Ik heb een L (dames) van vorig jaar, en m'n schouders passen er ook maar net in. Normaal heb ik genoeg aan een M en neem ik een L als ik gewoon een los renshirt wil hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef Arquero het volgende:
[..]![]()
Over 7HL gesproken; hebben meer mensen dat trouwens dat het shirt van vorig jaar niet echt past?
Ik had een XL besteld, maar het shirt zit veel te strak bij m'n schouders en nou ben ik echt niet de breedste.. Vind ik wel jammer want het is wel een mooi shirt.
Hehehe. Gelijk heb je inderdaad. Ik doe het ook niet meer. De eerste twee of drie keer was het leuk, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef Devv het volgende:
Dit is toch gewoon om te huilen. Dat ze daar nog geld voor durven vragen.
[ afbeelding ]
Je zal het nodig hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:15 schreef YUR het volgende:
Ik was van plan om gisteravond te gaan hardlopen, maar ik viel om 8 uur in slaap
Vanavond nieuwe poging
Jaquote:
Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
net lekker 20km op cruise control rondjes gelopen op de drafbaan., bewust gekozen voor de drafbaan vanwege de zachtere ondergrond. Beetje rust voor de bovenbenen na mijn duurloop van afgelopen zondag.
Er moet nog het een en ander gebeuren in de komende drie weken maar ik kan niets anders zeggen dat ik me sterk voel.
Leuk man. Succes! Vanaf nu alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:21 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja
Ik stond ook al ingeschreven sinds maart voor de 10EM met de Bridge to bridge, maar die heb ik geannuleerd.
Nu in augustus nog even rustig aan doen, maar wel opbouwen zodat ik op 4 september weer kan meedoen met de trainingen. Ik wil dan starten in een lagere groep dan waar ik normaal in loop.
En dan met een maand ofzo weer terug naar m'n oude groep, afhankelijk van hoe het gaat.
komend weekend nog een 40'er, weekend daarop 30 en dan langzaam afbouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb je nog echt lange lopen staan voor de komende tijd of neem je ook nog hier en daar wat extra rust voor het zover is?
Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Moblo, mag deze ook in de WLWW?
[ code verwijderd ]
Het befaamde trappenpad, ik ga hem weer doen (en ik verwacht tenminste Frsh ook weer)
ik heb geen idee hoelang de inschrijving al geopend was, maar als ik een nog lager startnummer krijg moet ik onderhand startgeld gaan vragenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:12 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jij hebt je weer als eerste ingeschreven en gaat dit jaar voor een nog lager startnummer?
En ik moet wel weer heen ja. Eerst nog inschrijven.
dan ben je aircooledquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.
hoop toch wel op het einde op wat mee windquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:25 schreef Guard het volgende:
[..]
dan ben je aircooled![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel
Ik kan me nog Ekiden herinneren...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:28 schreef Murmeli het volgende:
Er is 1 heel groot verschil: ik ben bijna nooit geblesseerd![]()
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan me nog Ekiden herinneren...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
Voor zo een heftige blessure was ze wel heel snel weer op de been, dus ik ben het grotendeels wel met haar eens.
Nou ja, misschien niet dat dat het enige grote verschil tussen ons is.
Moord en brand schreeuwen helpt ook niet. Kan gebeuren, helaas ff niet lopen en hopen op snel herstel.. Meer is er niet van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vond dat ze op de dag zelf ook vrij nonchalant reageerde op haar valpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |