Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is waar. Waar ga jij naartoe?
O boy.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar Londen ga...en jij?
Schema Haag: 75' D1/D2 vanavond. Nagenoeg hetzelfde dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:15 schreef YUR het volgende:
Ohja, ik ga vanavond om een uur of 8/half 9 eens kijken of ik een uurtje kan hardlopen in Den Haag ZuidWest. Liefhebbers mogen aansluiten
Leuk, thanks!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Arquero het volgende:
Zag deze link trouwens net nog voorbij komen Yuki, misschien heb je er iets aan;
http://www.runnersworld.c(...)aining-for-beginners
Succes hoor!quote:
Mooi plekje om te wonen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig nooit meer te zullen klagen over het heuveltje in mijn reguliere trainingsrondje. Holy guacamole, ik ben kapot! Mij eerste "echte" trainingsrondje ontaarde in een veel pittigere heuveltraining dan ik vooraf had voorzienMaar wel geweldig om te doen, beretrots en weer leuke nieuwe uitzichten onderweg (en dure huizen die je anders nooit ziet). Ook nog langs de geboorteplaats van Bella gelopen (die is letterlijk in het bos geboren), ook grappig. Maar dat bergje op, bergje af ga ik nog wel voelen (over)morgen... Ook duidelijk te zien in de hartslag
Si señorquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/sD41j5_XxDXwAGu4UAxRQg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTI1MDtweW9mZj0wO3E9NzU7dz01MDA-/http://travel.zenfs.com/i(...)opy_p.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier?
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Si señorDie weg rechts op de foto is de oprit, die viel nog reuze mee. De "haarspeldbochten" links waren leuk en dat gaat wat steiler naar beneden.
Mwa, de eerste 5 of 6 holes liggen aan de "linkerkant" (op de foto zou dat de voorgrond zijn) en die zijn vrij saai. Maar de overige holes zijn inderdaad geweldig, met eentje waar je over "het meer" moet slaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nice, zou ook wel mooi golfen zijn daar.
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef flipsen het volgende:
http://www.gearinstitute.com/runningquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Maareh voor de kenners onder ons.. Is er ook een soort DCRainmaker alleen dan voor rugzakken voor water en spulletjes? Op scarabee zie ik door de rugzakken de bladders als niet meer. Wat veel keuze.
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet echt zover ik weet, maar als je de modellen zelf googled dan krijg je meestal wel wat reviews van verschillende bronnen, youtube video hier en daar.
Er staat bij scarabee ook info op de site hoor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan moet je natuurlijk wel eerst een globaal idee hebben van welke modellen bij jouw wensen passen.
Wat wil je mee nemen onderweg, hoe ver wil je er mee lopen, hoeveel vloeistof wil je mee, ruimte voor poles etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |