De Amstel Radler 0,0 vond ik niet lekker. Maar de Wieckse Witte Radler 0!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers![]()
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.
Het was er iig een die al op de shortlist stondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord
Ik drink bijna een jaar vrijwel geen alcohol meer (sinds ik ben begonnen met hardlopen), maar ik merk eerlijk gezegd weinig verschil met de periode waarin ik regelmatig dronk. Het enige verschil is dat mijn buikspieren weer zichtbaar zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.
0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler?dan kun je net zo goed frisdrank drinken
Biertopic?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord
Spoiler open klikken en ctrl-F gebruiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
hier op Fok!, of over het algemeen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
Sommige organisatoren maken die lijsten open (TdF bijvoorbeeld), anderen nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
Ach, jij bent van het KNMI, dus het zal wel niet kloppen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaatquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef Mr.B. het volgende:
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.Als ik een Radler drink dénk ik ook niet dat ik bier drink hoor. Het is idd net frisdrank, eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.
0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler?dan kun je net zo goed frisdrank drinken
Geen lekker weer meer? NEE!![]()
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm helaasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.
Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
Sommigen wel, anderen weer niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm helaasVoel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
Hmm nee, in die 5 jaar sinds het uit is is hij wel veel verhuisd dus geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch?postcode.nl als je alleen het adres weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |