als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek*paranoia*
Truequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
als je een bevestigingsmail hebt gehad is alles in orde toch?
Pijll, kom er maar inquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als je als echte stalker iemands postcode en geboortedatum weet kan je op inschrijven.nl al iemands inschrijvingen zien.
Verder ken ik weinige grote evenementen waar je dat online kan zoeken, heel soms kan het bij kleinere loopjes. En bij de Leiden marathon kan het ook, maar die hebben hun eigen inschrijfmodule geprogrammeerd.
Mijn inschrijving voor de halve in Amsterdam staat er wel gewoon tussen. Maar bijv. voor de Damloop niet, maar dan loop ik ook via werkgever mee. En nou ja, de bevestigingsmail van je inschrijving lijkt mij relevanter dan de check online.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie trouwens als ik bij mezelf kijk op inschrijven.nl níet de inschrijving voor de marathon staan. Dat is wel gek*paranoia*
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll, kom er maar in
die zal nog wel een list weten toch, met z'n stalkerskills?
Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.
Sorry
Heb je een vaste aansluiting?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Related question: Wanneer kom je eigenlijk in het telefoonboek? Ik kan mezelf daar iig (online) ook niet in vinden en sta wel gewoon op deze naam ingeschreven bij de gemeente op dit adres.
Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaardequote:
Ohquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Telefoonboek? Verder weet ik het ook niet. Ik kan niet alles.
Sorry
Hahahaha! Mutsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh nee, dat is natuurlijk wel voorwaarde
Nee man, maak je niet druk! Dat is mijn specialiteit al.quote:
Gelukkig is pijll romantischer dan sheldon.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:04 schreef flipsen het volgende:
Ohoh, de eerste donderwolken pakken zich samen boven huize pijll-murmeli? Misschien nog een paar afleveringen TBBT kijken, Sheldon is een romanticus pur sang
Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:44 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof is blij!
8km onder de 40 min gerend net.
ja! Ging echt ontzettend lekker en zat al langer te azen op een sub 40 8km, en blij dat dat nu gelukt is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb je het tempo er goed in zitten voor deze temperatuur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
Geinig. Een opmerking van LT op m'n blog over combineren van gel en isotone sportdrank. Wel of niet doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/koolhydraten.aspxquote:Het lichaam kan per uur maximaal 60-70 gram koolhydraten verbranden.
Voor sportdranken is het daarom belangrijk dat de maximale hoeveelheid meervoudige suikers, als sacharose, maltodextrine en zetmeel niet hoger is dan 100 gram/liter. Voor enkelvoudige suikers zoals glucose is dit maximaal 55 gram/liter. Dranken die meer koolhydraten bevatten, veroorzaken maagproblemen.
Denk dat je zelf even uit moet vogelen of je onnodig veel koolhydraten binnen krijgt door nog te supplementeren met isotone drank.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:12 schreef Frsh het volgende:
wedstrijdverslag uit co.uk van Tim Pleijte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |