Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar ga jij naartoe?
O boy.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?
Schema Haag: 75' D1/D2 vanavond. Nagenoeg hetzelfde dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:15 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten
Leuk, thanks!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Arquero het volgende:
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners
Succes hoor!quote:
Mooi plekje om te wonen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
Si señorquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/sD41j5_XxDXwAGu4UAxRQg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTI1MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz01MDA-/http://travel.zenfs.com/i(...)opy_p.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier?
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Si señorDie weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
Mwa, de eerste 5 of 6 holes liggen aan de "linkerkant" (op de foto zou dat de voorgrond zijn) en die zijn vrij saai. Maar de overige holes zijn inderdaad geweldig, met eentje waar je over "het meer" moet slaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
http://www.gearinstitute.com/runningquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.
Daar kun je echt wel wat modellen wegstrepen op basis van prijs, inhoud, wel of geen blaas.
Nee, maar met die info kun je wel bepalen of een product wel of niet iets voor je is, en dan ga je reviews zoeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.
inderdaad, en als ik hier kijk www.scarabee-sports.nl/collectie/trail-running/bags-packs/packsquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:40 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is vooral info van de fabrikant. Niet echt gebruikers reviews.
Dit is een slim idee. Ze hebben veel (dus je kan ze passen), ze zijn eerlijk naar de klant toe (tenminste, dat idee heb ik wel bij Scarabee) en ze weten er veel vanaf omdat ze zelf veel lopen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellicht zaterdag maar ff naar scarabee toe. Dan zit ik hoogstwaarschijnlijk in Helmond (bij de kattenmeppers ©Streamnl)
Dat is dan wel te doen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Blije doosdaar heb ik een keer een dag voor in een callcenter gewerkt/moeten bellen.
*kras*
En natuurlijk had ik juist die dag een bovengemiddeld aantal mensen aan de telefoon waarvan de ouders niet zo blij waren omdat ze een miskraam of een doodgeboren baby hadden. #nietzoblijedoos.
Er tussenin? Gewoon in co.uk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Waar bevindt .co.uk zich tussen Kerst en O&N? Just in case.
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er tussenin? Gewoon in co.uk.zijn alleen voor de kerstdagen even in NL. Want?
Ik ben er in ieder geval wel naar alle waarschijnlijkheid. Ik weet nog niet of Wolve vrij is die dag. Lijkt me leuk!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).
Beetje opberg mogelijkheden is bij mij wel handig gebleken. Makkelijk tijdens lopen bij je gelletjes kunnen. Telefoon mee en eventueel plek om bijvoorbeeld je jasje op te bergen als je deze uit doet. Zo heb ik er standaard wat geld inzitten, mocht ik ergens wat te eten of te drinken willen pakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat zoiets als een racevest van nathan wel volstaat. Water en klein beetje eten mee is genoeg. En voor de winter wellicht en klein plekje voor handschoenen/muts. Verder hoef ik geen gekke dingen mee.
Gewoon een flowmetertje erop monterenquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.
Wat Mo al zei, grote kans dat ik maandag gewoon moet werken. Weet nog niet hoe ik precies met m'n vakantiedagen uit ga komen (heb er niet overdreven veel nog vrij in te delen). En de dagen rond kerst en O&N gaan altijd in overleg, want we moeten wel enige bezetting hebben in onze teams.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 26/12 in achtereenvolgens Stoke of Fleetwood, Dundee of Crook Town, Huddersfield en op de 29e in... Barnsley. Ik bedacht me dat een gezamenlijk ochtendloopje dan wel leuk is, al zal mijn reisgenoot (hardloophater) het idee in afgrijzen aanhoren haha. Geen idee of het gaat passen, maar toch, het lijkt mij in ieder geval leuk (ongeacht wat jullie ervan vinden trouwens).
zo iets.... maar ik ben zelf niet handig, verre van... dus ik wacht op een fabrikant die dit voor me doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon een flowmetertje erop monteren
die dingen heb je inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gewoon een flowmetertje erop monteren
dat zag ik net ja, even gegoogled naar aanleding van Flipsen's post...problem solvedquote:Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
die dingen heb je inderdaad.
was het net aan het lezen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html
Ja lastig inderdaad dat je niet weet hoeveel je nog hebt. Als je m vaker gebruikt weet je t op een geven moment wel hoeveel je nog ongeveer over hebt, maar helemaal comfortabel is het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een fabrikant die komt met een oplossing voor het probleem dat het moeilijk in te schatten is met een bladder hoeveel vloeistof je nog over hebt.
valt inderdaad tegen, het is echter wel een oud review dus misschien is er een verbeterde versie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.dcrainmaker.co(...)lbak-flow-meter.html
Lijkt niet heel nauwkeurig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |