Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
Als ik me zondag nog zo voel wordt m'n snelste km 6:00.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde snellerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zondag dan maar eveneen km'tje sprinten om eronder te duiken.
Als ik weer op spa ga lopen ga ik wel een gooi doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ga dan voor de PR van Sem. Die is een aantal seconde sneller![]()
(klik)
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
pr op de km......
[ afbeelding ]
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horlogequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ach, ik vind een km pr tijdens een 15km loopje best te rechtvaardigen
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk tijdens de warming up eigenlijk nooit op mijn horloge
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh nee ik ook niet? Wat bedoel je daarmee?
Ah ik snap hem al, 15km is jouw warming up
Echt snel ben ik ook niet en train er ook totaal niet voor. Toch 4:18 die ik had staan was een beetje een doorn in het oog. Ik wist dat het makkelijk sneller zou moeten kunnen. die 3:59 zou ook nog wel sneller moeten kunnen maar dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Oefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
Broek en schoen helemaal jakkes, gelukkig lopen er genoeg verpleegkundigen rond bij mij op het werk... Want na uurtje vergadering was het nog mooi aan het druppelen.quote:
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:08 schreef Sjaapje het volgende:
Zo eindelijk weer rustiger op het werk, dus had ik dit weekend een mooi schema gemaakt en zondag al flink begonnen met een rustig loopje. Nam de elektrische deur van de dialyse afdeling mij wel niet mooi te pakken, scheurwonde van 5 cm ter hoogte van mijn achilles. Doet niet ongeloofelijk veel pijn maar begint wel heel de tijd terug te bloeden. Dus gedwongen rust tot die weer wat beter toe is... Balen!!!!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
er is wel een puberaal thema wat imo vaak terugkeert om het geweldig te vinden.....quote:
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
allemaal gekheid hoor, zelfs toen ik 18-20 jaar geleden liep was ik niet snel en echte snelle kilometertijd zal er bij mij wel nooit inzitten.... 3.50 op dit moment en dat is denk ik wel het maximale haalbaar of ik zou er echt een lange tijd specifiek voor moeten trainen.
Maar ik ben denk ik ook niet geduldig genoeg om bijv 6 maanden interval training te doen voor een verbetering van bjiv. 3 sec.
Je hoeft er ook niet voor te trainen. Af en toe is het gewoon leuk om eens te kijken hoe snel je 1km kan afleggen, en zolang je gewoon je eigen ding doet zal je daar ook zeker wel een verbetering in zien. En jij kan zeker sneller dan 3'50, denk als jij alleen 1km loopt je wel richting of onder de 3'30 kunt komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 07:42 schreef Guard het volgende:
[..]
ik vind 3.50 toch anders niet langzaam, dat is nu ongeveer mijn snelste km. Zal ook best sneller kunnen, zou bv op de baan kunnen lopen ipv op een bospad
Ik zie ook het nut er niet er niet van in om te gaan trainen om een km sneller te lopen.
Ik ga er geen prijzen mee winnen en ik vind langere afstanden leuker dan korte(re) stukjes
Dat was ik, maar dat is echt omdat dat het handigste rondje isquote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Auw... zijn die dingen daar niet voor beveiligd ofzo? Beterschap in ieder geval!
Wie had hier laatst een vies plaatje gemaakt met de GPS trouwens?
http://jezebel.com/female(...)tm_medium=socialflow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |