abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143044972

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 05-08-2014 09:25:18 ]
Ja doei.
pi_143045008
Misschien kunnen jullie looparrangementen gaan organiseren ;) Met camper.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:49:47 #3
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_143045129
Daar zou ik wel oren naar hebben!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:52:58 #4
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143045201
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:49 schreef Frsh het volgende:
Daar zou ik wel oren naar hebben!
Ik ook!
En ik denk pijll ook wel.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143045209
Topworkout morgen: 8x400 4x800 2x1000

Wie doet er mee? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143045241
Nou, we zochten al een tijdje naar een business plan. Toch zomaar gevonden! :P
Ja doei.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:58:08 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143045304
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de mensen zonder camper en kampeeraspiraties ff een deal sluiten met een B&B in de buurt, en gaan met die banaan :D
F means you're fucked
pi_143045366
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
^O^
Mij lijkt het ook geweldig om daar te lopen.
pi_143045368
Nou, voor 'later als we groot zijn' willen we graag een huis met een 'barn' erbij, als self-catering cottage. :P Dus zoiets staat al op de planning :') :@
Ja doei.
pi_143045393
Volgens mij hadden we een potje babyvoedsel in één of andere blije doos gekregen. Aangezien ik m'n kind die meuk niet wil geven, kan ik dit zelf wel eens proberen ipv een gelletje :)
pi_143045422
Blije doos ;( daar heb ik een keer een dag voor in een callcenter gewerkt/moeten bellen.

*kras*

En natuurlijk had ik juist die dag een bovengemiddeld aantal mensen aan de telefoon waarvan de ouders niet zo blij waren omdat ze een miskraam of een doodgeboren baby hadden. #nietzoblijedoos.
Ja doei.
pi_143045618
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:

Wie doet er mee? ;)
Ik doe niet mee, want ik heb vanavond al 10x400 en dat vind ik wel zat. Bovendien voel ik vandaag toch mijn voet ietsje meer weer (niet verontrustend), dus ik vind het wel mooi. Ga die 10 rondjes ook niet op 85% lopen, zoals de bedoeling, maar op 75 ofzo. Denk ik. Zeg ik nu.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143045664
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:13 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik doe niet mee, want ik heb vanavond al 10x400 en dat vind ik wel zat. Bovendien voel ik vandaag toch mijn voet ietsje meer weer (niet verontrustend), dus ik vind het wel mooi. Ga die 10 rondjes ook niet op 85% lopen, zoals de bedoeling, maar op 75 ofzo. Denk ik. Zeg ik nu.
75% van je max hartslag? Dat is D2 zone toch?
pi_143045689
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

75% van je max hartslag? Dat is D2 zone toch?
zoiets ja.
pi_143045757
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

zoiets ja.
Wel goed om even rustig aan te doen ja, al kan je dan misschien beter helemaal geen intervaltraining doen maar gewoon een D2 loopje?
Ik zou er iig niet de discipline voor hebben om tijdens 400m's op zo'n lage intensiteit te blijven lopen :P
pi_143045834
quote:

Wie doet er mee? ;)
Ik sla ook een rondje over,

Gisterochtend mijn bed uitgeschopt en samen 3x800 gedaan, intervallen gingen tussen de 5:19 en 5:08 p/km. Erg tevreden mee, beide uiteindelijk 33:30 gelopen over 5 km. Zo samen in het een stuk leuker om intervallen te lopen.

Twijfel om vanavond gewoon weer te gaan lopen, back-to-back lopen is niet iets wat ik vaak doe :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143045961
quote:

Wie doet er mee? ;)
Ik ga in ieder geval wel intervalletjes doen morgen... Maar dan waarschijnlijk extensieve 200s of 400s.
Dit ziet eruit als een lekker pittige training. :P Met welk tempo ga je ze lopen?
pi_143046020
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wel goed om even rustig aan te doen ja, al kan je dan misschien beter helemaal geen intervaltraining doen maar gewoon een D2 loopje?
Ik zou er iig niet de discipline voor hebben om tijdens 400m's op zo'n lage intensiteit te blijven lopen :P
Mja, ik wil zo goed als het kan het schema volgen en intervaltrainingen zitten daar gewoon in. Ik let wel op. En het zijn maar 10 rondjes.
pi_143046034
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:25 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval wel intervalletjes doen morgen... Maar dan waarschijnlijk extensieve 200s of 400s.
Dit ziet eruit als een lekker pittige training. :P Met welk tempo ga je ze lopen?
Ja daar ben ik nog niet helemaal uit :o Het is natuurlijk in het kader van marathon training, dus niet harder dan D3 lijkt me? Zo'n 5.00-5.20 of zo..
pi_143046384
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja daar ben ik nog niet helemaal uit :o Het is natuurlijk in het kader van marathon training, dus niet harder dan D3 lijkt me? Zo'n 5.00-5.20 of zo..
Staan er geen tempo's voorgeschreven in het schema?
Ik zou zeggen: een beetje op souplesse, dus 800 en 1000 op HM-tempo en de 400 op 10/15km-tempo.
Je mag best af en toe uit de 'comfortzone' van het duurlooptempo. Of is D3 bij jou HM-tempo?
pi_143046487
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:39 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Staan er geen tempo's voorgeschreven in het schema?
Ik zou zeggen: een beetje op souplesse, dus 800 en 1000 op HM-tempo en de 400 op 10/15km-tempo.
Je mag best af en toe uit de 'comfortzone' van het duurlooptempo. Of is D3 bij jou HM-tempo?
HM tempo was 5.03, dus dat klopt dan wel ongeveer. Iets harder dan D3. 15 km tempo is 4.47. Lijkt me ook wel een lekker tempo om op te lopen, maar bij elkaar zijn die intervallen wel 8,4 km op tempo natuurlijk. Aan de andere kant, de volgende dag nog een wisselduurloop van 18km en dan op vakantie dus lang niet lopen, dus nog even flink diep gaan kan ook wel weer goed zijn.
pi_143046863
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

HM tempo was 5.03, dus dat klopt dan wel ongeveer. Iets harder dan D3. 15 km tempo is 4.47. Lijkt me ook wel een lekker tempo om op te lopen, maar bij elkaar zijn die intervallen wel 8,4 km op tempo natuurlijk. Aan de andere kant, de volgende dag nog een wisselduurloop van 18km en dan op vakantie dus lang niet lopen, dus nog even flink diep gaan kan ook wel weer goed zijn.
Het kan inderdaad, zeker door het aantal intervallen, een behoorlijk intensieve training zijn. Daarom is het misschien verstandig niet al te diep te gaan maar vooral proberen op souplesse te lopen, met genoeg herstel ertussen. Merk je dat de tempo's te zwaar worden, dan een tikkie rustiger en/of de hersteltijd wat langer.
pi_143047923
quote:

Wie doet er mee? ;)
Een beginnersvraagje van mijn kant. Wandel je tussen die intervallen of is het de bedoeling dat je dan lager tempo hardloopt. En welke tijd zit er normaal gesproken tussen de intervallen?
pi_143047968
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:25 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Een beginnersvraagje van mijn kant. Wandel je tussen die intervallen of is het de bedoeling dat je dan lager tempo hardloopt. En welke tijd zit er normaal gesproken tussen de intervallen?
Ik jog, en ik doe meestal de helft van de tijd die ik ren. Dus als 1000m 5 minuten duurt, dan 2.5 a 3 minuten joggen. Maar wandelen kan ook absoluut geen kwaad, voor een beginner is het waarschijnlijk zelfs beter!
Maar er zijn verschillende intervaltrainingen met verschillende doelen. Soms wil je de rust kort houden zodat je steeds dichter op verzuring komt. Soms wil je juist goed uitgerust zijn voor elk interval om echt snelheid te oefenen.
pi_143048298
Ik heb mij ingeschrijft voor de Zevenheuvelenloop *O* .
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:51:59 #26
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_143048663
Ik schrijft mij voorlopig nergens voor in, vanwege mijn darmflora uitdagingen zoals ik het maar ga noemen. Uit de uitslagen valt te herleiden dat mijn lever het nog steeds erg zwaar heeft en het is niet helemaal duidelijk waardoor dat komt. Dus ik mag de komende tijd weer verschillende tests gaan laten doen om dat uit te vinden.
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:56:22 #27
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143048772
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik schrijft mij voorlopig nergens voor in, vanwege mijn darmflora uitdagingen zoals ik het maar ga noemen. Uit de uitslagen valt te herleiden dat mijn lever het nog steeds erg zwaar heeft en het is niet helemaal duidelijk waardoor dat komt. Dus ik mag de komende tijd weer verschillende tests gaan laten doen om dat uit te vinden.
En dat ik voorlopig geen wedstrijden ga lopen, hangt ook samen daarmee. Want ook adrenaline moet door je lever afgebroken worden, dus totdat de werkelijke oorzaak van mijn darmproblemen helder zijn ga ik proberen te zorgen dat ik niet te vaak de adrenaline grens ga opzoeken. Dus voor mij gaat het de komende tijd qua hardlopen blijven bij relatief langzame en kortere trainingen...
Zijn je leverwaarden dan serieus niet goed, volgens de uitslagen? Misschien heb je dat al eens verteld, maar ik ben het even kwijt.

@Devv leuk! Nog voor een goed doel? ;)
pi_143048807
quote:
-O-
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt want er blijft wel weinig leuks over in het leven als je naast van alles niet mag eten ook niet te veel "mag" sporten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_143048839
quote:
Hmm, maar ff wat rustiger aan doen inderdaad, succes.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:02:04 #30
236410 MaleDuck
pi_143048901
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zijn je leverwaarden dan serieus niet goed, volgens de uitslagen? Misschien heb je dat al eens verteld, maar ik ben het even kwijt.

@Devv leuk! Nog voor een goed doel? ;)
Mijn lever maakt als het ware overuren, door de vele 'afvalstoffen' die mijn darmen produceren... Ik merk het vooral aan veel mee-eters en zo. En doordat mijn darmflora niet goed is, neem ik ook niet alle voedingsstoffen op en heb ik veel honger en eet ik veel.
Waarschijnlijk heeft de Roparun ook geen goed effect gehad op het hele gebeuren, omdat ik toen vrij veel adrenaline heb aangemaakt, dat ook weer afgebroken moest worden.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:57 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

-O-
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt want er blijft wel weinig leuks over in het leven als je naast van alles niet mag eten ook niet te veel "mag" sporten.
Ja, woensdag ga ik weer bloed laten prikken en er met mijn darmflora consulente over hebben...
Het is wel frustrerend, maar voor een 'goed doel'
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_143049395
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Mijn lever maakt als het ware overuren, door de vele 'afvalstoffen' die mijn darmen produceren... Ik merk het vooral aan veel mee-eters en zo. En doordat mijn darmflora niet goed is, neem ik ook niet alle voedingsstoffen op en heb ik veel honger en eet ik veel.
Waarschijnlijk heeft de Roparun ook geen goed effect gehad op het hele gebeuren, omdat ik toen vrij veel adrenaline heb aangemaakt, dat ook weer afgebroken moest worden.

[..]

Ja, woensdag ga ik weer bloed laten prikken en er met mijn darmflora consulente over hebben...
Er is nog niet echt een oorzaak bekend? Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Maar je kan nog wel een beetje blijven lopen, dat is in ieder geval iets.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:19:17 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143049457
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:02 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Bleh :{ Ik volg dit soort dingen altijd met wat scepsis door een aantal ervaringen met familieleden die zich tot over-gecontrolleerd dieet-kasplantjes hebben gedoopt en weinig meer kunnen doen. Kunnen nu dan ook niks meer eten omdat ze het niet meer gewend zijn :N Ben dus een beetje gekleurd daarin, maar wens je succes met de zoektocht naar een goede manier van eten én hardlopen :s)
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:26:09 #33
236410 MaleDuck
pi_143049706
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Er is nog niet echt een oorzaak bekend? Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Maar je kan nog wel een beetje blijven lopen, dat is in ieder geval iets.
Een gedeelte van de oorzaak is bekend, waardoor ik nu glutenvrij, lactosevrij, eivrij en pindavrij eet. Alleen blijkbaar zit er nog ergens een boosdoener, die mijn darmen nog steeds overhoop gooit. En daar moet ik naar op zoek.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:

[..]

Bleh :{ Ik volg dit soort dingen altijd met wat scepsis door een aantal ervaringen met familieleden die zich tot over-gecontrolleerd dieet-kasplantjes hebben gedoopt en weinig meer kunnen doen. Kunnen nu dan ook niks meer eten omdat ze het niet meer gewend zijn :N Ben dus een beetje gekleurd daarin, maar wens je succes met de zoektocht naar een goede manier van eten én hardlopen :s)
Ik heb als voorbeeld mijn vrouw, die klaar is met het traject en die meer energie heeft dan ooit. Die was een kasplantje en kan nu zoveel meer nu ze wel een dieet volgt. Plus dat de benadering van mijn darmflora consulente heel tastbaar is (laat vanalles meten via een lab) en dus niet op gevoel of superfoods afgaat...
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:35:09 #34
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143050016
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik heb als voorbeeld mijn vrouw, die klaar is met het traject en die meer energie heeft dan ooit. Die was een kasplantje en kan nu zoveel meer nu ze wel een dieet volgt. Plus dat de benadering van mijn darmflora consulente heel tastbaar is (laat vanalles meten via een lab) en dus niet op gevoel of superfoods afgaat...
Klinkt goed, dat voorbeeld :) Hoop dat je er ook met meer energie uitkomt!

Ik ben overigens sinds ja-ren weer eens enorm te grazen genomen door lijkt-wel-tijgermuggen. Wel 5 op beide voeten en rest op benen en armen. En ze worden groot en dik en jeuken en hebben van die blaasjes die dan kapot gaan. Afijn, ik ben gepokt en gemazeld :X
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 13:43:09 #35
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143050289
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb zondag iemand met zo'n ding zien lopen. Had je een lichtblauw shirt aan?
Jep!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:53:17 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143050605
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Jep!
En liep je vanaf de Groen van Prinsterenlaan (Nieuw) Waldeck in? :D
F means you're fucked
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:15:06 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143051275
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten :)
F means you're fucked
pi_143051432
Helaas, nog steeds nachtdiensten voor mij.

Beter nieuws: http://www.dcrainmaker.co(...)tness-endomondo.html
Strava en endomondo automatisch syncen met Garmin *O*
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 14:21:53 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143051492
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:53 schreef YUR het volgende:

[..]

En liep je vanaf de Groen van Prinsterenlaan (Nieuw) Waldeck in? :D
Ja! Toen was ik net op pad... Woon in de Vruchtenbuurt... Zo via die wijk naar Ockenburgh, over de Monsterseweg richting monster, via het fietspad in de duinen terug!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:24:05 #40
236410 MaleDuck
pi_143051574
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:

Nice, leuk dat hij voor het voorbeeldje even de Alpe d'Huez triathlon laat zien :D
Jammer dat het voor endomondo nog even gaat duren, maar goed vooruitzicht :)
pi_143051589
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik jog, en ik doe meestal de helft van de tijd die ik ren. Dus als 1000m 5 minuten duurt, dan 2.5 a 3 minuten joggen. Maar wandelen kan ook absoluut geen kwaad, voor een beginner is het waarschijnlijk zelfs beter!
Maar er zijn verschillende intervaltrainingen met verschillende doelen. Soms wil je de rust kort houden zodat je steeds dichter op verzuring komt. Soms wil je juist goed uitgerust zijn voor elk interval om echt snelheid te oefenen.
Heb net opgebouwd naar 5km zonder wandelen. Wil nu richting 10km en ook wat snelheid erbij.
Denk dat ik bij intervalloopjes de komende tijd nog wel wat wandelminuten inplan.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:24:40 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143051596
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja! Toen was ik net op pad... Woon in de Vruchtenbuurt... Zo via die wijk naar Ockenburgh, over de Monsterseweg richting monster, via het fietspad in de duinen terug!
Lol :D

Ik kwam net hardlopend die wijk uit, richting huis. Niet zo heel ver bij jouw huis vandaan :P
F means you're fucked
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 14:27:01 #43
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143051674
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Lol :D

Ik kwam net hardlopend die wijk uit, richting huis. Niet zo heel ver bij jouw huis vandaan :P
Was rond uurtje of 9 denk ik? Dat ik er liep.

Ik kan me zo 3 keer per week zien rennen :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143051688
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:24 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Heb net opgebouwd naar 5km zonder wandelen. Wil nu richting 10km en ook wat snelheid erbij.
Denk dat ik bij intervalloopjes de komende tijd nog wel wat wandelminuten inplan.
Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:27:49 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143051699
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Was rond uurtje of 9 denk ik? Dat ik er liep.

Ik kan me zo 3 keer per week zien rennen :P
Ja, dat kan wel ongeveer kloppen, qua tijdstip :Y Best toevallig
F means you're fucked
pi_143051701
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:

Ik maakte vandaag Strava aan en vond dit al een handige functie, want dacht dat het nooit kon. Maar echt gloedje nieuw dus. _O-
Jack does it in real time...
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 14:30:09 #47
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143051780
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel ongeveer kloppen, qua tijdstip :Y Best toevallig
Zeker toevallig! :P Zal de volgende keer wat meer opletten :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143051805
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Misschien moet ik komende week ook eens die kant op...
-O-
Ook dat nog.

quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 08:44 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach, ieder z'n ding inderdaad.

Over drinken:
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
En ik wil eigenlijk deze:
[ afbeelding ]

Dan heb ik 1,2liter ipv 0,6. Toch Gogo eens lief aankijken :)
Nu maar hopen dat de stabiliteit door de verdubbeling niet ineens heel anders wordt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:33:40 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143051869
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

-O-
Ook dat nog.

[..]

Nu maar hopen dat de stabiliteit door de verdubbeling niet ineens heel anders wordt.
Ach, hoe groot is nou de kans dat we elkaar daar tegen het lijf lopen
F means you're fucked
pi_143052035
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Ach, hoe groot is nou de kans dat we elkaar daar tegen het lijf lopen
Dat is waar. Waar ga jij naartoe?
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:43:55 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143052176
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat is waar. Waar ga jij naartoe?
Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?
F means you're fucked
pi_143052235
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?
O boy.
Nou ja, het is een grote stad.
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:45:36 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143052248
O-)
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:33:10 #54
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143053812
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:15 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten :)
Schema Haag: 75' D1/D2 vanavond. Nagenoeg hetzelfde dus ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_143054700
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:01:52 #56
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143054776
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Arquero het volgende:
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners
Leuk, thanks! :)
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:07:59 #57
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143054997
Hm, zonnetje schijnt en ik heb wel zin om te lopen, maar buik werkt niet echt mee :( Naja, nog een kopje thee en maar gewoon gaan. "Moet" vandaag 30 minuutjes hobbelen in rustig tempo, dus zat even te kijken naar een mogelijke route (is allemaal wat lastiger hier, weinig wegen) en denk een leuke gevonden te hebben :Y Zo kan mijn buikje ook rustig wennen, want de eerste km (tot aan de rotonde) is alleen maar bergje af. Nadeel is dat ik dan direct een flinke berg op moet, tot aan het hotel Llaollao (jup, van die 21km/10km in december). Dan weer zakken met wat haarspeldbochten :D En dan achter de golfbaan langs tot de bewoonde wereld, daar wat op en af en dan op Bustillo dus weer dat hele pokke-end omhoog :) Wish me luck!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:10:05 #58
387431 Frsh
pi_143055066
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef flipsen het volgende:
Wish me luck!
Succes hoor! ~O>
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  FOK!fotograaf maandag 4 augustus 2014 @ 16:44:39 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143056201
Net even 5 km zeer rustig gerend, met het flesje meer op m'n rug heb ik nog minder last van dat ding... Goed om te weten.

Vanavond weer de duinen in, maar dan voor een fotoshoot!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:30:06 #60
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143057885
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzien :% Maar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_143058524
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzien :% Maar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag :P
Mooi plekje om te wonen! :)
pi_143058577
Goed gedaan flipsen! ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:20:34 #63
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143061385
quote:

Hier? :o
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:43:57 #64
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143062266
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef LasTeR het volgende:

[..]

[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/sD41j5_XxDXwAGu4UAxRQg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTI1MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz01MDA-/http://travel.zenfs.com/i(...)opy_p.jpg]afbeelding[/url] ]

Hier? :o
Si señor :) Die weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:44:39 #65
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143062297
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef flipsen het volgende:

[..]

Si señor :) Die weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar. _O_
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:48:01 #66
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143062433
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar. _O_
Mwa, de eerste 5 of 6 holes liggen aan de "linkerkant" (op de foto zou dat de voorgrond zijn) en die zijn vrij saai. Maar de overige holes zijn inderdaad geweldig, met eentje waar je over "het meer" moet slaan 8-) Persoonlijk vind ik echter de baan van Arelauquén mooier, ook in Bariloche. Wel een keertje Night Golf gespeeld bij het Llaollao, dat was écht geweldig _O-
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:01:46 #67
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_143062917
Wat een mooie omgeving flipsen
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:17:31 #68
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143063478
* flipsen grijnst: "Topic-kaap geslaagd >:)"
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:42:13 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143064542
Fuck hell wat mooi Flippie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:42:59 #70
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143064582
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:02:54 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143065356
intressant stukje radio over de "gevaren" van extreem ultra running (100 milers etc)
Voor mensen die geintresseerd zijn in de medische kant van ultra lopen ;)

http://www.sciencefriday.(...)blood-and-brain.html

Ik durf haast niet meer te gaan lopen... ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_143065764
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143066168
quote:
:o :o
Wat mooi!! _O_
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.gearinstitute.com/running
(al hebben ze lang niet alles getest en is het wel wat summier vergeleken met DCrainmaker)
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:31:21 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143066499
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.
pi_143066847
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.
Daar kun je echt wel wat modellen wegstrepen op basis van prijs, inhoud, wel of geen blaas.
pi_143066943
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Guard het volgende:

[..]

Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.
Daar kun je echt wel wat modellen wegstrepen op basis van prijs, inhoud, wel of geen blaas.
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:43:37 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143067064
Wellicht zaterdag maar ff naar scarabee toe. Dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Helmond (bij de kattenmeppers ©Streamnl)

Dat is dan wel te doen.
pi_143067079
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

Nee, maar met die info kun je wel bepalen of een product wel of niet iets voor je is, en dan ga je reviews zoeken.
Zo doe ik het, en ik kan er ook niets aan doen dat er geen DChydrationpack.com is
  maandag 4 augustus 2014 @ 21:44:28 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143067112
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:

[..]

inderdaad, en als ik hier kijk www.scarabee-sports.nl/collectie/trail-running/bags-packs/packs
kan ik ook niet zo snel een filter optie kijken om te bepalen wat bij mij past zonder elk pack aan te klikken
pi_143067157
Ik zou ook kijken of je ergens tassen kunt passen. Wat voor de een lekker zit kan bij de ander irritant zitten en schuren enzo.
pi_143067227
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellicht zaterdag maar ff naar scarabee toe. Dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Helmond (bij de kattenmeppers ©Streamnl)

Dat is dan wel te doen.
Dit is een slim idee. Ze hebben veel (dus je kan ze passen), ze zijn eerlijk naar de klant toe (tenminste, dat idee heb ik wel bij Scarabee) en ze weten er veel vanaf omdat ze zelf veel lopen.
pi_143067570
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Blije doos ;( daar heb ik een keer een dag voor in een callcenter gewerkt/moeten bellen.

*kras*

En natuurlijk had ik juist die dag een bovengemiddeld aantal mensen aan de telefoon waarvan de ouders niet zo blij waren omdat ze een miskraam of een doodgeboren baby hadden. #nietzoblijedoos.
:D :')
pi_143067945
Waar bevindt .co.uk zich tussen Kerst en O&N? Just in case.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:03:03 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143067967
Ik denk dat zoiets als een racevest van nathan wel volstaat. Water en klein beetje eten mee is genoeg. En voor de winter wellicht en klein plekje voor handschoenen/muts. Verder hoef ik geen gekke dingen mee.
pi_143068002
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar bevindt .co.uk zich tussen Kerst en O&N? Just in case.
Er tussenin? Gewoon in co.uk. :) zijn alleen voor de kerstdagen even in NL. Want?
Ja doei.
pi_143068235
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er tussenin? Gewoon in co.uk. :) zijn alleen voor de kerstdagen even in NL. Want?
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).
pi_143068281
@YUR, volgens mij had ik je t al eens gevraagd, maar ik ben t vergeten. Wat voor baby jogger-karretje-wagentje-unit hebben jullie? Bevalt ie?
pi_143068340
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).
Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!
Ja doei.
pi_143068522
In Karlstad Inov8 gepast. Helaas te smal voor mijn poezelige voetjes ;(
Ik raakte ook nog vanwege de VFF waar ik op liep aan de praat met een hardloper die beweerde twee schoenmaten groter nodig te hebben sinds hij jaren terug met enige regelmaat barefoot was gaan lopen.
pi_143068619
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat zoiets als een racevest van nathan wel volstaat. Water en klein beetje eten mee is genoeg. En voor de winter wellicht en klein plekje voor handschoenen/muts. Verder hoef ik geen gekke dingen mee.
Beetje opberg mogelijkheden is bij mij wel handig gebleken. Makkelijk tijdens lopen bij je gelletjes kunnen. Telefoon mee en eventueel plek om bijvoorbeeld je jasje op te bergen als je deze uit doet. Zo heb ik er standaard wat geld inzitten, mocht ik ergens wat te eten of te drinken willen pakken.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:18:32 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143068697
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:21:15 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143068800
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.
Gewoon een flowmetertje erop monteren :7
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:21:45 #93
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143068825
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.

Wel jammer dat we de zondag pas laat terug zijn, want Huddersfield is ook om de hoek!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:23:19 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143068900
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:

[..]

zo iets.... maar ik ben zelf niet handig, verre van... dus ik wacht op een fabrikant die dit voor me doet
pi_143068910
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:

[..]

die dingen heb je inderdaad.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:24:59 #96
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143068965
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

die dingen heb je inderdaad.
dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solved ;)
pi_143069043
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html

Lijkt niet heel nauwkeurig te zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 22:31:08 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:31:05 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143069224
quote:
was het net aan het lezen!
pi_143069612
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja lastig inderdaad dat je niet weet hoeveel je nog hebt. Als je m vaker gebruikt weet je t op een geven moment wel hoeveel je nog ongeveer over hebt, maar helemaal comfortabel is het niet.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:38:20 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143069623
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html

Lijkt niet heel nauwkeurig te zijn.
valt inderdaad tegen, het is echter wel een oud review dus misschien is er een verbeterde versie.
Maar het verschil van 9 oz, dat kan ik zelf bijna ook nog wel inschatten.
pi_143069626
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solved ;)
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

was het net aan het lezen!
Jij, meestergooglaar!
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:42:56 #102
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143069851
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[..]

Jij, meestergooglaar!
soms sta ik verstelt van mijn eigen kunnen!
pi_143069991
Net mezelf gedwongen tot een echte langzame LDL en dat is lastig als het tegelijkertijd een frustratieloopje is maar het ging stiekem gewoon hartstikke goed. :)

https://www.endomondo.com/workouts/385091533/13622849
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:48:50 #104
349633 SiIk
Echt zijde
pi_143070166
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Nanook24 het volgende:
Net mezelf gedwongen tot een echte langzame LDL en dat is lastig als het tegelijkertijd een frustratieloopje is maar het ging stiekem gewoon hartstikke goed. :)

https://www.endomondo.com/workouts/385091533/13622849
Dat is een mooi rondje O+
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen :P

Frustratie er alsnog een beetje uit?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:51:28 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143070305
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:

ik ook!
pi_143070442
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dat is een mooi rondje O+

Frustratie er alsnog een beetje uit?
Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.

SPOILER
  maandag 4 augustus 2014 @ 22:57:29 #107
349633 SiIk
Echt zijde
pi_143070556
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.

SPOILER
Oh, ik vind die weg tussendoor ook juist leuk!
SPOILER
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:25:07 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143071663
mijn loopjes van dit weekend:

18,5 km van zaterdag
SPOILER
6,5 km in de zee stampen
SPOILER
En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen ;)
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:37:33 #109
387431 Frsh
pi_143072146
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Murmeli het volgende:
mijn loopjes van dit weekend:

18,5 km van zaterdag
SPOILER
6,5 km in de zee stampen
SPOILER
En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen ;)
En jij maakt je druk over zondag? ^O^
pi_143072267
Vanavond ook productief geweest.

endo accountje aangemaakt en rondje gelopen ^O^

SPOILER
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:44:37 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143072456
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:37 schreef Frsh het volgende:

[..]

En jij maakt je druk over zondag? ^O^
:@
Ik maak me geen zorgen of ik het kan,maar vooral of mijn lichaam het een goed idee vindt een paar dagen voor een duurloopje van een km of 19-20 :)
Maar we gaan gewoon kijken hoever we komen.
SPOILER
pi_143078101
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen of ik het kan,maar vooral of mijn lichaam het een goed idee vindt een paar dagen voor een duurloopje van een km of 19-20 :)
Maar we gaan gewoon kijken hoever we komen.
SPOILER
Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 07:54:51 #113
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143078272
Gister tijdens de fotoshoot ontzettend veel (groepen)hardlopers voorbij zien komen. Was er ook een prima avond voor!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:08:45 #114
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_143078374
De dag begonnen met een lesje van 5 x 5 minuten in een pittig tempo met 2 minuten dribbelen na elk blokje. Ik ben iig lekker wakker nu. Een lekker begin van een kantoordag.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:09:36 #115
50430 Yuki
Student Midwife
pi_143078380
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:54 schreef Xilantof het volgende:
Gister tijdens de fotoshoot ontzettend veel (groepen)hardlopers voorbij zien komen. Was er ook een prima avond voor!
Ik denk dat 3/4 Haag door Kijkduin gelopen heeft gisteravond :D

Wat een weertje O+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:30:09 #116
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143078569
quote:
5s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Tarahumara het volgende:
@YUR, volgens mij had ik je t al eens gevraagd, maar ik ben t vergeten. Wat voor baby jogger-karretje-wagentje-unit hebben jullie? Bevalt ie?
Ik heb een Schwinn, zoals deze: http://www.futurumshop.nl/instep-schwinn-babyjogger.phtml
Bevalt prima tot nu toe, al heb ik m nog niet zo veel kunnen gebruiken
F means you're fucked
pi_143078745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:)
pi_143079201
quote:
Moblo, mag deze ook in de WLWW?

1
2
[b]14 december 2014 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b]
[*] Guard - 15 km

Het befaamde trappenpad, ik ga hem weer doen (en ik verwacht tenminste Frsh ook weer)
pi_143079227
Dat mag.
Ja doei.
pi_143079234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag.
Mijn dank is groot
pi_143079255
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag.
O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.
pi_143079268
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Devv het volgende:

[..]

O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.
En mij ook svp :)
pi_143079279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:22 schreef Arquero het volgende:

[..]

En mij ook svp :)
Gezellig *O* .
pi_143079295
Done.
Ja doei.
pi_143079389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Done.
^O^

Over 7HL gesproken; hebben meer mensen dat trouwens dat het shirt van vorig jaar niet echt past?
Ik had een XL besteld, maar het shirt zit veel te strak bij m'n schouders en nou ben ik echt niet de breedste.. Vind ik wel jammer want het is wel een mooi shirt.
pi_143079407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef Arquero het volgende:

[..]

^O^

Over 7HL gesproken; hebben meer mensen dat trouwens dat het shirt van vorig jaar niet echt past?
Ik had een XL besteld, maar het shirt zit veel te strak bij m'n schouders en nou ben ik echt niet de breedste.. Vind ik wel jammer want het is wel een mooi shirt.
Ik heb een L (dames) van vorig jaar, en m'n schouders passen er ook maar net in. Normaal heb ik genoeg aan een M en neem ik een L als ik gewoon een los renshirt wil hebben.
Ja doei.
pi_143079814
Ik bestel geen shirts meer tenzij het echt een bijzondere afstand of een heel mooi shirt is. Dan zit je er tenminste achteraf niet mee als het toch niet lekker zit.
pi_143079832
Gelukkig zijn de meeste, of eigenlijk alle shirts bij de events die we tot nu toe hier gelopen hebben bij de prijs inbegrepen. De ene keer levert dat je een crap shirt op, de andere keer een betere :+
Ja doei.
pi_143079862
Dit is toch gewoon om te huilen :') . Dat ze daar nog geld voor durven vragen.

pi_143079884
Ziet er ook nog 's uit als een gewoon shirt ipv technisch?
Ja doei.
pi_143079901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef Devv het volgende:
Dit is toch gewoon om te huilen :') . Dat ze daar nog geld voor durven vragen.

[ afbeelding ]
Hehehe. Gelijk heb je inderdaad. Ik doe het ook niet meer. De eerste twee of drie keer was het leuk, daarna niet meer.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:09:37 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143080075
Zo Arquero, jezelf een doel gesteld? ;)

7HL shirt zit idd wat krap :Y
Heb 'm toch weer besteld want vind 'm altijd wel mooi.

Meest lelijke shirt is die van de VTM Telecomloop in Maasdijk. Kan ff geen foto vinden, maar er staat een crappy vormgegeven hardlopende mobiel op :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:14:29 #133
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143080183
7HL shirt zit bij mij wel ok.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:15:05 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143080192
Ik was van plan om gisteravond te gaan hardlopen, maar ik viel om 8 uur in slaap :+
Vanavond nieuwe poging *O*
F means you're fucked
pi_143080200
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef YUR het volgende:
Ik was van plan om gisteravond te gaan hardlopen, maar ik viel om 8 uur in slaap :+
Vanavond nieuwe poging *O*
Je zal het nodig hebben gehad.
pi_143080324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:
Zo Arquero, jezelf een doel gesteld? ;)
Ja :Y

Ik stond ook al ingeschreven sinds maart voor de 10EM met de Bridge to bridge, maar die heb ik geannuleerd.
Nu in augustus nog even rustig aan doen, maar wel opbouwen zodat ik op 4 september weer kan meedoen met de trainingen. Ik wil dan starten in een lagere groep dan waar ik normaal in loop.
En dan met een maand ofzo weer terug naar m'n oude groep, afhankelijk van hoe het gaat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:38:27 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143080668
net lekker 20km op cruise control rondjes gelopen op de drafbaan., bewust gekozen voor de drafbaan vanwege de zachtere ondergrond. Beetje rust voor de bovenbenen na mijn duurloop van afgelopen zondag.
Er moet nog het een en ander gebeuren in de komende drie weken maar ik kan niets anders zeggen dat ik me sterk voel.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:41:48 #138
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143080738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
net lekker 20km op cruise control rondjes gelopen op de drafbaan., bewust gekozen voor de drafbaan vanwege de zachtere ondergrond. Beetje rust voor de bovenbenen na mijn duurloop van afgelopen zondag.
Er moet nog het een en ander gebeuren in de komende drie weken maar ik kan niets anders zeggen dat ik me sterk voel.
Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:47:25 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143080896
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ja :Y

Ik stond ook al ingeschreven sinds maart voor de 10EM met de Bridge to bridge, maar die heb ik geannuleerd.
Nu in augustus nog even rustig aan doen, maar wel opbouwen zodat ik op 4 september weer kan meedoen met de trainingen. Ik wil dan starten in een lagere groep dan waar ik normaal in loop.
En dan met een maand ofzo weer terug naar m'n oude groep, afhankelijk van hoe het gaat.
Leuk man. Succes! Vanaf nu alleen maar beter worden :Y
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:47:43 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143080904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?
komend weekend nog een 40'er, weekend daarop 30 en dan langzaam afbouwen.
door de week heb ik 10-20-20 op het prgramma staan maar "I'm playing it by ear", als het lichaam door de week wat moe voelt haal ik er wat af om de ldl in het weekend optimaal te laten verlopen
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:12:56 #141
387431 Frsh
pi_143081611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Moblo, mag deze ook in de WLWW?
[ code verwijderd ]

Het befaamde trappenpad, ik ga hem weer doen (en ik verwacht tenminste Frsh ook weer)
Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?

En ik moet wel weer heen ja. Eerst nog inschrijven.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:18:53 #142
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143081796
~O> zondag windracht 4 a 5 tegenwind ~O>
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_143081948
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef Frsh het volgende:

[..]

Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?

En ik moet wel weer heen ja. Eerst nog inschrijven.
ik heb geen idee hoelang de inschrijving al geopend was, maar als ik een nog lager startnummer krijg moet ik onderhand startgeld gaan vragen :P
pi_143081977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:18 schreef Jumparound het volgende:
~O> zondag windracht 4 a 5 tegenwind ~O>
dan ben je aircooled *O*
Elk nadeel heb zijn voordeel :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:28:46 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143082094
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Er is 1 heel groot verschil: ik ben bijna nooit geblesseerd :) *O*
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 11:31:13 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143082160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef Guard het volgende:

[..]

dan ben je aircooled *O*
Elk nadeel heb zijn voordeel :P
hoop toch wel op het einde op wat mee wind ;)
Ecosia
pi_143083108
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Murmeli het volgende:
Er is 1 heel groot verschil: ik ben bijna nooit geblesseerd :) *O*
Ik kan me nog Ekiden herinneren...
pi_143083178
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik kan me nog Ekiden herinneren...
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.

Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.
pi_143083420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.

:Y
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:28:06 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143083816
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:

[..]

Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:56:02 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143084786
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik zei het toen ook al tegen een paar mensen: ik was zo blij dat ik niets had gebroken. Daardoor was ik rustig.
En idd heeft gaan lopen brullen niet zoveel zin. Al was ik wel bang voor het hechten en evt complicaties ;)
En ik moet nog terug naar de doc helaas. Mijn rechter neusgat zit nog dicht. Meestal dan.

Als ik langer niet mag lopen ben ik wel een jankerd trouwens.
pi_143084813
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:

Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.
Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.
Het zou zelfs goed zijn geweest als iemand haar (die avond) om de 2uur wakker zou maken om te checken of alles nog in orde is.

(Maar dit hebben ze mij bij defensie geleerd)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:57:47 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143084846
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik weet er nog wel een paar ja.
Zo ben ik bijv geen man :)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:58:47 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143084890
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik weet er nog wel een paar ja.
Zo ben ik bijv geen man :)
Was er ook niet iets met zeepjes? O-)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:59:55 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143084931
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef streamnl het volgende:

[..]

Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.
Het zou zelfs goed zijn geweest als iemand haar (die avond) om de 2uur wakker zou maken om te checken of alles nog in orde is.

(Maar dit hebben ze mij bij defensie geleerd)
Ik ben 's nachts elke 2 uur wakker gemaakt :)
En heb erg op signalen gelet. Had gewoon geen klachten. Mja, zonder hersens is er weinig te schudden ;)
Nee, grapje. Ik ben er wel serieus mee omgegaan naar mijn idee. Maar dat heb ik misschien niet laten merken.
pi_143084936
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zeepjes zijn eigenlijk best lekker :@
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:01:00 #157
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143084963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Al weet ik niet zeker of hij die zeepjes wel zo erg vindt... ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:03:25 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143085061
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:00 schreef pijll het volgende:

[..]

Zeepjes zijn eigenlijk best lekker :@
O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.

On-topic: vanavond lopen op het strand O+ Zus gaat ook weer eens, dus besloten een kleine versnapering mee te nemen voor naderhand 8-)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:05:16 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143085137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.

On-topic: vanavond lopen op het strand O+ Zus gaat ook weer eens, dus besloten een kleine versnapering mee te nemen voor naderhand 8-)
:o nohhhhhhhh!!!!!!
Oeh dat klinkt lekker! Veel plezier alvast!
pi_143085174
Ik ben nog steeds een beetje stuk na een weekendje niet eens heel veel biertjes drinken. Ik sla vanavond maar weer eens over.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:08:10 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143085267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stuk na een weekendje niet eens heel veel biertjes drinken. Ik sla vanavond maar weer eens over.
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers :@
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.
pi_143085382
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

_O-
Wel lekker overigens ;)
pi_143085414
quote:

[..]

Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebben :X
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:14:39 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143085481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebben :X
Ook lekker bezig dus ;) Na die stress dan maar snel weer eens echte biertjes doen!
pi_143085778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ook lekker bezig dus ;) Na die stress dan maar snel weer eens echte biertjes doen!
Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapen :P
pi_143085904
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.

Wel jammer dat we de zondag pas laat terug zijn, want Huddersfield is ook om de hoek!
We hebben het er t.z.t. nog over. Ik ben in de buurt in die periode, maar ik heb nog geen idee hoe de dagen eruit gaan zien. 's Avonds ga ik naar een voetbalwedstrijd, dat is wat ik zeker weet.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:35:42 #167
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143086219
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapen :P
Awwwww *kusjekroel* ;)
Daarna een fok zuipfeest dan maar?
Gaarne na 7 sept.

@quoi: netjes hoor. Ik zal ook eens die radlers inslaan. En misschien ook die met 2%

Fuck! Vergeet ik weer uit de trein te stappen :(
pi_143086279
Jullie weten dat alcohol het resultaat is van een rottingsproces? Wat dat betreft klinkt 0,0% niet echt onaantrekkelijk.
pi_143086295
Zuipmeet na 19 oktober? :P
pi_143086549
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.

Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:45:52 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143086575
quote:

[..]

Lopen op het strand! O+
0.0% radlers! O+

Quoi die me op ideeën brengt! O+
F means you're fucked
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:47:59 #172
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143086642
Murmeli die vergeet uit de trein te stappen :o
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:05:59 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143087225
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.

Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook. ;)
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avond :X
Maareh: succes ^O^ Geheel-onthouding gaat het hier niet worden trouwens, no-way :N

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Lopen op het strand! O+
0.0% radlers! O+

Tot uw dienst.
pi_143087481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avond
Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.

Had ik mijn vraag in het biertopic niet beter hier kunnen stellen :+
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:15:38 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143087531
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.

Had ik mijn vraag in het biertopic niet beter hier kunnen stellen :+
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord :+
pi_143087630
quote:

[..]

De Amstel Radler 0,0 vond ik niet lekker. Maar de Wieckse Witte Radler 0! O+ Maar alleen in het weekend...
pi_143087696
Ik ga zaterdag in Duitsland pilsjes halen, dus ik geloof dat ik voorlopig doordeweeks ook nog wel drink :P
pi_143087714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het was er iig een die al op de shortlist stond ;)
pi_143087748
Ach. Ik dronk door de week eigenlijk toch al nooit.
pi_143087764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:

Ik drink bijna een jaar vrijwel geen alcohol meer (sinds ik ben begonnen met hardlopen), maar ik merk eerlijk gezegd weinig verschil met de periode waarin ik regelmatig dronk. Het enige verschil is dat mijn buikspieren weer zichtbaar zijn :+ . Ik drink nu eigenlijk alleen nog bij hoge uitzondering, zoals wanneer ik op een festival ben.
pi_143087798
Heb voor de gein de Untapped app een maand bijgehouden, als juli de norm is dan gaat het niet goed 8)7
pi_143088110
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.
SPOILER
Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.

0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler? :N dan kun je net zo goed frisdrank drinken
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:35:01 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Biertopic? :9~
Waar?
* Murmeli gaat zoeken
pi_143088215
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:36:47 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088239
Mooi om te horen dat het nog even mooi weer blijft zwab!
pi_143088270
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
pi_143088295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
Spoiler open klikken en ctrl-F gebruiken. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:38:58 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143088298
quote:
hier op Fok!, of over het algemeen?
F means you're fucked
pi_143088331
quote:
Sommige organisatoren maken die lijsten open (TdF bijvoorbeeld), anderen niet :+
Ja doei.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:41:15 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_143088366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143088452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ach, jij bent van het KNMI, dus het zal wel niet kloppen. :6
pi_143088460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef YUR het volgende:

[..]

hier op Fok!, of over het algemeen?
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:44:54 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143088476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef Mr.B. het volgende:
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.
SPOILER
Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.

0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler? :N dan kun je net zo goed frisdrank drinken
Als ik een Radler drink dénk ik ook niet dat ik bier drink hoor. Het is idd net frisdrank, eens :Y

Geen lekker weer meer? NEE! :(
pi_143088498
quote:
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien. :P

Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
pi_143088505
@mossel: wacht maar tot het binnenkort weer chronisch mosselweer is tijdens jouw baantrainingen. Jij gaat nog veel aan mij denken.
pi_143088574
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien. :P

Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
Hmm helaas :P Voel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
pi_143088580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat :P
Sommigen wel, anderen weer niet.
Als het via inschrijvingen.nl is gegaan en je weet zijn postcode en geb datum (nog) dan kan je daar ook via controle inschrijvingen kijken

Edit: spuit 11 :{
pi_143088636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm helaas :P Voel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch? :P postcode.nl als je alleen het adres weet. :+
pi_143088638
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek :? *paranoia*
pi_143088651
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch? :P postcode.nl als je alleen het adres weet. :+
Hmm nee, in die 5 jaar sinds het uit is is hij wel veel verhuisd dus geen idee ;) Maar zo belangrijk is het ook niet.
pi_143088674
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek :? *paranoia*
als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?
pi_143088693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:51 schreef Guard het volgende:

[..]

als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?
True :o Misschien doen ze niet mee aan dit systeem?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:52:04 #203
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088696
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Pijll, kom er maar in :P
die zal nog wel een list weten toch, met z'n stalkerskills?
pi_143088736
quote:
Mijn inschrijving voor de halve in Amsterdam staat er wel gewoon tussen. Maar bijv. voor de Damloop niet, maar dan loop ik ook via werkgever mee. En nou ja, de bevestigingsmail van je inschrijving lijkt mij relevanter dan de check online. :P
pi_143088789
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Pijll, kom er maar in :P
die zal nog wel een list weten toch, met z'n stalkerskills?
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.
Sorry
pi_143088831
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:

[..]

Sorry
Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.
pi_143088843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.
Heb je een vaste aansluiting? :P
pi_143088866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef Guard het volgende:

[..]

Heb je een vaste aansluiting? :P
Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaarde :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:00:11 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088914
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:

[..]

Sorry
Oh -O-
Stalkerskills vallen tegen -O-
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:01:21 #210
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaarde :P
Hahahaha! Muts ;)
Ik heb mezelf ooit uit het telefoonboek laten verwijderen.
Als mensen mijn nummer niet hebben dan wil ik dat blijkbaar zo.
pi_143088959
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Oh -O-
Stalkerskills vallen tegen -O-
-O-
Ik stel je al weer teleur :(
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:04:34 #212
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143089026
Ohoh, de eerste donderwolken pakken zich samen boven huize pijll-murmeli? Misschien nog een paar afleveringen TBBT kijken, Sheldon is een romanticus pur sang })
pi_143089060
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef pijll het volgende:

[..]

-O-
Ga je fysio-oefeningen doen, dan zijn we allemaal weer trots op je.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:10:13 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_143089191
Wij staan wel in het telefoonboek, mèt een vast nummer. Alleen zit daar geen telefoon op aangesloten :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:23:50 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143089682
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:02 schreef pijll het volgende:

[..]

-O-
Nee man, maak je niet druk! Dat is mijn specialiteit al. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:24:49 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143089722
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef flipsen het volgende:
Ohoh, de eerste donderwolken pakken zich samen boven huize pijll-murmeli? Misschien nog een paar afleveringen TBBT kijken, Sheldon is een romanticus pur sang })
Gelukkig is pijll romantischer dan sheldon.
@zwab: _O- goed punt!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:44:05 #217
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143092158
* Xilantof is blij!
8km onder de 40 min gerend net.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143093029
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn :( :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:37:37 #219
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143093946
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is blij!
8km onder de 40 min gerend net.
Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 augustus 2014 @ 17:45:15 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_143094216
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!
ja! Ging echt ontzettend lekker en zat al langer te azen op een sub 40 8km, en blij dat dat nu gelukt is.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_143094583
Geinig. Een opmerking van LT op m'n blog over combineren van gel en isotone sportdrank. Wel of niet doen?

SPOILER
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:56:52 #222
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143096399
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Geinig. Een opmerking van LT op m'n blog over combineren van gel en isotone sportdrank. Wel of niet doen?

SPOILER
quote:
Het lichaam kan per uur maximaal 60-70 gram koolhydraten verbranden.

Voor sportdranken is het daarom belangrijk dat de maximale hoeveelheid meervoudige suikers, als sacharose, maltodextrine en zetmeel niet hoger is dan 100 gram/liter. Voor enkelvoudige suikers zoals glucose is dit maximaal 55 gram/liter. Dranken die meer koolhydraten bevatten, veroorzaken maagproblemen.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/koolhydraten.aspx

Denk dat je zelf even uit moet vogelen of je onnodig veel koolhydraten binnen krijgt door nog te supplementeren met isotone drank.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:12:53 #223
387431 Frsh
pi_143096909
pi_143098911
Wat zijn intervaltrainingen toch leuk! En ik vind ze eigenlijk ook nooit zwaar, mentaal zeker niet. Ondanks dat ik al mijn sprintvermogen vermoord heb met al dat duurtrainen, blijf ik toch nog een sprinter denk ik qua snel herstellen. Training was 4x800 8x400 2x1000, met steeds de helft aan meters rust.

Heb zonder hartslagmeter maar redelijk op souplesse gelopen. Ik had wel zin om een bekertje te halen (iets met werkfrustratie) dus eerste van de twee kms even geknald. Kwam uit op 4.11. Wel een bekertje, maar ik wilde eigenlijk voor de 4.00 gaan. Is zeker wel mogelijk op een rechte weg zonder auto's, en als het niet aan het einde van de intervaltraining is :P Laatste km toen een beetje rustig aan gedaan, maar het leek me leuk als alle intervallen onder de 5.00/km waren en dat is ook gelukt.

Aangezien ik dus 8,4km op een gemiddelde snelheid van rond de 4.35-4.40 gelopen heb, heb ik ook nog bedacht dat een 10km onder de 45 minuten ook nog een (haalbaar) doel is voor na de marathon. Maar goed, voorlopig mag dat nog niet :P Iig fijn dat tijdens de marathontrainingen de snelheid op korte stukken ook mee omhoog gaat.

#ikbenblij #churandy ;)

https://www.endomondo.com/workouts/385666760/11367364
pi_143098935
quote:
:9 straks even lezen!
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:12:11 #226
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143098961
road to HM Medemblik

Vandaag een krachttraining. 81 keer (educated guess) het zelfde stukje op. Ik gok op een klim van 3 a 5 meter (hou het maar op 4) dus dat was lekker klimmen:)

Interval was 5 minuten (en dus 9 keer omhoog) met 1 minuut rust. Laatste interval aan elkaar geplakt want zat krap qua tijd.

https://www.endomondo.com/workouts/385674883/3690596

[edit] DIt was dus ook een flinke mentale training. En een hele opsteker het zelfde trucje vol te blijven houden :)
Ecosia
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:14:45 #227
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143099053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn :( :P
opzoeken en poten breken :{
Ecosia
pi_143099352
Besteld! :D

pi_143099455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voor :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:33:00 #230
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143099761
Ja Guard jij bent zo sloom }:|
pi_143100117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voor :P
Moet je vrouw worden ^O^ Op de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee :P
pi_143100483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je vrouw worden ^O^ Op de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee :P
Een net iets te grote ingreep om een CR te pakken :D
pi_143100724

Suikerspin-kleuren Speedcrossjes...
pi_143100786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van ziet ;)
pi_143100844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn fok-Initialen staan erop! Voor mij!
pi_143100882
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van ziet ;)
Dat zat ik me ook net te bedenken :P
pi_143101094
Maar nieuwe kleuren zou wel eens kunnen betekenen dat de oude kleuren wat goedkoper wegkunnen 8-)
pi_143101146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zijn intervaltrainingen toch leuk! En ik vind ze eigenlijk ook nooit zwaar, mentaal zeker niet. Ondanks dat ik al mijn sprintvermogen vermoord heb met al dat duurtrainen, blijf ik toch nog een sprinter denk ik qua snel herstellen. Training was 4x800 8x400 2x1000, met steeds de helft aan meters rust.

Heb zonder hartslagmeter maar redelijk op souplesse gelopen. Ik had wel zin om een bekertje te halen (iets met werkfrustratie) dus eerste van de twee kms even geknald. Kwam uit op 4.11. Wel een bekertje, maar ik wilde eigenlijk voor de 4.00 gaan. Is zeker wel mogelijk op een rechte weg zonder auto's, en als het niet aan het einde van de intervaltraining is :P Laatste km toen een beetje rustig aan gedaan, maar het leek me leuk als alle intervallen onder de 5.00/km waren en dat is ook gelukt.

Aangezien ik dus 8,4km op een gemiddelde snelheid van rond de 4.35-4.40 gelopen heb, heb ik ook nog bedacht dat een 10km onder de 45 minuten ook nog een (haalbaar) doel is voor na de marathon. Maar goed, voorlopig mag dat nog niet :P Iig fijn dat tijdens de marathontrainingen de snelheid op korte stukken ook mee omhoog gaat.

#ikbenblij #churandy ;)

https://www.endomondo.com/workouts/385666760/11367364
We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd. -O- Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd. *O*
pi_143101245
Haha dat wedstrijdverslag van die trail loper in Engeland, 2km teveel lopen en dan nog 3e worden :P En geen horloge met route-mogelijkheden aanschaffen omdat hij 'al die onzin toch nooit ging gebruiken' haha :D
pi_143101540
quote:
LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.
pi_143102225
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd. -O- Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd. *O*
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55 :P M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:30:01 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143102279
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_143102348
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Angel-A het volgende:

[..]

LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan :P
pi_143102380
Pff wat een snelle km tijden allemaal!

Bij de NK atletiek waren er kinderen van 11 die al 3.10 liepen.. bizar.
pi_143102491
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk snel ;)

Volgens Endomondo is mijn PR ook zoiets, met dank aan een GPS fuckup :P het was verder wel een fijne training, dus ik wil het gpxje wel graag houden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:34:31 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143102516
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playground O+ En de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:

SPOILER
Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten :s)
F means you're fucked
pi_143102587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playground O+ En de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:

SPOILER
Wat een rare lui lopen er bij jou in de duinen. Pffff.
pi_143102635
Pffffffffffffffffffff.

Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.

Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.

6x1000p800.

Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.

Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
pi_143102755
quote:

SPOILER
Er klopt iets niet aan die foto, maar ik moet nog even nadenken wat.

Maar wel ^O^ voor het goede lopen, zowel voor de orgaanlozer als de voormalig motivatiedipster.
pi_143102758
quote:

SPOILER
Ik begin toch wel weer te twijfelen om die kant op te verhuizen, blijkbaar zwerven er daar monsters door de duinen.
pi_143102818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.

Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.

Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.

6x1000p800.

Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.

Nou, dat valt dan nog net mee!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:44:56 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143103065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.

Vier nachtdiensten.

6x1000p800.

Ziet er op papier uit als een prima training ^O^
F means you're fucked
pi_143103219
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus! B-)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:00:14 #254
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143103854
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Lopen op het strand! O+
0.0% radlers! O+

Bavaria wit 0%
Oktober prima te doen!
Ecosia
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:00:57 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143103884
quote:

SPOILER
:D
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.

Wat was het een prachtige avond O+
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen :Y

Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
pi_143104147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan :P
Ah gelukkig maar, opgelost ^O^
pi_143104177
quote:

SPOILER
Leuke foto!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:07:41 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104262
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.

Wat was het een prachtige avond O+
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen :Y

Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
Was ook wel echt stomtoevallig :D Maar een fijne avond was het zeker!
F means you're fucked
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:07:49 #259
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104268
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Leuke foto!
Die wel ja :D
F means you're fucked
pi_143104319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Die wel ja :D
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:09:33 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104355
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden. ;)
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoi :P
F means you're fucked
pi_143104521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoi :P
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto. :D
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:13:59 #263
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104579
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Zoiets ja :Y
F means you're fucked
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:14:37 #264
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143104613
quote:

[..]

nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:15:35 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143104665
quote:

[..]

Dat durf ik niet te zeggen. Wát een blotebillengezicht :+
pi_143104686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Zoiets ja :Y
Niet zoiets... Die andere foto was angstaanjagend.
pi_143104704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...
:D Volgens mij kan Yur prima met dat soort opmerkingen om gaan. ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:16:39 #268
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Niet zoiets... Die andere foto was angstaanjagend.
Ja, vind je? :P
F means you're fucked
pi_143104747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, vind je? :P
Je komt zondag niet toch? Want dan durf ik niet meer :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:18:44 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143104799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je komt zondag niet toch? Want dan durf ik niet meer :P
Je kunt zondag met een gerust hart gaan ^O^
F means you're fucked
pi_143104843
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)

https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661
pi_143104878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Je kunt zondag met een gerust hart gaan ^O^
K!

SPOILER
pi_143104900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)

https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661
Oh ja, dat is inderdaad wel heel snel vergeleken met je vorige loopje :P Maar je hebt het wel volgehouden, dus waarom niet? Goed uitrusten en dan word je er nóg sneller van!
pi_143105214
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is een goede voor volgend jaar.
pi_143105216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus! B-)
Grappig! Zowel mossel als ik zijn afgelopen weekend over ons jaartotaal van 2013 heen gegaan. Leuk dat jij daar ook bijna bent!
pi_143105259
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ha, mijn PR is geloof ik 3:55 :P M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.
pi_143105359
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als ik me zondag nog zo voel wordt m'n snelste km 6:00.
pi_143105371
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde sneller ~O>
(klik)
pi_143105500
Ik wil ook wel weer eens een kilometertje doen, doe ik wel een keer na de TdF, ga nergens risico nemen :P. Ben wel steeds zenuwachtiger ervoor, gekkenhuis, duurt nog bijna 2 weken. If your dreams don't scare you... ;(

Gave foto YUR en Quoi! ^O^ Leuk om elkaar zo even tegen te komen. Heb ik hier niet zoveel kans op alleen, misschien als ik ooit in het bos ga lopen richting voorthuizen :P .

Ik heb net trouwens even gekeken hoeveel km ik vorig jaar had, maar toen kwam ik op 1150km, zit dit jaar al op 1335 en dat zonder noemenswaardige pijntjes of blessures, gaat de goede kant op! *O*
pi_143106159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde sneller ~O>
(klik)
Als ik weer op spa ga lopen ga ik wel een gooi doen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:50:01 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143106274
pr op de km......

;)
pi_143106473
Eindelijk weer eens gelopen. *O*

Ging niet echt heel bijzonder, maar ach. :P Laatste weken niet zo'n zin in lopen met de hitte en extreem druk met schrijven aan m'n scriptie, maar dat zit er bijna op gelukkig, dan weer wat fanatieker trainen. :)

Weertje is wel heerlijk zo tussen 21 en 22u. _O_
pi_143106860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
pr op de km......

[ afbeelding ]

;)
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigen :P
pi_143106907
Morgen maar weer eens een rondje doen, kijken of de kuit los genoeg is gerold.
Hoop het wel, want een plekje bij een masseur weten te bemachtigen op een "normaal" tijdstip op korte termijn is geen doen hier.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:06:49 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143107082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigen :P
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horloge ;)
pi_143107227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horloge ;)
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?

Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:14:35 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143107475
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?

Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up ;)
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.

Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
pi_143107924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.

Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Echt snel ben ik ook niet en train er ook totaal niet voor. Toch 4:18 die ik had staan was een beetje een doorn in het oog. Ik wist dat het makkelijk sneller zou moeten kunnen. die 3:59 zou ook nog wel sneller moeten kunnen maar dat boeit me niet.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:08:30 #289
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_143110105
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_143110332
Heerlijk gelopen in de stad. Ik was wat huiverig vanwege de 2.5 kilometer die ik gisteren had gezwommen, maar het ging eigenlijk best wel lekker. Het was eigenlijk een heel relaxed loopje :Y) .

https://www.endomondo.com/workouts/385810207/12720066
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:37:10 #291
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143111015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Oef :X
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:41:41 #292
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_143111117
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:37 schreef flipsen het volgende:

[..]

Oef :X
Broek en schoen helemaal jakkes, gelukkig lopen er genoeg verpleegkundigen rond bij mij op het werk... Want na uurtje vergadering was het nog mooi aan het druppelen.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_143113823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!

Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
:')
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:45:38 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143113890
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!

_O-
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:53:20 #295
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143113925
Die website van haar is geweldig _O-
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:58:41 #296
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_143113956
Bueno, bedtijd! Anders wordt het morgen niets met die 10x 30¨/30¨ :z Ga ik alvast dromen over leuke nieuwe topictitels :P
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:40:46 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_143114201
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:53 schreef flipsen het volgende:
Die website van haar is geweldig _O-
er is wel een puberaal thema wat imo vaak terugkeert om het geweldig te vinden.....
pi_143114213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospad :P
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjes
pi_143114685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:42 schreef Guard het volgende:

[..]

ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospad :P
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjes
Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.
pi_143114879
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat was ik, maar dat is echt omdat dat het handigste rondje is :P
pi_143115006
Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')