quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solved
Jij, meestergooglaar!quote:
soms sta ik verstelt van mijn eigen kunnen!quote:
Dat is een mooi rondjequote:Op maandag 4 augustus 2014 22:45 schreef Nanook24 het volgende:
Net mezelf gedwongen tot een echte langzame LDL en dat is lastig als het tegelijkertijd een frustratieloopje is maar het ging stiekem gewoon hartstikke goed.
https://www.endomondo.com/workouts/385091533/13622849
ik ook!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen
Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is een mooi rondje
Lang niet geweest, maar kan het in m'n hoofd zo meelopen
Frustratie er alsnog een beetje uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het stuk binnendoor is niet zo heel bijzonder maar toen ik aan kwam lopen was het heel druk op de dijk vandaar dat ik voor binnendoor koos. Langs het water heb ik bewust even een stukje gewandeld om te genieten van de rust en het uitzicht en dat hielp zeker wel om wat tot rust te komen.Oh, ik vind die weg tussendoor ook juist leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,5 km in de zee stampenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Murmeli het volgende:
mijn loopjes van dit weekend:
18,5 km van zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,5 km in de zee stampenEn jij maakt je druk over zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond nog lekker bootcamp gehad. Dat wat gelukkig vooral pittig voor de armen/buik, en niet zo erg voor de beentjes, want die willen ook wel eens een tukkie doen
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen of ik het kan,maar vooral of mijn lichaam het een goed idee vindt een paar dagen voor een duurloopje van een km of 19-20
Maar we gaan gewoon kijken hoever we komen.Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat 3/4 Haag door Kijkduin gelopen heeft gisteravondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:54 schreef Xilantof het volgende:
Gister tijdens de fotoshoot ontzettend veel (groepen)hardlopers voorbij zien komen. Was er ook een prima avond voor!
Ik heb een Schwinn, zoals deze: http://www.futurumshop.nl/instep-schwinn-babyjogger.phtmlquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef Tarahumara het volgende:
@YUR, volgens mij had ik je t al eens gevraagd, maar ik ben t vergeten. Wat voor baby jogger-karretje-wagentje-unit hebben jullie? Bevalt ie?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij passen Pijll en jij perfect bij elkaar.
Moblo, mag deze ook in de WLWW?quote:
1 2 | [b]14 december 2014 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b] [*] Guard - 15 km |
O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.quote:
En mij ook svpquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Devv het volgende:
[..]
O, als je dan toch bezig bent. Zou je mij dan bij de Zevenheuvelenloop 15 km kunnen zetten. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |