SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En het resultaat in 1 jaar tijd: 103 +/- kg > 80.4 kg.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
- Einddoel voor nu: 70 kg
Wow, wat netjes!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.
En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
De foto's ga ik nu even bijknippen en uopoaden.
Ik sluit me bij je aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, wat netjes!!
Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Absoluut!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
Zo zwaar had ik je op je begin foto echt niet gegevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Patoshik het volgende:
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van.
Why? jij bent toch ook goed bezig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
*boks geeft*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut!
en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
Voor/na:WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.![]()
Wat goed! En wat mooi!![]()
Foreverfattiesclubquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
Ja, met ups en downs de verkeerde kant opquote:
Heel logisch hoor. Kleding, houding, lichtinval, kapsel, make-up, schoenen... echt alles maakt verschil in hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is.
Een stapje achteruit, twee stapjes naar voren:)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met ups en downs de verkeerde kant op
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Daar ben ik weer.
Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.
Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel![]()
Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress. De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.
Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Patrique!Dat is even schrikken!
Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
Dank. Ook al voel ik me niet echt ziek ofzoquote:
Dank. Die bestralingen stellen niks voor vind ik. Ik lig er 15 á 20 seconden onder, dan is het al weer voorbij, merk je niks van dus. Maar inderdaad, elke dag op en neer naar het ziekenhuis, confrontatie met andere patiënten en het mentale gedeelte (ik ben er in m'n hoofd heel veel mee bezig, helaas) zuigt heel veel energie uit me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.
Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is.
Zelf je foto's maken? Zelfde spiegel/whatever zelfde poses zelfde camera zelfde instellingen.. Kan allemaal nogal verschil in zittenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Foreverfattiesclub.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Patoshik het volgende:
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt).
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef Ruby88 het volgende:
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen.
Dank allen!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet benquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben
Had mijn verhaal kunnen zijn haha.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank.En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.
M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.
-warverhaal-
Ik zie mezelf ook veel slankerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee.
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dan weet ik het ook niet meer. Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs
. Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik.
.
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taillequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogenMaar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille. Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja
. Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates
. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
We kunnen elkaar een hand geven. En ik was zo verrekte goed bezig /zwakkelingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben...
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines
Dus...
Niet alleen CCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer
(CC leest het vast als neukvoer)
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Neukvoer.
Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief
First Impressions huhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
Ik kijk @ fitness liever naar ''wat meer'' dan naar de grassprietjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb ķķk overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten
.
Eigenlijk toch gek. Die winkels hebben er best baat bij dat kleren net wat leuker lijken te staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Holyme het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzoBestellen en thuis passen
![]()
Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer
(CC leest het vast als neukvoer)
Stom he? Eigenlijk heb je alles! Mooie kindjes vooral... En dan nog............. dan gaat het ergens mis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie.![]()
Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn...
Hoe veel tijd zit er tussen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer'quote:
Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtendquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Hmm dan weet ik niet, bij mij is het juist andersomquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer'
Maximaal een halve minuut
Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Is hier ook altijd. Opstarten noem ik het altijd maar haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend
En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram
Maar goed, het zou kunnen
Ik weeg mezelf altijd standaard 2x, omdat ik de eerste meting niet vertrouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats(gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam
Een centimeter is denk ik de meest handige manier jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoDat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder wegquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.
Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bierDaarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.
En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om.Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoDat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg
Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden
Ik zal het zo nog eens proberen
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuzequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Lastig ja. Maar dan maar idd dingen meenemen die je zelf niet lekker vind ofzo haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen
Dat was bij mij ook zo vreemd, heel lang taille van 79 cm gemeten (vanaf feb ongeveer). Geen zin meer om te meten want stom dus 3 maanden niet gedaan. Nu van de week ineens 76cm gemetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden
Ik zal het zo nog eens proberen
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar dat is iets wat manlief van thuis uit mee heeft gekregen, bij zijn ouders is er ook altijd wel iets in huis voor het geval dat mensen ineens langs komen. Bij mijn pa thuis is er ook altijd van alles, maar dat is eigenlijk vooral zodat ze zelf nooit misgrijpenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Die redenatie snap ik dan ook weer wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op(daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb
)
Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja nu wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt?
Oogkleppen op en gaaaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden![]()
En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs![]()
![]()
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig neequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oogkleppen op en gaaaan![]()
Voordeel met dit weer is wel dat ik helemaal geen zin heb in ijs/terrasjes enzo
Hier wijn en bitterballenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig nee
Al was het terras afgelopen zondag echt heeeerlijkAlleen drink ik dan alsnog gewoon thee en water en een enkele cola light, dus terras is voor mij niet per se meteen 'slecht' gelukkig.
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Ja maar een paaseitje is maar zo ieniemienie en dat lijkt nog best mee te vallen en bij een bitterbal verwacht je dat ie slecht is, of zo? I dunnoquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Ja eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Wow, goed bezig!quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Hyperdag 3 van Jillian achter de rug en half uur gehoepeld.
Vanavond nog 1,5 uur training.
Volgens mij is de knop hier wel om.
Hoepelen is echt net zoals wandelen dus dat voel ik helemaal niet (behalve dat mij kleine teen gaat slapenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow, goed bezig!
Is dat niet zwaar, elke dag Jillian en hoepelen en dan nog zoveel trainen?
Oh absoluut maar af en toe kan ik het niet weerstaand als het echt mooi weer isquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekker
Alleen was dat dan weer mijn 'voordeel' van zo lang ibuprofen moeten slikken: de combinatie met alcohol wordt afgeraden, dus ik hoefde niet eens te overwegen om het te nemen. Plus dat ik over het algemeen liever mijn kcals binnenhark met lekker (en misschien niet altijd even verantwoord) eten dan met alcohol
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Hoepelen lijkt me cool, maar ik kan het niet
Hoe leer ik hoepelen?
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?
Ik kan het namelijk ook niet met een kinderhoepel maar met de hoepel die ik nu heb is het echt een eitje.
Ja ik leer ook nieuwe dingen hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Godver nu wil ik een sporthoepel
Waarom ben ik zo'n impulsieve koe?
Dacht ik eerst ook hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
godver ze zijn nog roze ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook hooren toen vond ik het ook stom dat ik niet kon hoepelen.
En voor 25 euro heb je volgens mij al een sporthoepel dus
De mijne is ook 100cm en dat is echt best hugequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar is een diameter van 100cm niet erg klein?
Of laat mijn ontzettend-niet-wiskundige brein mij nu even in de steek?
Dat laatste hoor, want nu ik er over nadenk snap ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Heb jij niet omtrek in je hoofd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een contactgrill?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
Dit, niks mis mee op die manier. Ik heb zo'n broodrooster met 'mandjes' waarin je ook een tosti kan klemmenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienZiet er goed uit toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook altijd op die manierquote:
Of je nu gewoon 2 boterhammen met (ham en) kaas eet of ze even onder de contactgrill legt, maakt voor de calorieën niks uit nee. Ze worden er alleen wel lekkerder van als tostiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessantniks mis mee!
Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.
O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienIk vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Kan ik me voorstellen ja. Heb ik met mijn paardrijbroeken ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerdat helpt denk ik ook wel.
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender
Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
Heb ik ook gedaan vanmiddagquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
Warme douche?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkDaarna lekker een warme douche en dan lekker met een dekentje op de bank.
Nee, dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Patoshik het volgende:
Warme douche?dat doet bij mij zo'n pijn, dat prikt helemaal. Dus zo koud mogelijk.
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij dan weer nietsMaar lekker dat je bent gegaan
Doe je dat hier in H?
Leuk! Maar zoiets hou ik nooit volquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Patoshik het volgende:
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.
Ze let wel op je niveau. Dus nu waren er bijvoorbeeld steeds 5 minuten oefeningen:quote:
Ja..dat is ook weer zo.. meh. Ben je helemaal bezweet en dan moet je nog weer naar huis toe. Hier kun je een gratis proefles proberen dus je kunt altijd kijken of het wat voor je is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker motiverendIk ken een leuke meid uit het ziekenhuis in Assen die ook bootcamps geeft, leek me ook echt leuk om dat met haar te doen. Maar ja, ik ga er niet elke week voor op en neer naar Assen.
Merk je nou echt dat je conditie er veel van vooruit gaat?
Is dat gezonder dan in een tosti-ijzer? Wat is er anders aan dan?quote:
Dit dacht ik inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tosti ijzer dan moet je ook boter gebruiken toch?
Het is weer de tijd van de maand.. alleen maar zin in vreterij
Die eerste is een tosti ijzer. Ik deed daar altijd boter op om het goudbruin te krijgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
Welke ben je geweest?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit dacht ik inderdaad.
Net hardloopevenementje, was leuk.
Alkmaar city run, want om de hoek.quote:
Leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alkmaar city run, want om de hoek.
Nope, alles nat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leukdroog kunnen houden?
Morgen voor het eerst 28 minuten achter elkaar.. ja er mag gewandeld worden maar dat wil ik natuurlijk niet. Vind het maar spannend
Ik doe er ook nooit boter op hoor, is volgens mij alleen maar zodat je een knapperig randje krijgt. Daarom doet m'n vriend het namelijk altijd wel met het gevolg dat het altijd blijft vastplakken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienGaaf! En slanker dan de vorige foto's die je hier een keer postte, toch? (Iets groens had je daarop aan, dacht ik.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt door hemelvaart enzo denk ik.
Anyhow, de 28 minuten gingen goed. Weegschaal is ook nog steeds lief. Zit nu lager dan ik op Libra ooit het opgegeven. Heb het ook een tijd op papier bijgehouden alleen weet ik niet waar dat papier is....
Straks de stad maar eens in kijken of er al nieuwe shirtjes zijn.
Succes, nog veel last van spierpijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Wie weet vind je het later nog
Hier is het ondertussen tijd voor Jillian dag 5, dan heb ik de rest van de dag echt vrij
Oh dat is balen hoop dat het niet doorzetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt spierpijn, alleen mijn kuit is ietswat gevoelig (alsof er elk moment kramp in kan komen)
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was het hele topic aan het doorlezen en over het fattie voelen, ik heb er ook last vanben 20 kilo afgevallen maar als ik zit heb ik het gevoel als ik 110 kilo weeg door mijn buik
Kun je nu alsnog doen je hebt net 6 lessen gehad dus dat is nog vrij vroegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat was dag 6
Ik merk dat ik de oefeningen ook steeds beter ga uitvoeren![]()
Nu hopen dat er over een paar weken ook resultaat te zien is.
Heb mezelf niet gemeten van te voren dus dat is een beetje jammer maar er zullen genoeg before en after foto's zijn.
Denk het ook ja. Eerst met de hond uitlaten, alvast warm lopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Het is nu volgens mij wel heerlijk weer om hard te lopen, dus veel plezier!
En je hebt gelijk, misschien doe ik dat ook nog wel.
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.
Ben blij dat ik deze maat eindelijk aan kan vergeleken met de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Rest van je bovenlichaam ook trainen en dan een maatje groter kopen?
Zou je denken? Ik heb heupen maat 40, schouders en bh-omvang maat 42 en een taille maat 46, ofzo. Ik ben gewoon eigenlijk een vent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.
Oh, dat zeker.quote:
Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Tink89 het volgende:
Tis geen spam, maar heeft één van mijn dieetclubvriendjes of -vriendinnetjes nog een 28 inch meisjes fiets nodig?
Superquote:Op maandag 2 juni 2014 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks het worstelen gaat het niet onaardig. 2 ons boven mijn laagste maandag gewicht sinds ik weer (langzaam) onderweg naar beneden ben. En dat op dag 2 van mijn menstruatie.
Ik zal je de mp-link even dm-en.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...
Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik voor het eerst in mijn leven me niet klemvreet in een stressvolle situatie. En dat ik al wekenlang iedere dag gewoon een stukje chocola eet, zonder per se alles op te hoeven eten.
Misschien kan ik voor het eerst zeggen dat ik een normale relatie met eten heb. Dat is wel fijn eigenlijk en ik weet niet of ik dat ooit had verwacht.
Wow lekker bezig!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:17 schreef PatriQue89 het volgende:
2,6 kg er af deze week. the fuck. En ik heb niet eens gesport.. daar ben ik iets te moe voor.. slaap wel op tijd, dus kan niet snaaien. dat zal het zijn. haha
Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?
Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:03 schreef Timmos het volgende:
Dagje Efteling vandaag maar is geen reden om vals te gaan spelen.. Kip en groentewraps, fruit en eieren mee! Al zal ik vast wel wat zondigen vandaag
Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.
Een tijdje geleden een beetje 'ruzie' gehad met een coach bij een loopbaangesprek, die overal dwars doorheen prikte en het benoemde, ze vroeg waarom ik mezelf de moeite niet waard vond om iets te kiezen. Ik zei toen dat dat nergens op sloeg, maar eigenlijk had ze wel gelijk. Dat heeft me wel aan het denken gezet.
Ook met andere dingen maak ik nu wel een keuze. Ik ben een opleiding begonnen en het lukt me nu echt om vegan te eten, terwijl ik steeds in de valkuil van melkchocolade bleef vallen (en daar ziek van werd, want lactose-intolerant, dus eigenlijk heel dom). En ik sport drie keer per week zonder dat het moeite kost, maar juist met het gevoel iets goeds voor mezelf te doen.
Soms helpt een spreekwoordelijke klap in je gezicht wel om wakker te worden blijkbaar. Ik zie haar binnenkort weer denk ik, dus ik moet haar maar bedanken voor dat laatste zetje.
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen!
Gisterenavond laat nog een pizza gegetenhad door mijn drukke trainingschema al om half 5 avondeten op en dan krijg je rond 10 uur na 3 uur sporten wel weer honger.
Slecht....
Maarja nieuwe dag.
De pizza was nog over van gisteren dus die koud op eten was ook geen moeite.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waarķm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.
Zeker welkom in deze reeksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waarķm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb.
Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dagquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.
En aaaaaaah, weegschalen die na tien seconden twijfelen tussen 87.9 en 88.0 voor het laatste kiezen zijn irritant. :-p
Valt mee toch? Er op los vreten en een tussendoortje vind ik ook wat anders ;-) Maar een mens moet kunnen leven tussen het diëten door hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dag..
Maar het werd een colaatje bij het avondeten en wat frietjes bij de biefstuk
Het went. Ik heb er nu dus geen probleem meer mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.
En lactose intolerant is vervelend zeg. Mijn schoonvader heeft dat ook is altijd goed opletten.
Dan bouw je met dat programma waarschijnlijk een berg spier op. Of je bent extra vocht gaan vasthouden. Toen ik net begon met hardlopen kwam ik ook alleen maar aan haha. Best frustrerend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier doet de weegschaal weer wat hij altijd doet als ik Jillian doe
Ben een kilo aangekomen, terwijl ik in de spiegel toch duidelijk verbetering zie...blijft stom
Maar goed vandaag laatste dag van level 1
Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Hoop dat het over een paar weken wegtrekt, wil graag nog een paar kilo afvallen
Ja das waar maar er moeten ook gewoon kilo's afquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed toch
Kijk daar heb ik het overquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg de weegschaal twijfelt bij mij tussen 73.5 en 73.6. Waarschijnlijk al het vocht kwijt.
Gefeliciteerd met je baanquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallo
Ik heb een baan!!!Per 1 juli beginnen
![]()
En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....'![]()
Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:
O: volkoren cracker slankie smeerkaas; schaaltje optimel yoghurt; beker melk
T: kersen
L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
T: banaan
D: BBQ
Gefeliciteerd met je baanquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallo
Ik heb een baan!!!Per 1 juli beginnen
![]()
En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....'![]()
Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:
O: volkoren cracker slankie smeerkaas; schaaltje optimel yoghurt; beker melk
T: kersen
L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
T: banaan
D: BBQ
Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:
Gefeliciteerd met die baan!![]()
En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!
Lijstje voor vandaag:
O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
Die linera pate eet ik ook regelmatig en ik vind hem qua smaak ook redelijk gelijk aan gewone pate.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doen
En de 2 bth's van de lunch opsplitsen in 1 tijdens de lunch en 1 als T? Of 1 bth als T in plaats van 2?quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik blijf een kilo of 3 boven m'n atl hangen en er zijn zo veel verleidingen deze week... Logeerpartijtjes, bbq's, lange werkdagen, enorm veel treinvertragingen. Ik voel me een beetje een mislukking, maar ik wil ook wel echt weer de teugels aantrekken.
Lijstjes maken helpt altijd wel, dus bij deze:
O: 2 volkoren met aardbeien en een tl suiker. 200 ml lv yoghurt, klein handje cruesli.
T: 2 blokjes extra pure chocolade met amandelen.
L: Groentesoep van het tentje op de hoek. 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas.
T: 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas en een stuk komkommer. Ik denk dat ik de bth's schrap, maar dan wordt het wel een groot gat tussen L en D.
D: AGV. Krielaardappeltjes uit de airfryer, een stukje vis of vlees en komkommer.
S: Uur paardrijden. Ben nog aan het overwegen om twee uur te doen, dan kan ik echt even afschakelen, maar dan ben ik morgenvroeg wrs doodmoe, dus doe het maar niet.
Ik weet dat ik weinig fruit heb, dat de tl suiker vanochtend niet nodig was en dat cruesli niet de beste keus is, maar op dit moment ben ik vooral bezig met damage control. Alles wat enigszins een normaal lijstje is en niet resulteert in kilo's vet en suiker is eventjes goed genoeg...
Die is wel een aanraderquote:
Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is wel een aanrader
Ze hebben verschillende varianten maar ik pak altijd de roompate, want ik ben bij 'gewone' pate ook nooit zo gecharmeerd van al die toevoegingen.
Hmm, er is een collega jarig en die trakteert op vlaai. Heb er eigenlijk wel heel erg zin in, maar ik denk dat ik direct daarna mezelf schuldig zou gaan voelen omdat het eigenlijk gewoon niet handig is met ook nog een bbq vandaag en de wens om weer normaal te gaan doen. Dus ik ga gewoon niet en hou het toch maar bij mijn bak met kersen...
Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.
Dan kun je het beter overslaan idd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje ja
Alleen heb ik zaterdag nog een verjaardag van vrienden en zondag een verjaardag van schoonzus (die willen weer zo'n tapas-dag doen) en dan vanavond nog een bbq. Dus dat vind ik alles bij elkaar al wel 'slecht' genoeg
Ja hequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan kun je het beter overslaan idd.
En tapasstaat hier voor als het eens een weekend rotweer is.
Maar lekker weekendje voor de boeg jij.
Lekker on het zonnetje chillen. Lekker hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja heHeb er ook wel zin in. En als de weersvooruitzichten zo blijven, kan het waarschijnlijk ook nog eens grotendeels buiten
Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag.
O: Brinta
T: -
L: eierkoek met kaas, BH met smeerkaas, kontje met pindakaas
T: eierkoek met kaas (bananen zijn op)
D: aardappelen, spinazie, gehakt, aardappel anders
T: toetje
Niet heel briljant maar met Brinta ontbijten bevalt me wel
Ik eet aardappel anders idd. Maak er een ovenschotel van. Klopt dat het heel vet en alles is. Maar ik vind het heel erg lekker en heb het al een hele tijd niet op dus mag best een keertje. En het was dat of shoarma. Ben mijn kasten aan het leeg eten voor de vakantie haha.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.
Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer doorquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Hoop dat het over een paar weken wegtrekt, wil graag nog een paar kilo afvallen
Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer door
Hoe meer spier je hebt hoe meer je verbrand. Is alleen maar een goed teken hoor dat probeerde ik vanochtend ook te zeggen met dat het echt niet erg isquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaal
Ik had dat in het begin met hardlopen ook heel erg. Kaan best hard gaan blijkbaar haha. En je hebt zover ik kon zien echt veel gesport.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
Dankjewel!quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:
En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!
Lijstje voor vandaag:
O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
wat is een rijstvelletjequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje had ik vandaag!
O yoghurt met zomerfruit
T noten-vruchten-honingreep
L 4 rijstvelletjes met restje gegrillde groente en kip
T stukje chocola 86%
D salade met zalm
LIF / [Dieetclub] #615quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is een rijstvelletje
ik ga maar eens sporten..![]()
Waarom die belvita-dingen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dankjewel!
Leuk die eetlijstjes, geeft echt inspiratie voor afwisseling van eten.
O: Smootie (magere yoghurt & banaan)
L: Bakje cherrytomaatjes en pakje Belvita ontbijt biscuits
T: nog pakje biscuits
D: Andijvie pasta
Wat vind je zelf van je lijstje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dankjewel!
Leuk die eetlijstjes, geeft echt inspiratie voor afwisseling van eten.
O: Smootie (magere yoghurt & banaan)
L: Bakje cherrytomaatjes en pakje Belvita ontbijt biscuits
T: nog pakje biscuits
D: Andijvie pasta
Eigenlijk heb ik die in huis voor als ik "geen tijd"/zin heb om te ontbijten, dan kan ik onderweg toch nog wat eten. (beter als broodjes kopen onderweg)quote:
Hmmm ik vind eigenlijk dat ik vandaag wat te weinig gegeten heb. Meestal eet ik magere kwark/yoghurt tussen de middag, dat geeft wat meer body.quote:
ik heb gewoon 3 dagen vertragingquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe vandaag dag 3 en dan morgen verder ermee.
Zijn meer een soort crackertjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
Die heb ik ook, maar ik kreeg net een NL versie door die maandag begonnen is, dus mss stap ik wel over. Net dag 3 gedaan, morgen rustdag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon 3 dagen vertraging
ik ben vandaag met dag 1 begonnen... lekker mijn eigen ritme
trouwens.. welke ab-challenge doen jullie??
deze zegt niks over 4 x 3 minuten planken (pfieuw!!)
[ afbeelding ]
Eiwitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
Je wilt minder kcal binnenkrijgen dan dat je verbrand maar je moet ook niet te weinig eten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zijn meer een soort crackertjes.
En weinig voedingsstoffen/calorieën is toch juist de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |