abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143087630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers :@
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.
De Amstel Radler 0,0 vond ik niet lekker. Maar de Wieckse Witte Radler 0! O+ Maar alleen in het weekend...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143087696
Ik ga zaterdag in Duitsland pilsjes halen, dus ik geloof dat ik voorlopig doordeweeks ook nog wel drink :P
pi_143087714
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord :+
Het was er iig een die al op de shortlist stond ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143087748
Ach. Ik dronk door de week eigenlijk toch al nooit.
pi_143087764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.

Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook. ;)
Ik drink bijna een jaar vrijwel geen alcohol meer (sinds ik ben begonnen met hardlopen), maar ik merk eerlijk gezegd weinig verschil met de periode waarin ik regelmatig dronk. Het enige verschil is dat mijn buikspieren weer zichtbaar zijn :+ . Ik drink nu eigenlijk alleen nog bij hoge uitzondering, zoals wanneer ik op een festival ben.
pi_143087798
Heb voor de gein de Untapped app een maand bijgehouden, als juli de norm is dan gaat het niet goed 8)7
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_143088110
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.

0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler? :N dan kun je net zo goed frisdrank drinken
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:35:01 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoord :+
Biertopic? :9~
Waar?
* Murmeli gaat zoeken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143088215
Er lijkt een weeromslag aan te komen, het is weer voorbij die mooie zomer.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:36:47 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143088239
Mooi om te horen dat het nog even mooi weer blijft zwab!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143088270
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143088295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Kun je ergens op naam zoeken qua wie ingeschreven staan voor bepaalde evenementen?
Spoiler open klikken en ctrl-F gebruiken. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:38:58 #188
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_143088298
quote:
hier op Fok!, of over het algemeen?
F means you're fucked
pi_143088331
quote:
Sommige organisatoren maken die lijsten open (TdF bijvoorbeeld), anderen niet :+
Ja doei.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:41:15 #190
155227 crew  Guppy
dus
pi_143088366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_143088452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Ach, jij bent van het KNMI, dus het zal wel niet kloppen. :6
pi_143088460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:38 schreef YUR het volgende:

[..]

hier op Fok!, of over het algemeen?
Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:44:54 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143088476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:33 schreef Mr.B. het volgende:
Ik drink nu al een paar maanden geen alcohol meer en dat bevalt uitstekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet volgens mij niet veel mbt hardlopen, behalve dat ik nu sneller wat blessurekilotjes ben kwijtgeraakt. Wat dan het hardlopen weer makkelijke maakt.

0,0 is prima te drinken (en dan vooral de Duitse)
Maar Radler? :N dan kun je net zo goed frisdrank drinken
Als ik een Radler drink dénk ik ook niet dat ik bier drink hoor. Het is idd net frisdrank, eens :Y

Geen lekker weer meer? NEE! :(
pi_143088498
quote:
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien. :P

Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
Jack does it in real time...
pi_143088505
@mossel: wacht maar tot het binnenkort weer chronisch mosselweer is tijdens jouw baantrainingen. Jij gaat nog veel aan mij denken.
pi_143088574
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien. :P

Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
Hmm helaas :P Voel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
pi_143088580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee gewoon algemeen bij grote evenementen. Ik zie net op de fb pagina van de marathon dat mijn ex ook 'going' heeft aangeklikt, ben wel benieuwd of hij ook voor een hele marathon gaat :P
Sommigen wel, anderen weer niet.
Als het via inschrijvingen.nl is gegaan en je weet zijn postcode en geb datum (nog) dan kan je daar ook via controle inschrijvingen kijken

Edit: spuit 11 :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143088636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm helaas :P Voel me nu wel een beetje een stalker ja maar gezien het geringe contact wat we hebben gehad de laatste jaren vind ik het vragen ook weer zo gek.. Ik merk het wel bij de uitslagen dan!
Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch? :P postcode.nl als je alleen het adres weet. :+
Jack does it in real time...
pi_143088638
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek :? *paranoia*
pi_143088651
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Van je ex moet een geboortedatum en postcode nog wel lukken toch? :P postcode.nl als je alleen het adres weet. :+
Hmm nee, in die 5 jaar sinds het uit is is hij wel veel verhuisd dus geen idee ;) Maar zo belangrijk is het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')