Nou, dat valt dan nog net mee!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
Ziet er op papier uit als een prima trainingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Pffffffffffffffffffff.
Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.
Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.
6x1000p800.
Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.
Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
Bavaria wit 0%quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op het strand!
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
Ah gelukkig maar, opgelostquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playgroundEn de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten
Was ook wel echt stomtoevalligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
En daar moet bij worden vermeld dat ik jou in een vlaag zag tijdens het lopen, de foto in 10 sec gemaakt was en ik weer doorliep. Moest tenslotte mijn loopgenoitjes bijhouden.
Wat was het een prachtige avond![]()
Fijn dat jij weer lekker heb gelopen
Ik heb lekker met de trage groep mee gehobbeld: strand, duinen, klimduinen, asfalt, alles. Moeie benen!
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.quote:
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoiquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hoeveel pogingen hebben jullie kunnen doen dan in die 10 seconden.
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb twee foto's gemaakt. Eentje met Quoi en eentje zonder Quoi
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Aha, dus Quoi maakt het verschil tussen wel en niet een leuke foto.
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wát een blotebillengezichtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu heb je YUR een slapeloze nacht bezorgd...
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Niet zoiets... Die andere foto was angstaanjagend.
Je kunt zondag met een gerust hart gaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je komt zondag niet toch? Want dan durf ik niet meer
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik zeker doen. Je kunt bijvoorbeeld de snelheid trainen in intervaltrainingen: 1 a 1.5 km inlopen, en dan bijv. 8x400m op hogere snelheid dan je de 5km aankan, en tussendoor 2 minuutjes wandelen of zo, en dan nog een km uitlopen. Opbouwen richting de 10km zou ik dan doen in een andere training, duurtraining, waarbij je echt rustig aan loopt en vanaf de 5km elke week een halve km meer doet.
K!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Je kunt zondag met een gerust hart gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, dat is inderdaad wel heel snel vergeleken met je vorige loopjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:19 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Het is 5x 400m geworden. De intervallen wel wat te snel (voel ik nu)
https://www.endomondo.com/workouts/385774517/10707661
Dat is een goede voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps
Grappig! Zowel mossel als ik zijn afgelopen weekend over ons jaartotaal van 2013 heen gegaan. Leuk dat jij daar ook bijna bent!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:
On another note: Ik heb nu al bijna net zoveel gelopen als vorig jaar (1000km). In augustus!
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
Als ik me zondag nog zo voel wordt m'n snelste km 6:00.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde snellerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.
Als ik weer op spa ga lopen ga ik wel een gooi doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde sneller![]()
(klik)
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
pr op de km......
[ afbeelding ]
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horlogequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigen
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horloge
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?
Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up
Echt snel ben ik ook niet en train er ook totaal niet voor. Toch 4:18 die ik had staan was een beetje een doorn in het oog. Ik wist dat het makkelijk sneller zou moeten kunnen. die 3:59 zou ook nog wel sneller moeten kunnen maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Oefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Broek en schoen helemaal jakkes, gelukkig lopen er genoeg verpleegkundigen rond bij mij op het werk... Want na uurtje vergadering was het nog mooi aan het druppelen.quote:
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
er is wel een puberaal thema wat imo vaak terugkeert om het geweldig te vinden.....quote:
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospad
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjes
Dat was ik, maar dat is echt omdat dat het handigste rondje isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |