abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:12:11 #226
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143098961
road to HM Medemblik

Vandaag een krachttraining. 81 keer (educated guess) het zelfde stukje op. Ik gok op een klim van 3 a 5 meter (hou het maar op 4) dus dat was lekker klimmen:)

Interval was 5 minuten (en dus 9 keer omhoog) met 1 minuut rust. Laatste interval aan elkaar geplakt want zat krap qua tijd.

https://www.endomondo.com/workouts/385674883/3690596

[edit] DIt was dus ook een flinke mentale training. En een hele opsteker het zelfde trucje vol te blijven houden :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:14:45 #227
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_143099053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn :( :P
opzoeken en poten breken :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_143099352
Besteld! :D

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143099455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Ahh ik haat het als je een melding van Strava krijgt dat je CR is afgepakt door iemand en dan blijkt het een als hardlopen geregistreerd fietsrondje van iemand te zijn :( :P
Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voor :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:33:00 #230
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_143099761
Ja Guard jij bent zo sloom }:|
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_143100117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik krijg nooit dat soort meldingen, want ik heb geen CR's, daar ben ik veel te langzaam voor :P
Moet je vrouw worden ^O^ Op de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143100483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je vrouw worden ^O^ Op de meeste segmenten doen niet eens 10 vrouwen mee :P
Een net iets te grote ingreep om een CR te pakken :D
pi_143100724

Suikerspin-kleuren Speedcrossjes...
pi_143100786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van ziet ;)
pi_143100844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn fok-Initialen staan erop! Voor mij!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143100882
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jammer alleen dat je er na één keer rennen door de modder niks meer van ziet ;)
Dat zat ik me ook net te bedenken :P
pi_143101094
Maar nieuwe kleuren zou wel eens kunnen betekenen dat de oude kleuren wat goedkoper wegkunnen 8-)
pi_143101146
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat zijn intervaltrainingen toch leuk! En ik vind ze eigenlijk ook nooit zwaar, mentaal zeker niet. Ondanks dat ik al mijn sprintvermogen vermoord heb met al dat duurtrainen, blijf ik toch nog een sprinter denk ik qua snel herstellen. Training was 4x800 8x400 2x1000, met steeds de helft aan meters rust.

Heb zonder hartslagmeter maar redelijk op souplesse gelopen. Ik had wel zin om een bekertje te halen (iets met werkfrustratie) dus eerste van de twee kms even geknald. Kwam uit op 4.11. Wel een bekertje, maar ik wilde eigenlijk voor de 4.00 gaan. Is zeker wel mogelijk op een rechte weg zonder auto's, en als het niet aan het einde van de intervaltraining is :P Laatste km toen een beetje rustig aan gedaan, maar het leek me leuk als alle intervallen onder de 5.00/km waren en dat is ook gelukt.

Aangezien ik dus 8,4km op een gemiddelde snelheid van rond de 4.35-4.40 gelopen heb, heb ik ook nog bedacht dat een 10km onder de 45 minuten ook nog een (haalbaar) doel is voor na de marathon. Maar goed, voorlopig mag dat nog niet :P Iig fijn dat tijdens de marathontrainingen de snelheid op korte stukken ook mee omhoog gaat.

#ikbenblij #churandy ;)

https://www.endomondo.com/workouts/385666760/11367364
We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd. -O- Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd. *O*
pi_143101245
Haha dat wedstrijdverslag van die trail loper in Engeland, 2km teveel lopen en dan nog 3e worden :P En geen horloge met route-mogelijkheden aanschaffen omdat hij 'al die onzin toch nooit ging gebruiken' haha :D
pi_143101540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek :? *paranoia*
LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.
pi_143102225
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

We hadden allebei een beetje hetzelfde idee. De laatste km van mijn loopje voor mijn snelste km gegaan. 4:00:5 gaf hij aan als ronde tijd. -O- Als ik dat wist had dat er wel onder gekund. Garmin connect zegt echter 3:59 als PR tijd. *O*
Ha, mijn PR is geloof ik 3:55 :P M'n broer liep 3:54 op z'n 11e, dus met de volgende testloop moet ik sneller zijn dan dat.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:30:01 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143102279
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_143102348
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:14 schreef Angel-A het volgende:

[..]

LT, ik zou dat toch even uitzoeken. Er zijn niet zoveel plekken meer vrij voor de marathon, het zou jammer zijn als er iets mis is gegaan bij de inschrijving en je niet mee kunt lopen. Je bent er zo hard voor aan het trainen!
Als ik op inschrijven.nl kijk en postcode en geboortedatum invul zie ik mezelf wel bij de halve staan, als het goed is moet jij ook te vinden zijn.
Ik zie al wat er mis is gegaan.. ik sta op mijn oude adres ingeschreven. Wat gek, tijdelijke verstandsverbijstering denk ik. Heb nu een mail gestuurd om het te laten wijzigen, anders komt mijn startnummer nooit aan :P
pi_143102380
Pff wat een snelle km tijden allemaal!

Bij de NK atletiek waren er kinderen van 11 die al 3.10 liepen.. bizar.
pi_143102491
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn PR op de km is 3:34, met dank aan Circuit Francorchamps :9
Ja, maar jij bent dan ook belachelijk snel ;)

Volgens Endomondo is mijn PR ook zoiets, met dank aan een GPS fuckup :P het was verder wel een fijne training, dus ik wil het gpxje wel graag houden.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 21:34:31 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143102516
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playground O+ En de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb genoten, fijn hardgelopen en hier genoten :s)
F means you're fucked
pi_143102587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
Woooohooooo, heerlijk gelopen door "mijn" playground O+ En de natuur is daar schitterend! En zo heel soms loop je er per ongeluk bijzondere soorten tegen het lijf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rare lui lopen er bij jou in de duinen. Pffff.
pi_143102635
Pffffffffffffffffffff.

Vier nachtdiensten.
Ik moest mezelf echt naar buiten schoppen vanavond. Ik was bekaf en had geen zin. Maar ik moest. Van het schema.

Het was warm in het begin. Zon in de giechel. Ik had zelfs stijve kuiten. Geen idee waarvan en ik heb dat zelden of nooit.

6x1000p800.

Ik besloot de intervallen iets rustiger te doen dan normaal, want moe. Dat mislukte.

Nu terug, nog steeds moe, maar wel tevreden.
pi_143102755
quote:

SPOILER
Er klopt iets niet aan die foto, maar ik moet nog even nadenken wat.

Maar wel ^O^ voor het goede lopen, zowel voor de orgaanlozer als de voormalig motivatiedipster.
pi_143102758
quote:

SPOILER
Ik begin toch wel weer te twijfelen om die kant op te verhuizen, blijkbaar zwerven er daar monsters door de duinen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')