Nou, dat valt dan nog net mee!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
Ziet er op papier uit als een prima trainingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
Bavaria wit 0%quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op het strand!
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
Ah gelukkig maar, opgelostquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten
Was ook wel echt stomtoevalligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.quote:
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoi
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wát een blotebillengezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Niet zoiets... Die andere foto was angstaanjagend.
Je kunt zondag met een gerust hart gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je komt zondag niet toch? Want dan durf ik niet meer
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.
K!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt zondag met een gerust hart gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, dat is inderdaad wel heel snel vergeleken met je vorige loopjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)
https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661
Dat is een goede voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps
Grappig! Zowel mossel als ik zijn afgelopen weekend over ons jaartotaal van 2013 heen gegaan. Leuk dat jij daar ook bijna bent!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |