopers voorbij zien komen. Was er ook een prima avond voor!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
De dag begonnen met een lesje van 5 x 5 minuten in een pittig tempo met 2 minuten dribbelen na elk blokje. Ik ben iig lekker wakker nu. Een lekker begin van een kantoordag.![]()
Ik denk dat 3/4 Haag door Kijkduin gelopen heeft gisteravondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:54 schreef Xilantof het volgende:
Gister tijdens de fotoshoot ontzettend veel (groepen)hardlopers voorbij zien komen. Was er ook een prima avond voor!
Wat een weertje
Ik heb een Schwinn, zoals deze: http://www.futurumshop.nl/instep-schwinn-babyjogger.phtmlquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Tarahumara het volgende:
@YUR, volgens mij had ik je t al eens gevraagd, maar ik ben t vergeten. Wat voor baby jogger-karretje-wagentje-unit hebben jullie? Bevalt ie?
Bevalt prima tot nu toe, al heb ik m nog niet zo veel kunnen gebruikenF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.![]()
![]()
Moblo, mag deze ook in de WLWW?quote:
1
2[b]14 december 2014 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b]
[*] Guard - 15 km
Het befaamde trappenpad, ik ga hem weer doen (en ik verwacht tenminste Frsh ook weer)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.quote:![]()
En mij ook svpquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Devv het volgende:
[..]
O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.![]()
![]()
quote:![]()
Over 7HL gesproken; hebben meer mensen dat trouwens dat het shirt van vorig jaar niet echt past?
Ik had een XL besteld, maar het shirt zit veel te strak bij m'n schouders en nou ben ik echt niet de breedste.. Vind ik wel jammer want het is wel een mooi shirt.![]()
Ik heb een L (dames) van vorig jaar, en m'n schouders passen er ook maar net in. Normaal heb ik genoeg aan een M en neem ik een L als ik gewoon een los renshirt wil hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Over 7HL gesproken; hebben meer mensen dat trouwens dat het shirt van vorig jaar niet echt past?
Ik had een XL besteld, maar het shirt zit veel te strak bij m'n schouders en nou ben ik echt niet de breedste.. Vind ik wel jammer want het is wel een mooi shirt.Ja doei.![]()
Ik bestel geen shirts meer tenzij het echt een bijzondere afstand of een heel mooi shirt is. Dan zit je er tenminste achteraf niet mee als het toch niet lekker zit.![]()
Gelukkig zijn de meeste, of eigenlijk alle shirts bij de events die we tot nu toe hier gelopen hebben bij de prijs inbegrepen. De ene keer levert dat je een crap shirt op, de andere keer een betere
Ja doei.![]()
Hehehe. Gelijk heb je inderdaad. Ik doe het ook niet meer. De eerste twee of drie keer was het leuk, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef Devv het volgende:
Dit is toch gewoon om te huilen. Dat ze daar nog geld voor durven vragen.
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo Arquero, jezelf een doel gesteld?
7HL shirt zit idd wat krap
Heb 'm toch weer besteld want vind 'm altijd wel mooi.
Meest lelijke shirt is die van de VTM Telecomloop in Maasdijk. Kan ff geen foto vinden, maar er staat een crappy vormgegeven hardlopende mobiel op![]()
![]()
7HL shirt zit bij mij wel ok.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik was van plan om gisteravond te gaan hardlopen, maar ik viel om 8 uur in slaap
Vanavond nieuwe poging
Je zal het nodig hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef YUR het volgende:
Ik was van plan om gisteravond te gaan hardlopen, maar ik viel om 8 uur in slaap
Vanavond nieuwe pogingZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaquote:
Ik stond ook al ingeschreven sinds maart voor de 10EM met de Bridge to bridge, maar die heb ik geannuleerd.
Nu in augustus nog even rustig aan doen, maar wel opbouwen zodat ik op 4 september weer kan meedoen met de trainingen. Ik wil dan starten in een lagere groep dan waar ik normaal in loop.
En dan met een maand ofzo weer terug naar m'n oude groep, afhankelijk van hoe het gaat.![]()
net lekker 20km op cruise control rondjes gelopen op de drafbaan., bewust gekozen voor de drafbaan vanwege de zachtere ondergrond. Beetje rust voor de bovenbenen na mijn duurloop van afgelopen zondag.
Er moet nog het een en ander gebeuren in de komende drie weken maar ik kan niets anders zeggen dat ik me sterk voel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
net lekker 20km op cruise control rondjes gelopen op de drafbaan., bewust gekozen voor de drafbaan vanwege de zachtere ondergrond. Beetje rust voor de bovenbenen na mijn duurloop van afgelopen zondag.
Er moet nog het een en ander gebeuren in de komende drie weken maar ik kan niets anders zeggen dat ik me sterk voel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Leuk man. Succes! Vanaf nu alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja
Ik stond ook al ingeschreven sinds maart voor de 10EM met de Bridge to bridge, maar die heb ik geannuleerd.
Nu in augustus nog even rustig aan doen, maar wel opbouwen zodat ik op 4 september weer kan meedoen met de trainingen. Ik wil dan starten in een lagere groep dan waar ik normaal in loop.
En dan met een maand ofzo weer terug naar m'n oude groep, afhankelijk van hoe het gaat.![]()
![]()
komend weekend nog een 40'er, weekend daarop 30 en dan langzaam afbouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?
door de week heb ik 10-20-20 op het prgramma staan maar "I'm playing it by ear", als het lichaam door de week wat moe voelt haal ik er wat af om de ldl in het weekend optimaal te laten verlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Moblo, mag deze ook in de WLWW?
[ code verwijderd ]
Het befaamde trappenpad, ik ga hem weer doen (en ik verwacht tenminste Frsh ook weer)
En ik moet wel weer heen ja. Eerst nog inschrijven.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
![]()
zondag windracht 4 a 5 tegenwind
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
ik heb geen idee hoelang de inschrijving al geopend was, maar als ik een nog lager startnummer krijg moet ik onderhand startgeld gaan vragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?
En ik moet wel weer heen ja. Eerst nog inschrijven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dan ben je aircooledquote:![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.
Er is 1 heel groot verschil: ik ben bijna nooit geblesseerd![]()
hoop toch wel op het einde op wat mee windquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
dan ben je aircooled![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel
Ecosia
Ik kan me nog Ekiden herinneren...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Murmeli het volgende:
Er is 1 heel groot verschil: ik ben bijna nooit geblesseerd![]()
![]()
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan me nog Ekiden herinneren...
Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.
Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.![]()
Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zei het toen ook al tegen een paar mensen: ik was zo blij dat ik niets had gebroken. Daardoor was ik rustig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.
En idd heeft gaan lopen brullen niet zoveel zin. Al was ik wel bang voor het hechten en evt complicaties
En ik moet nog terug naar de doc helaas. Mijn rechter neusgat zit nog dicht. Meestal dan.
Als ik langer niet mag lopen ben ik wel een jankerd trouwens.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.
Het zou zelfs goed zijn geweest als iemand haar (die avond) om de 2uur wakker zou maken om te checken of alles nog in orde is.
(Maar dit hebben ze mij bij defensie geleerd)![]()
Ik weet er nog wel een paar ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.
Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.
Zo ben ik bijv geen man
Was er ook niet iets met zeepjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar ja.
Zo ben ik bijv geen man![]()
![]()
Ik ben 's nachts elke 2 uur wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.
Het zou zelfs goed zijn geweest als iemand haar (die avond) om de 2uur wakker zou maken om te checken of alles nog in orde is.
(Maar dit hebben ze mij bij defensie geleerd)
En heb erg op signalen gelet. Had gewoon geen klachten. Mja, zonder hersens is er weinig te schudden
Nee, grapje. Ik ben er wel serieus mee omgegaan naar mijn idee. Maar dat heb ik misschien niet laten merken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:
Al weet ik niet zeker of hij die zeepjes wel zo erg vindt...
O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.quote:
On-topic: vanavond lopen op het strandZus gaat ook weer eens, dus besloten een kleine versnapering mee te nemen voor naderhand
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.
On-topic: vanavond lopen op het strandZus gaat ook weer eens, dus besloten een kleine versnapering mee te nemen voor naderhand
nohhhhhhhh!!!!!!
Oeh dat klinkt lekker! Veel plezier alvast!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben nog steeds een beetje stuk na een weekendje niet eens heel veel biertjes drinken. Ik sla vanavond maar weer eens over.![]()
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stuk na een weekendje niet eens heel veel biertjes drinken. Ik sla vanavond maar weer eens over.![]()
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers![]()
Wel lekker overigens![]()
![]()
Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers![]()
![]()
Ook lekker bezig dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebbenNa die stress dan maar snel weer eens echte biertjes doen!
![]()
Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook lekker bezig dusNa die stress dan maar snel weer eens echte biertjes doen!
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!We hebben het er t.z.t. nog over. Ik ben in de buurt in die periode, maar ik heb nog geen idee hoe de dagen eruit gaan zien. 's Avonds ga ik naar een voetbalwedstrijd, dat is wat ik zeker weet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.
Wel jammer dat we de zondag pas laat terug zijn, want Huddersfield is ook om de hoek!![]()
Awwwww *kusjekroel*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapen
Daarna een fok zuipfeest dan maar?
Gaarne na 7 sept.
@quoi: netjes hoor. Ik zal ook eens die radlers inslaan. En misschien ook die met 2%
Fuck! Vergeet ik weer uit de trein te stappen
Jullie weten dat alcohol het resultaat is van een rottingsproces? Wat dat betreft klinkt 0,0% niet echt onaantrekkelijk.![]()
Zuipmeet na 19 oktober?
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook.![]()
![]()
Lopen op het strand!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!
Murmeli die vergeet uit de trein te stappen
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook.
Maareh: succesGeheel-onthouding gaat het hier niet worden trouwens, no-way
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op het strand!
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!![]()
Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avond
Had ik mijn vraag in het biertopic niet beter hier kunnen stellen
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.
Had ik mijn vraag in het biertopic niet beter hier kunnen stellen![]()
![]()
De Amstel Radler 0,0 vond ik niet lekker. Maar de Wieckse Witte Radler 0!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.Maar alleen in het weekend...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga zaterdag in Duitsland pilsjes halen, dus ik geloof dat ik voorlopig doordeweeks ook nog wel drink![]()
![]()
Het was er iig een die al op de shortlist stondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord
Ik drink bijna een jaar vrijwel geen alcohol meer (sinds ik ben begonnen met hardlopen), maar ik merk eerlijk gezegd weinig verschil met de periode waarin ik regelmatig dronk. Het enige verschil is dat mijn buikspieren weer zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook.. Ik drink nu eigenlijk alleen nog bij hoge uitzondering, zoals wanneer ik op een festival ben.
![]()
Heb voor de gein de Untapped app een maand bijgehouden, als juli de norm is dan gaat het niet goed
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.
0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler?dan kun je net zo goed frisdrank drinken
![]()
Biertopic?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord![]()
Waar?
* Murmeli gaat zoekenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Spoiler open klikken en ctrl-F gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
hier op Fok!, of over het algemeen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?F means you're fucked![]()
Sommige organisatoren maken die lijsten open (TdF bijvoorbeeld), anderen nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ach, jij bent van het KNMI, dus het zal wel niet kloppen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaatquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef Mr.B. het volgende:
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.Als ik een Radler drink dénk ik ook niet dat ik bier drink hoor. Het is idd net frisdrank, eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.
0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler?dan kun je net zo goed frisdrank drinken
Geen lekker weer meer? NEE!![]()
![]()
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.Jack does it in real time...![]()
@mossel: wacht maar tot het binnenkort weer chronisch mosselweer is tijdens jouw baantrainingen. Jij gaat nog veel aan mij denken.![]()
Hmm helaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.
Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.Voel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
Sommigen wel, anderen weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat
Als het via inschrijvingen.nl is gegaan en je weet zijn postcode en geb datum (nog) dan kan je daar ook via controle inschrijvingen kijken
Edit: spuit 11
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm helaasVoel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
postcode.nl als je alleen het adres weet.
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek*paranoia*
Hmm nee, in die 5 jaar sinds het uit is is hij wel veel verhuisd dus geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch?postcode.nl als je alleen het adres weet.
Maar zo belangrijk is het ook niet.
als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek*paranoia*
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?Misschien doen ze niet mee aan dit systeem?
Pijll, kom er maar inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.
Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
die zal nog wel een list weten toch, met z'n stalkerskills?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn inschrijving voor de halve in Amsterdam staat er wel gewoon tussen. Maar bijv. voor de Damloop niet, maar dan loop ik ook via werkgever mee. En nou ja, de bevestigingsmail van je inschrijving lijkt mij relevanter dan de check online.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll, kom er maar in
die zal nog wel een list weten toch, met z'n stalkerskills?
Sorry![]()
Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.
SorryIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je een vaste aansluiting?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.
Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaardequote:
Ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.
Sorry
Stalkerskills vallen tegen
Hahahaha! Mutsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaarde
Ik heb mezelf ooit uit het telefoonboek laten verwijderen.
Als mensen mijn nummer niet hebben dan wil ik dat blijkbaar zo.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ohoh, de eerste donderwolken pakken zich samen boven huize pijll-murmeli? Misschien nog een paar afleveringen TBBT kijken, Sheldon is een romanticus pur sang
Wij staan wel in het telefoonboek, mèt een vast nummer. Alleen zit daar geen telefoon op aangesloten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee man, maak je niet druk! Dat is mijn specialiteit al.quote:
Gelukkig is pijll romantischer dan sheldon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef flipsen het volgende:
Ohoh, de eerste donderwolken pakken zich samen boven huize pijll-murmeli? Misschien nog een paar afleveringen TBBT kijken, Sheldon is een romanticus pur sang
@zwab:goed punt!
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn![]()
Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is blij!
8km onder de 40 min gerend net.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
ja! Ging echt ontzettend lekker en zat al langer te azen op een sub 40 8km, en blij dat dat nu gelukt is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Geinig. Een opmerking van LT op m'n blog over combineren van gel en isotone sportdrank. Wel of niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Geinig. Een opmerking van LT op m'n blog over combineren van gel en isotone sportdrank. Wel of niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/koolhydraten.aspxquote:Het lichaam kan per uur maximaal 60-70 gram koolhydraten verbranden.
Voor sportdranken is het daarom belangrijk dat de maximale hoeveelheid meervoudige suikers, als sacharose, maltodextrine en zetmeel niet hoger is dan 100 gram/liter. Voor enkelvoudige suikers zoals glucose is dit maximaal 55 gram/liter. Dranken die meer koolhydraten bevatten, veroorzaken maagproblemen.
Denk dat je zelf even uit moet vogelen of je onnodig veel koolhydraten binnen krijgt door nog te supplementeren met isotone drank.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Wat zijn intervaltrainingen toch leuk! En ik vind ze eigenlijk ook nooit zwaar, mentaal zeker niet. Ondanks dat ik al mijn sprintvermogen vermoord heb met al dat duurtrainen, blijf ik toch nog een sprinter denk ik qua snel herstellen. Training was 4x800 8x400 2x1000, met steeds de helft aan meters rust.
Heb zonder hartslagmeter maar redelijk op souplesse gelopen. Ik had wel zin om een bekertje te halen (iets met werkfrustratie) dus eerste van de twee kms even geknald. Kwam uit op 4.11. Wel een bekertje, maar ik wilde eigenlijk voor de 4.00 gaan. Is zeker wel mogelijk op een rechte weg zonder auto's, en als het niet aan het einde van de intervaltraining isLaatste km toen een beetje rustig aan gedaan, maar het leek me leuk als alle intervallen onder de 5.00/km waren en dat is ook gelukt.
Aangezien ik dus 8,4km op een gemiddelde snelheid van rond de 4.35-4.40 gelopen heb, heb ik ook nog bedacht dat een 10km onder de 45 minuten ook nog een (haalbaar) doel is voor na de marathon. Maar goed, voorlopig mag dat nog nietIig fijn dat tijdens de marathontrainingen de snelheid op korte stukken ook mee omhoog gaat.
#ikbenblij #churandy
https://www.endomondo.com/workouts/385666760/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Frsh het volgende:
wedstrijdverslag uit co.uk van Tim Pleijtestraks even lezen!
Ja doei.![]()
road to HM Medemblik
Vandaag een krachttraining. 81 keer (educated guess) het zelfde stukje op. Ik gok op een klim van 3 a 5 meter (hou het maar op 4) dus dat was lekker klimmen:)
Interval was 5 minuten (en dus 9 keer omhoog) met 1 minuut rust. Laatste interval aan elkaar geplakt want zat krap qua tijd.
https://www.endomondo.com/workouts/385674883/3690596
[edit] DIt was dus ook een flinke mentale training. En een hele opsteker het zelfde trucje vol te blijven houden
Ecosia
opzoeken en poten brekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn![]()
Ecosia
Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja Guard jij bent zo sloom
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Moet je vrouw wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voorOp de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee
Een net iets te grote ingreep om een CR te pakkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Moet je vrouw wordenOp de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee
Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van zietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Suikerspin-kleuren Speedcrossjes...
Mijn fok-Initialen staan erop! Voor mij!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Suikerspin-kleuren Speedcrossjes...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zat ik me ook net te bedenkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van ziet
Maar nieuwe kleuren zou wel eens kunnen betekenen dat de oude kleuren wat goedkoper wegkunnen
We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zijn intervaltrainingen toch leuk! En ik vind ze eigenlijk ook nooit zwaar, mentaal zeker niet. Ondanks dat ik al mijn sprintvermogen vermoord heb met al dat duurtrainen, blijf ik toch nog een sprinter denk ik qua snel herstellen. Training was 4x800 8x400 2x1000, met steeds de helft aan meters rust.
Heb zonder hartslagmeter maar redelijk op souplesse gelopen. Ik had wel zin om een bekertje te halen (iets met werkfrustratie) dus eerste van de twee kms even geknald. Kwam uit op 4.11. Wel een bekertje, maar ik wilde eigenlijk voor de 4.00 gaan. Is zeker wel mogelijk op een rechte weg zonder auto's, en als het niet aan het einde van de intervaltraining isLaatste km toen een beetje rustig aan gedaan, maar het leek me leuk als alle intervallen onder de 5.00/km waren en dat is ook gelukt.
Aangezien ik dus 8,4km op een gemiddelde snelheid van rond de 4.35-4.40 gelopen heb, heb ik ook nog bedacht dat een 10km onder de 45 minuten ook nog een (haalbaar) doel is voor na de marathon. Maar goed, voorlopig mag dat nog nietIig fijn dat tijdens de marathontrainingen de snelheid op korte stukken ook mee omhoog gaat.
#ikbenblij #churandy
https://www.endomondo.com/workouts/385666760/11367364Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd.
![]()
![]()
Haha dat wedstrijdverslag van die trail loper in Engeland, 2km teveel lopen en dan nog 3e wordenEn geen horloge met route-mogelijkheden aanschaffen omdat hij 'al die onzin toch nooit ging gebruiken' haha
LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.![]()
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd.Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd.
M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
![]()
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Angel-A het volgende:
[..]
LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.
Pff wat een snelle km tijden allemaal!
Bij de NK atletiek waren er kinderen van 11 die al 3.10 liepen.. bizar.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk snelquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps
Volgens Endomondo is mijn PR ook zoiets, met dank aan een GPS fuckuphet was verder wel een fijne training, dus ik wil het gpxje wel graag houden.
![]()
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
Wat een rare lui lopen er bij jou in de duinen. Pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genotenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.![]()
Er klopt iets niet aan die foto, maar ik moet nog even nadenken wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten
Maar welvoor het goede lopen, zowel voor de orgaanlozer als de voormalig motivatiedipster.
![]()
Ik begin toch wel weer te twijfelen om die kant op te verhuizen, blijkbaar zwerven er daar monsters door de duinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten![]()
Nou, dat valt dan nog net mee!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ziet er op papier uit als een prima trainingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
6x1000p800.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus!
Bavaria wit 0%quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op het strand!
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!
Oktober prima te doen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!![]()
Ah gelukkig maar, opgelostquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan![]()
![]()
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten![]()
Was ook wel echt stomtoevalligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!Maar een fijne avond was het zeker!
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.quote:
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoi
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat durf ik niet te zeggen. Wát een blotebillengezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...Volgens mij kan Yur prima met dat soort opmerkingen om gaan.
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Niet zoiets... Die andere foto was angstaanjagend.
Je kunt zondag met een gerust hart gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je komt zondag niet toch? Want dan durf ik niet meer
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.
https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661![]()
K!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt zondag met een gerust hart gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, dat is inderdaad wel heel snel vergeleken met je vorige loopjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)
https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661Maar je hebt het wel volgehouden, dus waarom niet? Goed uitrusten en dan word je er nóg sneller van!
Dat is een goede voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps![]()
Grappig! Zowel mossel als ik zijn afgelopen weekend over ons jaartotaal van 2013 heen gegaan. Leuk dat jij daar ook bijna bent!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus!![]()
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
![]()
Als ik me zondag nog zo voel wordt m'n snelste km 6:00.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.![]()
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde snellerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.![]()
(klik)![]()
Ik wil ook wel weer eens een kilometertje doen, doe ik wel een keer na de TdF, ga nergens risico nemen. Ben wel steeds zenuwachtiger ervoor, gekkenhuis, duurt nog bijna 2 weken. If your dreams don't scare you...
![]()
Gave foto YUR en Quoi!Leuk om elkaar zo even tegen te komen. Heb ik hier niet zoveel kans op alleen, misschien als ik ooit in het bos ga lopen richting voorthuizen
.
Ik heb net trouwens even gekeken hoeveel km ik vorig jaar had, maar toen kwam ik op 1150km, zit dit jaar al op 1335 en dat zonder noemenswaardige pijntjes of blessures, gaat de goede kant op!![]()
![]()
Als ik weer op spa ga lopen ga ik wel een gooi doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde sneller![]()
(klik)![]()
Eindelijk weer eens gelopen.
Ging niet echt heel bijzonder, maar ach.Laatste weken niet zo'n zin in lopen met de hitte en extreem druk met schrijven aan m'n scriptie, maar dat zit er bijna op gelukkig, dan weer wat fanatieker trainen.
Weertje is wel heerlijk zo tussen 21 en 22u.
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
pr op de km......
[ afbeelding ]
Morgen maar weer eens een rondje doen, kijken of de kuit los genoeg is gerold.
Hoop het wel, want een plekje bij een masseur weten te bemachtigen op een "normaal" tijdstip op korte termijn is geen doen hier.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horlogequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigen
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horloge
Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?
Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt snel ben ik ook niet en train er ook totaal niet voor. Toch 4:18 die ik had staan was een beetje een doorn in het oog. Ik wist dat het makkelijk sneller zou moeten kunnen. die 3:59 zou ook nog wel sneller moeten kunnen maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.![]()
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Heerlijk gelopen in de stad. Ik was wat huiverig vanwege de 2.5 kilometer die ik gisteren had gezwommen, maar het ging eigenlijk best wel lekker. Het was eigenlijk een heel relaxed loopje.
https://www.endomondo.com/workouts/385810207/12720066![]()
Oefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Broek en schoen helemaal jakkes, gelukkig lopen er genoeg verpleegkundigen rond bij mij op het werk... Want na uurtje vergadering was het nog mooi aan het druppelen.quote:Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
Die website van haar is geweldig
Bueno, bedtijd! Anders wordt het morgen niets met die 10x 30¨/30¨Ga ik alvast dromen over leuke nieuwe topictitels
er is wel een puberaal thema wat imo vaak terugkeert om het geweldig te vinden.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospad
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjes![]()
Dat was ik, maar dat is echt omdat dat het handigste rondje isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: