Ik zei het toen ook al tegen een paar mensen: ik was zo blij dat ik niets had gebroken. Daardoor was ik rustig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.
Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.
Ik weet er nog wel een paar ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.
Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.
Was er ook niet iets met zeepjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel een paar ja.
Zo ben ik bijv geen man
Ik ben 's nachts elke 2 uur wakker gemaaktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mij is geleerd dat je een (goeie) valpartij waarbij iemand zijn hoofd heeft bezeerd, niet licht moet oppakken.
Het zou zelfs goed zijn geweest als iemand haar (die avond) om de 2uur wakker zou maken om te checken of alles nog in orde is.
(Maar dit hebben ze mij bij defensie geleerd)
quote:
O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
O jee. Kijk uit hè? Voor je het weet loop je beiden in een ANWB jas.
On-topic: vanavond lopen op het strandZus gaat ook weer eens, dus besloten een kleine versnapering mee te nemen voor naderhand
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stuk na een weekendje niet eens heel veel biertjes drinken. Ik sla vanavond maar weer eens over.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers![]()
Dat ik nog zo zou gaan afzakken.
Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik doe mee met meneer en drink doordeweeks dus alleen nog maar 0.0% Radlers![]()
Ook lekker bezig dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kon me zaterdag al na 6 rustige biertjes opvegen. De rest van de avond heb ik alleen maar cola gedronken, en alsnog had ik de volgende dag het gevoel er 300 opgedronken te hebben. Nouja, zal ook wel met scriptie- en baanstress en bijbehorende nachtrust te maken hebben
Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ook lekker bezig dusNa die stress dan maar snel weer eens echte biertjes doen!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!
We hebben het er t.z.t. nog over. Ik ben in de buurt in die periode, maar ik heb nog geen idee hoe de dagen eruit gaan zien. 's Avonds ga ik naar een voetbalwedstrijd, dat is wat ik zeker weet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.
Wel jammer dat we de zondag pas laat terug zijn, want Huddersfield is ook om de hoek!
Awwwww *kusjekroel*quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja! Tot die tijd verzuip ik even in zelfmedelijden en daarna moet ik nog even 3 weken slapen
Lopen op het strand!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef McTwente het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om van 1 oktober tot kerst maar eens een alcoholvrije periode in te lasten. Eens kijken of ik verschil merk in aanloop tot de hm.
Nou moet ik zeggen dat ik sowieso al niet veel drink, dus ik denk dat het meer psychisch is.
28 september ben ik in München voor de Oktoberfeste, dus daarvoor lijkt me niet zo'n goed startpunt. Een kleine 3 maanden alcoholvrij, kwaad kan het in ieder geval niet.... straks bevalt het nog goed ook.
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen op het strand!
0.0% radlers!
Quoi die me op ideeën brengt!
Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
Hier is het niet eens een echt voornemen geweest. Het groeide er gewoon in door het intensieve trainen. Voel me echt een stuk fitter zo. Maar ik dronk dan ook doordeweeks 1- 2 biertjes per avond
Ik heb 'm vrijwel tegelijkertijd beantwoordquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Herkenbaar, om die reden ben ik de pils juist aan het minderen.
Had ik mijn vraag in het biertopic niet beter hier kunnen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |