abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 19:57:08 #1
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140397065
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_140397132
Klinkt herkenbaar,
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 27 mei 2014 @ 06:35:23 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140414434
Pfft. Klotemug. Amper geslapen. Gelukkig nog maar een dagje werken en dan lekker lang weekend.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140421381
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.

En het resultaat in 1 jaar tijd: 103 +/- kg > 80.4 kg.

En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
- Einddoel voor nu: 70 kg

Voor/na:
-weg-

Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Patoshik op 27-05-2014 14:39:37 ]
pi_140421490
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:15 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst naar de sportschool ging en dus ook serieus ben gaan afvallen.

En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)
_O_
pi_140421530
quote:

En de volgende mijlpalen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)

De foto's ga ik nu even bijknippen en uopoaden. :P
Wow, wat netjes!!

Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838 *O*.
pi_140421614
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wow, wat netjes!!

Ik ga vanaf vandaag dus weer meedoen. Poging 57838 *O*.
Ik sluit me bij je aan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_140421666
Succes C_C en Lonaa! Jullie kunnen het! :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:25:39 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140421757
Goed bezig patoshik! *O*

Hier ook eindelijk weer beweging op de weegschaal (de goeie kant op). Het weer iets strenger naar mijn eten kijken heeft daar vast wel wat mee te maken, dus maar even op die manier doorgaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140422352
Ik hoop het patoshik. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:57:43 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140422890
Wauw Patoshik! _O_ Wat ongelofelijk knap zeg!

(En damn wat ben ik jaloers dat ik niet gewoon door kan zetten als ik op de 90 zit zeg... Ik heb daar nu twee keer op gezeten en twee keer weer omhoog laten gaan. Echt te stom voor woorden...
Momenteel lijk ik wel echt onder de 100 te zitten weer, nu een week of 2, maar dan nu ook weer verder zien te gaan. Het gaat maar heel erg matig langzaam.
Natuurlijk is dat goed, maar toch...

WB Clums! En ook deze keer: you can do it chick! En ik doe mee! ;)

Lonaa, wat een stap zeg! Wat houdt dat eigenlijk in?
pi_140422958
Dat houdt in dat ik over 2 weken een advies gesprek krijg voor wat zij denken dat voor mij een goede behandeling zal zijn.

Dat zal waarschijnlijk eerst 3 maanden/6 maanden een traject zijn met het krijgen van inzicht in wat er mis is, hoe dat komt enz. En daarna mogelijk nog een jaar intensieve behandeling.

Het is wel allemaal ambulant, dus ik hoef nergens klinisch te zitten. :)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:42:18 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140424381
Pfft, ik had hier het hele 'middenindenachtnaardehuisartsenpost'-verhaal nog niet verteld, maar het kwam erop neer dat ze niks kunnen vinden dat mijn bizarre buikpijn kan verklaren. Was van zondag op maandag en ik ben vandaag weer aan het werk, maar voel me nog steeds een beetje wobbelig.

Maaaaar, donderdag komt wel mijn zusje logeren samen met het pleegkindje van mijn moeder. Ben benieuwd, een puberdame en een verwend prinsesje van twee over de vloer. We gaan iig naar de Primark, gezellig paardrijden en lekker filmpje kijken met chippies enzo, maar ik ga het niet als excuus gebruiken om te snaaien. Heb er wel echt zo'n zin in! Sowieso nog maar een uurtje of drie werken tot mijn weekend van vijf dagen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_140424658
Geweldig mooi verschil patoshik!
My salvation lies in your love..
pi_140424715
Patoshik je was zelfs al een lekker ding op je before foto
pi_140424810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Vind ik ook! :Y
En gewoon ruim 20kg in een jaar tijd. Netjes hoor. *O*
pi_140424885
En *O* voor het resultaat inderdaad.

Ik ben afgelopen jaar 'maar' 6 kilo afgevallen.
Achja beter dan weer aankomen :D
pi_140424889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Absoluut!

en ik ben zoooo jaloers! of eigenlijk gewoon boos op mezelf :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140424959
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van. O+
pi_140425562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Patoshik het volgende:
Dankjewel allemaal. Ik word er helemaal verlegen en blij van. O+
Zo zwaar had ik je op je begin foto echt niet gegeven ^O^ Goed gedaan!
pi_140425606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Absoluut!

Why? jij bent toch ook goed bezig?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:12:31 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140425680
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Absoluut!

*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:37 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140425918
Zo! Wat ben jij mooi! Zowel voor als na. Respect
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:20:14 #24
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140426055
quote:

En de volgende mijlpalen doelen:
- Onder de 80 kg
- Gezond BMI (76 kg)

Voor/na:
SPOILER
Foto's graag even verwijderen uit de quote, wil ze graag weer kunnen weghalen.
Wow _O_
Wat goed! En wat mooi! :D
pi_140426514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*boks geeft*
Echt, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik dit soort foto's zie...
Foreverfattiesclub O+.

Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 14:33:13 ]
pi_140426951
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:10 schreef Sarabi het volgende:

Why? jij bent toch ook goed bezig?
Ja, met ups en downs de verkeerde kant op *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:51:09 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140427424
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Maar ik snap geen kut van foto's, overigens. Op de ene foto zie ik er kneiterslank uit, wat niet klopt, gezien de weegschaal, en op anderen als een zeekoe. Verdomd lastig om dan te peilen wat nou werkelijkheid is :').
Heel logisch hoor. Kleding, houding, lichtinval, kapsel, make-up, schoenen... echt alles maakt verschil in hoe je eruit ziet.

Ik voel me blwuagh... Maar ga toch echt nog even doorbikkelen aan twee grote artikelen voor ik naar huis mag. Gelukkig is het al bijna drie uur.
pi_140430876
Nou. Daar ben ik weer.

Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten :P ), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.

Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel :Y

Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress :Y . De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.

Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
pi_140431040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, met ups en downs de verkeerde kant op *)
Een stapje achteruit, twee stapjes naar voren:)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:18:53 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140431072
Jeutje Patrique! :o Dat is even schrikken! -O- Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
pi_140431082
Wow schrikken Patrique
Beterschap!
pi_140431086
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Daar ben ik weer.

Begin dit jaar had ik het over een bult op me hoofd (geen idee of jullie dat nog weten :P ), het ziekenhuis heeft toen gezegd "ophoping van ontstekingen, maar we laten het nog wel verder onderzoeken..". vorige maand moest ik voor een laatste controle, de bult was weg. Echter moesten ze me toen een nieuwe diagnose geven. Uit de verdere onderzoeken is gebleken dat het een vorm van lymfeklierkanker is.. Een tegenvaller dus.

Uit verdere onderzoeken blijkt dat de plek op m'n hoofd het enige is, wat dus positief is! Gister begonnen met de eerste bestraling van de 15 die ik in totaal krijg. 17 juni de laatste, dus dat gaat lekker snel :Y

Na de eerste 2 weken na het nieuws 3 kilo afgevallen te zijn, ben ik in de weken daarna weer 5 aangekomen.. Eten door stress :Y . De hoofdmaaltijden gewoon normaal, maar enorm veel snaaien.

Sinds gister weet ik dus dat het verder goed zit, dus dat geeft wel moed. Deze week mezelf weer naar de sportschool slepen. Ik vind het nu belangrijker dan ooit om gezond te zijn.. Denk dat ik even in moet komen weer, want merk wel dat het beetje conditie wat ik opgebouwd had in de maand voor die uitslag, weer totaal verdwenen is.
Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.

Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
pi_140431282
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Jeutje Patrique! :o Dat is even schrikken! -O- Fijn dat het maar 1 plek is, maar toch hey...
Wel heel goed van je dat je door gaat met sporten. Hopelijk is het een beetje vol te houden!
:) Ik ga het gewoon rustig opbouwen. Sowieso de eerste 3 weken, want ik heb ook nog eens examens. Lekkere timing allemaal, hehe :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Wow schrikken Patrique
Beterschap!
Dank. Ook al voel ik me niet echt ziek ofzo :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel veel sterkte de komende tijd. Geef jezelf genoeg rust. Mijn moeder werd niet zozeer moe van de bestralingen maar wel van het heen en weer gereis. Fijn dat verdere uitslagen positief zijn.

Weten ze ook hoe het komt dat de bult nu weg was?
Dank. Die bestralingen stellen niks voor vind ik. Ik lig er 15 á 20 seconden onder, dan is het al weer voorbij, merk je niks van dus. Maar inderdaad, elke dag op en neer naar het ziekenhuis, confrontatie met andere patiënten en het mentale gedeelte (ik ben er in m'n hoofd heel veel mee bezig, helaas) zuigt heel veel energie uit me.

En de bult is weg doordat ze die hebben ingespoten met prednison.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:32:17 #34
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140431569
Sterkte patrique!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140432864
Net dag 2 van Jillian's 30 day shred gedaan *O*
Uit ervaring weet ik dat dit de ergste dag qua spierpijn is dus nu alleen nog volhouden.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:09:49 #36
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140433216
Damn Patrique! Sterkte!!!
A grand adventure has begun.
pi_140434767
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt). :*
pi_140435897
quote:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee. :?
pi_140436043
quote:

[..]

Foreverfattiesclub O+.

Zelf je foto's maken? Zelfde spiegel/whatever zelfde poses zelfde camera zelfde instellingen.. Kan allemaal nogal verschil in zitten :)
pi_140436163
Verschillende poses kunnen ook veel uitmaken :Y
Hoe heb ik een paar weken geleden een foto gemaakt waarop ik echt slank lijk, maar goed dat komt alleen door de pose :D
pi_140436395
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen. :Y
pi_140436497
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
pi_140436515
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
pi_140436659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte patrique!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:09 schreef Keshet het volgende:
Damn Patrique! Sterkte!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Patoshik het volgende:
Heftig zeg Patrique! Veel 'beterschap' (ook al voel je je niet ziek wat je zelf zegt). :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:36 schreef Ruby88 het volgende:
Heftig trouwens, PatriQue! Goed voor jezelf zorgen lijkt me nu inderdaad extra belangrijk, maar ook een beetje aardig zijn voor jezelf en rustig aan doen. :Y
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Patrique, heel veel sterkte. Ik hoop dat het met de bestralingen goed blijft gaan, en het ook voldoende is. Gigantisch klote, maar wel "fijn" dat ze het wat verder onderzocht hebben.
Dank allen! :*
pi_140437105
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Over die foto's: het is ook een zelfbeeld ding. Ik zie mezelf veel dikker dan ik ben. Heeft iedereen last van, geloof ik.
Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank. :P En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.

M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.

-warverhaal :P-
pi_140437410
Patrique, sterkte joh.

Ik denk dat ik mijzelf altijd wat slanker inschat, tot ik mijzelf in een spiegel zie. DAn schrik ik. Op foto's valt het soms mee, soms tegen.

Ik was hier even wat afweziger. Ik baalde zo van mijn beenblessure, en toen ik het rustiger aan deed begonnen mijn knieen ook nog zeer te doen. Dus maar even de extra beweging wat stopzetten en dan weer langzaam oppakken.
pi_140438480
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben :'(
pi_140438529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben :'(
:Y :Y :Y

:@

Ik heb ooit een interview gelezen van een bekende Nederlander die dat omgekeerde anorexia noemde :+
pi_140438742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik zag mezelf juist veel dunner. Ik vond mezelf helemaal niet zo dik als ik op de foto's leek. Soms zelfs slank. :P En dan besef je wel dat je een beetje een raar beeld hebt van jezelf. Dus nu denk ik ook steeds van 'nou, ik zal wel dikker zijn dan in m'n hoofd zit' (zeg maar) dus nu voel ik mezelf steeds heel dik terwijl ik weet dat ik dat al niet meer ben.

M'n vriend word er ook gek van want telkens als we dan iemand zien lopen die een beetje mijn figuur heeft vraag ik of ik er ook zo uit zie (of dikker/dunner). Gewoon. Om het zeker te weten.

-warverhaal :P-
Had mijn verhaal kunnen zijn haha.
pi_140438768
Oh, dan weet ik het ook niet meer :'). Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs :'). Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik. :').
pi_140438783
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie mezelf ook veel slanker :Y
Nouja zolang je geen foto's tegenkomt is dat niet erg natuurlijk
pi_140438858
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nķg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee. :?
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzo :') Bestellen en thuis passen O+

@Patrique, jeetje, sterkte! Hopelijk gaat het met de behandelingen allemaal prima en kan je het een plekje geven.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:17 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140439018
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben... :{

Lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines

Dus... -O-
pi_140441413
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dan weet ik het ook niet meer :'). Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs :'). Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik. :').
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogen :'( Maar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
pi_140441611
Ik ben overigens naar fitnesstrackers aan het kijken en deze leek me wel wat voor mij: Basis Health Tracker for Fitness, Sleep & Stress (2014 Ed.) maar die kan je volgens mij niet in Nederland krijgen. Wel oerlelijk overigens. Maar werkt een beetje met 'achievements' en dat is precies iets voor mij :')
pi_140441940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogen :'( Maar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille :'). Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja :'). Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates :+. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
pi_140442172
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille :'). Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja :'). Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates :+. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
:D ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
pi_140442327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn :+. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb ķķk overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten :P.
pi_140443116
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben... :{

Lijstje van vandaag:

T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines

Dus... -O-
We kunnen elkaar een hand geven. En ik was zo verrekte goed bezig /zwakkeling -O-
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:03:53 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140443258
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer

(CC leest het vast als neukvoer) :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140443575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Niet alleen CC :')

Ik wil een fitbitachtig gadget van mijn vakantiegeld, maar ik kan niet kiezen }:| Ik stap morgen Runners' World maar binnen om te kijken of ze daar wat hebben en hoe ze er uitzien.
pi_140443810
Neukvoer :9.

Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
pi_140443874
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Neukvoer :9.

Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief O-)
pi_140444059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief O-)
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
pi_140444495
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:

Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
First Impressions huh
pi_140444989
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn :+. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb ķķk overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten :P.
Ik kijk @ fitness liever naar ''wat meer'' dan naar de grassprietjes :')..

Net wat progress foto's gemaakt en niet ontevreden met waar ik eerst was en waar ik nu ben, maar kan nog wel ff doorgaan :+
pi_140445078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Holyme het volgende:

[..]

Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzo :') Bestellen en thuis passen O+

Eigenlijk toch gek. Die winkels hebben er best baat bij dat kleren net wat leuker lijken te staan. :D
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:48:40 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140445853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie. :')

Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn... :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:54:48 #69
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140446208
Eten is het ergste wat er is. Dat kan je jezelf niet ontzeggen want je MOET eten. Stoppen met iets wat niet per se hoeft is veel makkelijker....

Ik heb een strandjurkje aan dat ik meestal als nachthemd draag maar ik denk dat ik het morgen als jurkje aandoe naar school. Vestje erover, mooie hakjes, klaar. Kan best, vind ik. En het verhult mijn buik (daar zit bij mij het probleem). Nog een half dagje, dan heul lang weekend, jeuj!
Prrrrr
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:55:08 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140446232
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie. :')

Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn... :')
Stom he? Eigenlijk heb je alles! Mooie kindjes vooral... En dan nog............. dan gaat het ergens mis.
zo kut dat je niet tevreden met jezelf kan zijn.
Weet ook echt niet hoe het allemaal werkt
En 38 is alsof je 16 bent,soms :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:28:15 #71
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140447967
Ik heb het allang opgegeven mezelf de baas te willen zijn. Volgens mij is er iets ernstig mis met mensen die dat wel zijn. :-p

Verder ben ik wel blij met mezelf, ook al ben ik overal een zooitje van aan het maken. Ik kan er alleen beter niks over zeggen, anders maak ik er misschien een nog groter zooitje van.

Ik sport braaf drie keer per week en ik eet best gezond (al val ik niet echt heel erg af, maar ik kom in ieder geval ook niet aan). Veel minder suiker en ik heb ook gewoon niet echt trek meer in snoep, behalve een plakje ontbijtkoek of pure chocola. En ik kan tegenwoordig gewoon repen chocola in huis hebben en ze niet allemaal opeten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_140454272
Had vandaag ipv BBQ gourmet... Ik ga hier morgen zo'n spijt van hebben... :')
pi_140458372
Het zal wel tussen mijn oren zitten maar ik heb het idee dat ik het effect van 2 dagen Jillian al in de spiegel zie.....
pi_140458387
Wie kan dit uitleggen?

Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140458398
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?

Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Hoe veel tijd zit er tussen?
pi_140458408
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe veel tijd zit er tussen?
Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer' :P
Maximaal een halve minuut
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140458412
Maar als ik nu terug zou lopen (kwartiertje) is ie ook hoger hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:48:51 #78
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140458418
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Kwak
pi_140458429
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend

En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram

Maar goed, het zou kunnen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140458441
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer' :P
Maximaal een halve minuut
Hmm dan weet ik niet, bij mij is het juist andersom
pi_140459339
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn :{
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats _O- (gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
pi_140459374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend

En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram

Maar goed, het zou kunnen
Is hier ook altijd. Opstarten noem ik het altijd maar haha.
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:50:06 #83
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459548
quote:
Wie kan dit uitleggen?

Ik weeg mezelf altijd standaard 2x, omdat ik de eerste meting niet vertrouw :')
En meestal geven ze bij mij hetzelfde aan en dan geloof ik het wel, maar soms zijn ze inderdaad verschillend en dan sta ik er nog een derde keer op voor de zekerheid...
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:55:47 #84
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459681
Mijn weegschaal was vanochtend weer eens lief voor mij, ondanks dat ik gisteren wel 2 roze koeken op heb 's middags :@ Maar de rest van het lijstje was volgens mij wel redelijk ok:

O: 2 volkoren crackers met linera smeerpate en slankie smeerkaas; beker melk
L: grote kom tomatensoep met ballen (uit blik) en 1 getoaste volkoren boterham erbij
T: 2 roze koeken dus :@
D: Spinazieschotel met ei, alleen dan met zelf voorgekookte aardappels ipv diepvriesschijfjes en zelfgemaakte bechamelsaus :9

Planning voor vandaag:
O: optimel yoghurt met een appel
T: banaan
L: grote kom tomatensoep met ballen (uit blik) en 1 getoaste volkoren boterham erbij
D: Italiaanse risotto van Knorr
T: ?
pi_140459751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn :{
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats _O- (gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140459810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:

Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam ;(
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zo :Y Dat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:09:17 #87
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140459992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zo :Y Dat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja :Y
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.

Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bier :P Daarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.

En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om. -O- Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
pi_140460071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja :Y
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.

Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bier :P Daarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.

En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om. -O- Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg :)
pi_140460111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde ;(
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden

Ik zal het zo nog eens proberen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:15:21 #90
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460145
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg :)
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite' 8)7 Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:16:42 #91
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460180
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde ;(

Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
pi_140460191
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite' 8)7 Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen :P
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
pi_140460208
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op :P (daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb O-) )

Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140460226
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Inderdaad
En anders leert manlief maar bakken en schiet hij snel de keuken in met een pak suiker en een pak bloem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140460227
quote:

[..]

Lastig ja. Maar dan maar idd dingen meenemen die je zelf niet lekker vind ofzo haha.
pi_140460234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat was bij mij ook zo vreemd, heel lang taille van 79 cm gemeten (vanaf feb ongeveer). Geen zin meer om te meten want stom dus 3 maanden niet gedaan. Nu van de week ineens 76cm gemeten :') awesome
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:21:16 #97
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460270
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar dat is iets wat manlief van thuis uit mee heeft gekregen, bij zijn ouders is er ook altijd wel iets in huis voor het geval dat mensen ineens langs komen. Bij mijn pa thuis is er ook altijd van alles, maar dat is eigenlijk vooral zodat ze zelf nooit misgrijpen :P
Ik ben er sowieso geen fan van als mensen onaangekondigd voor de deur staan eigenlijk :@ Schoonvader doet dat nogal eens, op vrijdagavond als ie vanuit de kroeg naar huis rijdt, want dan komt hij letterlijk langs ons. Hij weet inmiddels dat ie dan bij mij alleen lauw bier treft, want dat heb ik ook nooit standaard koud liggen als ik niemand verwacht. En toch blijft ie langskomen :P
Dus wie weet krijg ik die koeken er ook nog wel eens uit bij mijn man...
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:23:49 #98
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op :P (daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb O-) )

Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
Die redenatie snap ik dan ook weer wel ja :Y Dat werkt voor mij hetzelfde met sporten, als ik op een dag al hardgelopen heb of zo, dan wil ik dat ook niet verneuken met slechte rotzooi kanen.
Als ik, zoals nu, al een hele tijd niet heb (mogen) (ge)sport(en), dan is die stok achter de deur een beetje weg en dan krijgt een 'wat maakt dat ene koekje nou toch uit, ik word toch wel dik' gedachte weer de overhand. Alleen zou ik dat laatste gewoon niet moeten denken :')
pi_140460400
quote:

[..]

Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt? :P
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:30:40 #100
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt? :P
Ja nu wel ja :D
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden :P

En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs :'( :'( :'(
pi_140460581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja nu wel ja :D
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden :P

En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs :'( :'( :'(
Oogkleppen op en gaaaan :7
Voordeel met dit weer is wel dat ik helemaal geen zin heb in ijs/terrasjes enzo :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:33:47 #102
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Oogkleppen op en gaaaan :7
Voordeel met dit weer is wel dat ik helemaal geen zin heb in ijs/terrasjes enzo :')
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig nee :')
Al was het terras afgelopen zondag echt heeeerlijk O+ Alleen drink ik dan alsnog gewoon thee en water en een enkele cola light, dus terras is voor mij niet per se meteen 'slecht' gelukkig.
pi_140460699
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig nee :')
Al was het terras afgelopen zondag echt heeeerlijk O+ Alleen drink ik dan alsnog gewoon thee en water en een enkele cola light, dus terras is voor mij niet per se meteen 'slecht' gelukkig.
Hier wijn en bitterballen :') gelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.

Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn :X
pi_140460729
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hier wijn en bitterballen :') gelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.

Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn :X
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil? :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:39:19 #105
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil? :P
Ja maar een paaseitje is maar zo ieniemienie en dat lijkt nog best mee te vallen en bij een bitterbal verwacht je dat ie slecht is, of zo? I dunno :P
Ik had op de TU een tijdje terug ook 2 paaseitjes op want lekker, en toen voerde ik die in mijn app in en toen schrok ik ook wel even ja...
pi_140460801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel he? :') maar bitterballen O+ en paaseitjes vind ik meh en at ik meestal uit beleefdheid als iemand er 1 aanbood, want wat maakt zo'n klein eitje nou uit.

Bitterballen waren altijd superslecht in mijn beleving want gefrituurd, nu bleek dat wel mee te vallen en waar ik bij de eitjes dacht dat die wel meevielen was het eigenlijk erger :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:42:15 #107
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460885
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekker :9
Alleen was dat dan weer mijn 'voordeel' van zo lang ibuprofen moeten slikken: de combinatie met alcohol wordt afgeraden, dus ik hoefde niet eens te overwegen om het te nemen. Plus dat ik over het algemeen liever mijn kcals binnenhark met lekker (en misschien niet altijd even verantwoord) eten dan met alcohol :P
pi_140460888
Hyper *O* dag 3 van Jillian achter de rug en half uur gehoepeld.
Vanavond nog 1,5 uur training.
Volgens mij is de knop hier wel om.
  woensdag 28 mei 2014 @ 10:43:03 #109
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140460917
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Hyper *O* dag 3 van Jillian achter de rug en half uur gehoepeld.
Vanavond nog 1,5 uur training.
Volgens mij is de knop hier wel om.
Wow, goed bezig!

Is dat niet zwaar, elke dag Jillian en hoepelen en dan nog zoveel trainen?
pi_140460949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wow, goed bezig!

Is dat niet zwaar, elke dag Jillian en hoepelen en dan nog zoveel trainen?
Hoepelen is echt net zoals wandelen dus dat voel ik helemaal niet (behalve dat mij kleine teen gaat slapen :D ).
En Jillian moet je in het begin even doorheen maar daarna is het ook niet meer zo zwaar.
Trainen is ook maar 2x per week.
pi_140461049
Hoepelen lijkt me cool, maar ik kan het niet
Hoe leer ik hoepelen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekker :9
Alleen was dat dan weer mijn 'voordeel' van zo lang ibuprofen moeten slikken: de combinatie met alcohol wordt afgeraden, dus ik hoefde niet eens te overwegen om het te nemen. Plus dat ik over het algemeen liever mijn kcals binnenhark met lekker (en misschien niet altijd even verantwoord) eten dan met alcohol :P
Oh absoluut maar af en toe kan ik het niet weerstaand als het echt mooi weer is :D
pi_140461089
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Hoepelen lijkt me cool, maar ik kan het niet
Hoe leer ik hoepelen?
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?
Ik kan het namelijk ook niet met een kinderhoepel maar met de hoepel die ik nu heb is het echt een eitje.
pi_140461106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?
Ik kan het namelijk ook niet met een kinderhoepel maar met de hoepel die ik nu heb is het echt een eitje.
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was :@
Ik dacht een hoepel is een hoepel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ik leer ook nieuwe dingen hier.
pi_140461128
Godver nu wil ik een sporthoepel :')
Waarom ben ik zo'n impulsieve koe?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461133
Als mijn zusje van 5 hoepelt is dat zķ'n lief gezicht O+ helemaal krampachtig met dr beentjes stijf en dr handjes in vuistjes :D
pi_140461142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Godver nu wil ik een sporthoepel :')
Waarom ben ik zo'n impulsieve koe?
*O* omdat vrouw
pi_140461192
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook hoor :) en toen vond ik het ook stom dat ik niet kon hoepelen.
En voor 25 euro heb je volgens mij al een sporthoepel dus ;)
pi_140461224
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dacht ik eerst ook hoor :) en toen vond ik het ook stom dat ik niet kon hoepelen.
En voor 25 euro heb je volgens mij al een sporthoepel dus ;)
godver ze zijn nog roze ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461235
Hier heb ik de mijne gekocht:
http://www.hoopdance.nl/winkel/

Maar die versie staat er nu niet meer op, maar de rest is vast ook goed :)
pi_140461291
maar is een diameter van 100cm niet erg klein?
Of laat mijn ontzettend-niet-wiskundige brein mij nu even in de steek?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar is een diameter van 100cm niet erg klein?
Of laat mijn ontzettend-niet-wiskundige brein mij nu even in de steek?
De mijne is ook 100cm en dat is echt best huge :Y
pi_140461425
Ik kan er zo'n 6x in...
pi_140461492
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken :@
Ik hoop het laatste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Ik hoop het laatste
Dat laatste hoor, want nu ik er over nadenk snap ik het ook niet :D
Maar het is in ieder geval wel zo.
pi_140461638
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Ik hoop het laatste
Heb jij niet omtrek in je hoofd? :P
pi_140461715
Yay! M'n nieuwe hardloop/bootcamp schoenen zijn binnen. Die andere werden wel erg nat/vies steeds dus ik had steeds helemaal natte sokken. Dus nu heb ik nike free 5.0 shields in het zwart dus geen last van viezigheid en natte voeten meer. En ze zijn leuk. O+ Het zijn wel mannenschoenen want deze bigfoot moet maat 42,5 hebben van hardloopschoenen en vrouwen gaan maar tot 42.

http://www.keller-sports.(...)uh-schwarz-grau.html
pi_140461776
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:07 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Weet ik veel :P koppel ergens een cijfer aan en mijn hoofd loopt vast :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140461820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:07 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Oja dat was waar ik aan dacht idd
/blont
pi_140462323
:D

Anyway, hier mijn lijstje:

O: Havermout
T: Banaan
L: Omelet met drie boterhammen
T: Misschien een kiwi, maar ik moet eigenlijk de hele middag vergaderen
D: Pastasalade met iig ijsbergsla, penne, wat spekjes en verder moet ik even kijken wat ik op voorraad heb
pi_140465714
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zien

SPOILER
pi_140466193
Hoe lichter en kleiner, hoe sneller jij moet bewegen om dat ding in de lucht te houden. En een grote, wat zwaardere hoepel heeft dus veel minder beweging nodig :) Volwassen hoepel is even oefenen en dan merk je snel dat t steeds beter gaat als je lijf weer door heeft hoe t ook alweer moest :P
pi_140468203
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:39:46 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140468489
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
Op een contactgrill?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140468597
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op een contactgrill?
Dit, niks mis mee op die manier. Ik heb zo'n broodrooster met 'mandjes' waarin je ook een tosti kan klemmen :9
pi_140468660
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender :P

Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:52:29 #138
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140468892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Ziet er goed uit toch!
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:53:28 #139
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140468913
quote:

[..]

Op een contactgrill?
Doe ik ook altijd op die manier :Y
Had er een tijdje terug een kleintje bij kruidvat gescoord voor rond een tientje, kunnen net 2 tosti's naast elkaar op dus prima ^O^
pi_140469186
O: 4 sneden boulogne brood, 2 achterham, 2 kipfilet, kop thee
T: 1 banaan
L: 500 gram vanillekwark, 2 mandarijnen

Tot hier 922 kcal.

D: Aardappelpuree, een of ander burgertje, en rode kool

Samen zo'n 600 kcal..

Dan kan ik wel 2 tosti's nemen nu :Y
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:08:58 #141
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140469420
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessant :) niks mis mee!

Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.

O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien :{
  woensdag 28 mei 2014 @ 15:15:30 #142
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140469644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessant :) niks mis mee!

Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.

O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien :{
Of je nu gewoon 2 boterhammen met (ham en) kaas eet of ze even onder de contactgrill legt, maakt voor de calorieën niks uit nee. Ze worden er alleen wel lekkerder van als tosti :9

Maar klinkt als een drukke dag met een hoop beweging :)
pi_140470824
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ziet er goed uit toch!
het kan strakker maar verder ben ik ook niet ontevreden :)
  woensdag 28 mei 2014 @ 16:10:06 #144
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140471670
quote:

SPOILER
Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Prrrrr
pi_140471908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Gelukkig zitten er in onze groep wel meer :) dat helpt denk ik ook wel.
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:11:41 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140474015
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig zitten er in onze groep wel meer :) dat helpt denk ik ook wel.
Kan ik me voorstellen ja. Heb ik met mijn paardrijbroeken ook :)
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:57:58 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140475632
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender :P

Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook. :Y
pi_140481865
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook. :Y
Heb ik ook gedaan vanmiddag :P
pi_140484807
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
pi_140485143
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijk O+ Daarna lekker een warme douche en dan lekker met een dekentje op de bank.
pi_140485182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijk O+ Daarna lekker een warme douche en dan lekker met een dekentje op de bank.
Warme douche? :o dat doet bij mij zo'n pijn, dat prikt helemaal. Dus zo koud mogelijk. :P
pi_140485361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Patoshik het volgende:

Warme douche? :o dat doet bij mij zo'n pijn, dat prikt helemaal. Dus zo koud mogelijk. :P
Nee, dat lijkt mij dan weer niets :D Maar lekker dat je bent gegaan *O* Doe je dat hier in H?
pi_140485539
Heerlijk hardlopen in de regen. Die koelt zo lekker mijn gezicht O+
pi_140485598
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij dan weer niets :D Maar lekker dat je bent gegaan *O* Doe je dat hier in H?
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.
pi_140485894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Patoshik het volgende:
Jep! Steeds op andere plekken. 2/3 keer geleden was het vlak bij jouw huis (als ik het goed onthouden heb) in het park daar.
Leuk! Maar zoiets hou ik nooit vol _O-
pi_140486106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk! Maar zoiets hou ik nooit vol _O-
Ze let wel op je niveau. Dus nu waren er bijvoorbeeld steeds 5 minuten oefeningen:
Walking lunges (10 per been) - knieheffen 20 keer - Ja, hoe moet je dit zeggen ehm springen met je benen allebei in de lucht met je knieën omhoog.

of:
20 x squat - 40 kikkersprongen - sprinten > overnieuw

Was je klaar begon je weer overnieuw. Kon je meer, deed je meer. :P Dus helemaal aan te passen aan jouw niveau.

Vorige week was het steeds 2 minuten bezig - 10 sec rust. En dat 50 minuten lang.
Dus bijvoorbeeld 2 minuten planken, opdrukken, rennen etc.
pi_140486324
Het klinkt lekker motiverend :Y Ik ken een leuke meid uit het ziekenhuis in Assen die ook bootcamps geeft, leek me ook echt leuk om dat met haar te doen. Maar ja, ik ga er niet elke week voor op en neer naar Assen.

Merk je nou echt dat je conditie er veel van vooruit gaat?
pi_140486517
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker motiverend :Y Ik ken een leuke meid uit het ziekenhuis in Assen die ook bootcamps geeft, leek me ook echt leuk om dat met haar te doen. Maar ja, ik ga er niet elke week voor op en neer naar Assen.

Merk je nou echt dat je conditie er veel van vooruit gaat?
Ja..dat is ook weer zo.. meh. Ben je helemaal bezweet en dan moet je nog weer naar huis toe. Hier kun je een gratis proefles proberen dus je kunt altijd kijken of het wat voor je is. :)

En moeilijk te zeggen, ik merk wel verschil met de eerste keren natuurlijk maar omdat je steeds wat anders doet (de ene training veel meer kracht en dan weer conditie) dan kun je niet echt meten met de vorige keer. Maar over het gehele plaatje gaat het zeker allemaal wel makkelijker. :)
pi_140487533
quote:

[..]

Op een contactgrill?
Is dat gezonder dan in een tosti-ijzer? Wat is er anders aan dan?

(Ik maak tosti's altijd op een contactgrill, want ik heb geen tosti-ijzer meer).
pi_140488171
Tosti ijzer dan moet je ook boter gebruiken toch?

Het is weer de tijd van de maand.. alleen maar zin in vreterij :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:19:14 #161
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140490874
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tosti ijzer dan moet je ook boter gebruiken toch?

Het is weer de tijd van de maand.. alleen maar zin in vreterij :')
Dit dacht ik inderdaad. :Y

Net hardloopevenementje, was leuk. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:29:46 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140491382
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
pi_140491623
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dan een tosti-ijzer? Ik heb zo'n ding wat een boterham in driehoeken perst, met zo'n keihard knapperig randje, en een contact-grill idd, maar ik doe er nooit boter op eigenlijk? Moet dat?
Die eerste is een tosti ijzer. Ik deed daar altijd boter op om het goudbruin te krijgen :@

Nu heb ik zin in tosti...

Agh net had ik nog zin in kaneelstokken .. :')
pi_140491636
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dit dacht ik inderdaad. :Y

Net hardloopevenementje, was leuk. *O*
Welke ben je geweest?
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:39:01 #165
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140491859
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke ben je geweest?
Alkmaar city run, want om de hoek. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140492276
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Alkmaar city run, want om de hoek. :D
Leuk ^O^ droog kunnen houden?

Morgen voor het eerst 28 minuten achter elkaar.. ja er mag gewandeld worden maar dat wil ik natuurlijk niet. Vind het maar spannend :')
  donderdag 29 mei 2014 @ 00:03:11 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140493092
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk ^O^ droog kunnen houden?

Morgen voor het eerst 28 minuten achter elkaar.. ja er mag gewandeld worden maar dat wil ik natuurlijk niet. Vind het maar spannend :')
Nope, alles nat. :')

En *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140500127
Morning :W

Zoals altijd als ik begin met Jillian blijft de weegschaal hangen -O-
Maar verder gaat alles goed
pi_140500568
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe er ook nooit boter op hoor, is volgens mij alleen maar zodat je een knapperig randje krijgt. Daarom doet m'n vriend het namelijk altijd wel met het gevolg dat het altijd blijft vastplakken. :P
pi_140501335
quote:

SPOILER
Gaaf! En slanker dan de vorige foto's die je hier een keer postte, toch? (Iets groens had je daarop aan, dacht ik.)
pi_140503573
Wel iets lichter maar niet veel.
Net de filmpjes gezien en daar was ik ook wel blij mee :)
Nu vandaag nog netjes tijd zien te vinden voor Jillian.
pi_140519347
Beetje laat maar toch nog Jillian gedaan *O* nu 4 dagen achter elkaar
pi_140531613
Wat is het hier rustig....
  vrijdag 30 mei 2014 @ 10:18:15 #174
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140531702
Komt door hemelvaart enzo denk ik.

Anyhow, de 28 minuten gingen goed. Weegschaal is ook nog steeds lief. Zit nu lager dan ik op Libra ooit het opgegeven. Heb het ook een tijd op papier bijgehouden alleen weet ik niet waar dat papier is....

Straks de stad maar eens in kijken of er al nieuwe shirtjes zijn.
pi_140531769
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt door hemelvaart enzo denk ik.

Anyhow, de 28 minuten gingen goed. Weegschaal is ook nog steeds lief. Zit nu lager dan ik op Libra ooit het opgegeven. Heb het ook een tijd op papier bijgehouden alleen weet ik niet waar dat papier is....

Straks de stad maar eens in kijken of er al nieuwe shirtjes zijn.
Goed bezig :)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 10:42:17 #176
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140532171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig :)
Thanx baal er van dat ik dat papier kwijt ben haha.
pi_140532265
Wie weet vind je het later nog :)

Hier is het ondertussen tijd voor Jillian dag 5, dan heb ik de rest van de dag echt vrij :D
  vrijdag 30 mei 2014 @ 10:52:17 #178
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140532419
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Wie weet vind je het later nog :)

Hier is het ondertussen tijd voor Jillian dag 5, dan heb ik de rest van de dag echt vrij :D
Succes, nog veel last van spierpijn?
pi_140533436
Niet echt spierpijn, alleen mijn kuit is ietswat gevoelig (alsof er elk moment kramp in kan komen)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:11:57 #180
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140534530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Niet echt spierpijn, alleen mijn kuit is ietswat gevoelig (alsof er elk moment kramp in kan komen)
Oh dat is balen hoop dat het niet doorzet
pi_140540620
Is waarschijnlijk ook een beetje mijn eigen schuld hoor, ik doe Jillian op blote voeten :@
  vrijdag 30 mei 2014 @ 21:46:04 #182
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140551815
Ah misschien idd.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:44:27 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140554310
Ja hai! Ik worstel, vandaar mijn stilte. ;)
F. is weg, dus kan ook even niet hardlopen. Menstruatie staat voor de deur. Matig allemaal dus.

I'll be back! 8-)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 22:49:57 #184
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140554569
Ik heb een zak zoutjes naar binnen gewerkt :')
pi_140556240
Hier ook twee dagen rond de 2100kcal
niet ideaal maar met een uur sporten per dag hopelijk ook geen groot probleem
pi_140557352
Ik was het hele topic aan het doorlezen en over het fattie voelen, ik heb er ook last van :') ben 20 kilo afgevallen maar als ik zit heb ik het gevoel als ik 110 kilo weeg door mijn buik _O-
  zaterdag 31 mei 2014 @ 02:02:34 #187
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140560777
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik was het hele topic aan het doorlezen en over het fattie voelen, ik heb er ook last van :') ben 20 kilo afgevallen maar als ik zit heb ik het gevoel als ik 110 kilo weeg door mijn buik _O-
Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.
Prrrrr
  zaterdag 31 mei 2014 @ 07:56:48 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140562004
Ik heb twee dagen logees gehad en heb niet netjes gegeten, maar wel 4 uur paard gereden en veel gelopen. Zie morgenvroeg wel wat de weegschaal zegt. Nu eerst even een dagje normaal doen :)
pi_140562997
Morning :W
Net ontbeten dus zometeen weer Jillian's 30 Day Shred.
En daarna moet ik toch echt iets in het huishouden gaan doen.
Ik merk wel als ik zoveel sport dat dat er een beetje bij inschiet.
pi_140563531
Dat was dag 6 *O*
Ik merk dat ik de oefeningen ook steeds beter ga uitvoeren ^O^
Nu hopen dat er over een paar weken ook resultaat te zien is.
Heb mezelf niet gemeten van te voren dus dat is een beetje jammer maar er zullen genoeg before en after foto's zijn.
pi_140563557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Dat was dag 6 *O*
Ik merk dat ik de oefeningen ook steeds beter ga uitvoeren ^O^
Nu hopen dat er over een paar weken ook resultaat te zien is.
Heb mezelf niet gemeten van te voren dus dat is een beetje jammer maar er zullen genoeg before en after foto's zijn.
Kun je nu alsnog doen je hebt net 6 lessen gehad dus dat is nog vrij vroeg :)

Ik zo de een na laatste les van Evy lopen weer lekker op het gemakje aan.
pi_140563613
Het is nu volgens mij wel heerlijk weer om hard te lopen, dus veel plezier!
En je hebt gelijk, misschien doe ik dat ook nog wel.
pi_140563756
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Het is nu volgens mij wel heerlijk weer om hard te lopen, dus veel plezier!
En je hebt gelijk, misschien doe ik dat ook nog wel.
Denk het ook ja. Eerst met de hond uitlaten, alvast warm lopen.
pi_140565358
Zo. Ik heb m'n 10.000+ stappen er alweer op zitten vandaag. Gaat snel zo op het werk als je weer een andere taak krijgt. :P
pi_140566235
Zo hardlopen ook weer gehad voor vandaag.
pi_140566689
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Mijn buik is ook mijn probleemplek. En dan niet eens als ik naakt ben, juist met kleren aan.
Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.
pi_140567710
Alles heeft zo zijn voor en nadelen van krachttraining.. Kan nu eindelijk lekker shirts aan van een bepaald merk maar zit toch wat losjes en vrij lang, maar mn armen knallen er nu al bijna uit ;( :')
pi_140567801
Rest van je bovenlichaam ook trainen en dan een maatje groter kopen?
pi_140567907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 13:37 schreef Sarabi het volgende:
Rest van je bovenlichaam ook trainen en dan een maatje groter kopen?
Ben blij dat ik deze maat eindelijk aan kan vergeleken met de afgelopen jaren :9.. Maar zo heeft iedereen zijn dingen wel geloof ik en bij mij zijn dat mijn armen en borst :').. Ik train alles al 3/4x in de week ;)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 18:04:02 #200
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140574232
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan dat? Misschien draag je dan een te kleine maat.
Zou je denken? Ik heb heupen maat 40, schouders en bh-omvang maat 42 en een taille maat 46, ofzo. Ik ben gewoon eigenlijk een vent.
Prrrrr
  zondag 1 juni 2014 @ 10:10:13 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140591421
Goeiemorgen!

Gisteren heerlijk naar Keltfest geweest en nu met een bak kwark met cruesli op de bank uitbrakken.

Straks even de boodschappen doen voor deze week en dan misschien nog even langs de Ikea voor een nieuwe passpiegel.
pi_140591582
Gisteren te veel gegeten en gedronken
ook erg brak dus
Eerst maar eens Jillian en dan de rest van de dag rustig aan
  zondag 1 juni 2014 @ 15:05:44 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140598077
Gisteren was bizar (festival) en vandaag is brakdag. Morgen weer netjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140598150
Wel op een leuke manier bizar?
  zondag 1 juni 2014 @ 16:21:12 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140599821
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 15:08 schreef Sarabi het volgende:
Wel op een leuke manier bizar?
Oh, dat zeker. :Y Toffe bands, bier, matig voedsel, bier, veel zon. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 1 juni 2014 @ 21:13:32 #207
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140609389
Tis geen spam, maar heeft één van mijn dieetclubvriendjes of -vriendinnetjes nog een 28 inch meisjes fiets nodig?

Verder had ik als toetje net volkoren beschuitjes met aardbeien. Nom!
  zondag 1 juni 2014 @ 21:20:03 #208
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140609787
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Tink89 het volgende:
Tis geen spam, maar heeft één van mijn dieetclubvriendjes of -vriendinnetjes nog een 28 inch meisjes fiets nodig?

Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_140621786
Vraagje welke app gebruiken jullie om eten in te voeren?
Kan t niet zo snel terug vinden.
Moet nl weer ff in t gareel
pi_140621982
Myfitnesspall of fatsecret
  maandag 2 juni 2014 @ 08:53:46 #211
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140622023
Zo weekend is voorbij dus weer even normaal doen. Vanavond nog even lekker hardlopen denk ik.
  maandag 2 juni 2014 @ 09:03:37 #212
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140622127
Hier gaat het nog wel goed, zit weer een langzame daling in en ik merk dat mijn lichaam steviger wordt door het sporten. Al duurt het vast nog wel even voor anderen het gaan zien.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_140622166
Batterijen van mijn weegschaal zijn leeg :(
Naja misschien maar beter na het weekend
Gezond eten blijft lastig maar gelukkig gaat het sporten goed.
Vandaag ook weer drie uur sporten en bewegen.
  maandag 2 juni 2014 @ 09:28:48 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140622487
Ondanks het worstelen gaat het niet onaardig. 2 ons boven mijn laagste maandag gewicht sinds ik weer (langzaam) onderweg naar beneden ben. En dat op dag 2 van mijn menstruatie. :s)
  maandag 2 juni 2014 @ 09:37:11 #216
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140622629
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks het worstelen gaat het niet onaardig. 2 ons boven mijn laagste maandag gewicht sinds ik weer (langzaam) onderweg naar beneden ben. En dat op dag 2 van mijn menstruatie. :s)
Super ^O^

Ik heb ook buikpijn, zal hier ook wel zo losbarsten.
  maandag 2 juni 2014 @ 12:39:39 #217
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140628224
Gaaf, een week braaf doen niet compleet gesloopt door zaterdag. :') Jammer van die ene ons boven de -20. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 juni 2014 @ 12:49:14 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140628571
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...
Ik zal je de mp-link even dm-en.

Ik werk vandaag thuis door idiote treinissues en het is zo veel moeilijker om me aan m'n lijstje te houden. Zo wel lekker lunchen, buiten in het zonnetje :)
  maandag 2 juni 2014 @ 21:56:10 #219
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140649120
Ik realiseer me nu dat ik voor het eerst in mijn leven me niet klemvreet in een stressvolle situatie. En dat ik al wekenlang iedere dag gewoon een stukje chocola eet, zonder per se alles op te hoeven eten.

Misschien kan ik voor het eerst zeggen dat ik een normale relatie met eten heb. Dat is wel fijn eigenlijk en ik weet niet of ik dat ooit had verwacht.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:57:37 #220
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140652320
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik voor het eerst in mijn leven me niet klemvreet in een stressvolle situatie. En dat ik al wekenlang iedere dag gewoon een stukje chocola eet, zonder per se alles op te hoeven eten.

Misschien kan ik voor het eerst zeggen dat ik een normale relatie met eten heb. Dat is wel fijn eigenlijk en ik weet niet of ik dat ooit had verwacht.
Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?
pi_140653488
Ik heb het drukkkk! Vorige week maar 1x kunnen sporten en qua gewicht gelijk gebleven. Ik denk deze week ook zoiets.
pi_140658777
Goedemorgen!
Gisterenavond laat nog een pizza gegeten :@ had door mijn drukke trainingschema al om half 5 avondeten op en dan krijg je rond 10 uur na 3 uur sporten wel weer honger.
Slecht....

Maarja nieuwe dag.
pi_140658818
2,6 kg er af deze week. the fuck. En ik heb niet eens gesport.. daar ben ik iets te moe voor.. slaap wel op tijd, dus kan niet snaaien. dat zal het zijn. haha
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:02:06 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140659126
Vandaag gecaterde lunch in het Beatrix theater. Ben benieuwd of het enigszins verantwoord is...
pi_140659587
Goeiemorgen! c_/

Lijstje hier:

O: Havermout
T: Kiwi
L: Vier volkoren boterhammen (2 kaas, 2 paté)
T: Banaan, paar tomaatjes
D: Twee kip/ui/paprika-spiesjes met een berg sla, tomaat en zelfgemaakte yoghurtdressing
pi_140659683
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:17 schreef PatriQue89 het volgende:
2,6 kg er af deze week. the fuck. En ik heb niet eens gesport.. daar ben ik iets te moe voor.. slaap wel op tijd, dus kan niet snaaien. dat zal het zijn. haha
Wow lekker bezig!

Ik ben ondertussen bezig een eigen choreo te verzinnen, maar het is stiekem best warm in huis.
Heb al 1,5 liter water gedronken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:02:22 #227
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140659857
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?
Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.

Een tijdje geleden een beetje 'ruzie' gehad met een coach bij een loopbaangesprek, die overal dwars doorheen prikte en het benoemde, ze vroeg waarom ik mezelf de moeite niet waard vond om iets te kiezen. Ik zei toen dat dat nergens op sloeg, maar eigenlijk had ze wel gelijk. Dat heeft me wel aan het denken gezet.

Ook met andere dingen maak ik nu wel een keuze. Ik ben een opleiding begonnen en het lukt me nu echt om vegan te eten, terwijl ik steeds in de valkuil van melkchocolade bleef vallen (en daar ziek van werd, want lactose-intolerant, dus eigenlijk heel dom). En ik sport drie keer per week zonder dat het moeite kost, maar juist met het gevoel iets goeds voor mezelf te doen.

Soms helpt een spreekwoordelijke klap in je gezicht wel om wakker te worden blijkbaar. Ik zie haar binnenkort weer denk ik, dus ik moet haar maar bedanken voor dat laatste zetje.
pi_140659878
Dagje Efteling vandaag maar is geen reden om vals te gaan spelen ;).. Kip en groentewraps, fruit en eieren mee! Al zal ik vast wel wat zondigen vandaag >:)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:44:17 #229
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140660605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:03 schreef Timmos het volgende:
Dagje Efteling vandaag maar is geen reden om vals te gaan spelen ;).. Kip en groentewraps, fruit en eieren mee! Al zal ik vast wel wat zondigen vandaag >:)
Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.

En aaaaaaah, weegschalen die na tien seconden twijfelen tussen 87.9 en 88.0 voor het laatste kiezen zijn irritant. :-p
  dinsdag 3 juni 2014 @ 09:48:28 #230
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140660700
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:02 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.

Een tijdje geleden een beetje 'ruzie' gehad met een coach bij een loopbaangesprek, die overal dwars doorheen prikte en het benoemde, ze vroeg waarom ik mezelf de moeite niet waard vond om iets te kiezen. Ik zei toen dat dat nergens op sloeg, maar eigenlijk had ze wel gelijk. Dat heeft me wel aan het denken gezet.

Ook met andere dingen maak ik nu wel een keuze. Ik ben een opleiding begonnen en het lukt me nu echt om vegan te eten, terwijl ik steeds in de valkuil van melkchocolade bleef vallen (en daar ziek van werd, want lactose-intolerant, dus eigenlijk heel dom). En ik sport drie keer per week zonder dat het moeite kost, maar juist met het gevoel iets goeds voor mezelf te doen.

Soms helpt een spreekwoordelijke klap in je gezicht wel om wakker te worden blijkbaar. Ik zie haar binnenkort weer denk ik, dus ik moet haar maar bedanken voor dat laatste zetje.
Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.

En lactose intolerant is vervelend zeg. Mijn schoonvader heeft dat ook is altijd goed opletten.
pi_140664252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen!
Gisterenavond laat nog een pizza gegeten :@ had door mijn drukke trainingschema al om half 5 avondeten op en dan krijg je rond 10 uur na 3 uur sporten wel weer honger.
Slecht....

Maarja nieuwe dag.
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
pi_140665771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
De pizza was nog over van gisteren dus die koud op eten was ook geen moeite.
En waarom? tja who knows
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:00:24 #233
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140667044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.

En in mijn ervaring gaat afvallen beter wanneer je af en toe uit de band springt dan door continue braaf te zijn (los van het feit dat dat laatste niet vol te houden is).

Ik haal eigenlijk nooit kwark in huis. Niet omdat ik het niet lekker vind, maar omdat ik er niet vanaf kan blijven. En dan moet er ook nog een dikke laag suiker op.
Verleidingen...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_140667778
Vandaag mijn eerste eigengemaakte choreo bedacht *O* dus heb er al een aantal uren dans op zitten.
+ mijn dagelijkse half uur hoepelen.
Zometeen nog Jillian en dan ben ik klaar voor vandaag.

Eten gaat zeker nog niet perfect (maar eigenlijk wel goed genoeg voor mij, kom gemiddeld op 1700kcal per dag uit) maar sporten gaat zeker wel super *O*
pi_140678416
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.

Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waarķm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb. :)
pi_140678525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waarķm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb. :)
Zeker welkom in deze reeks :Y
Heb er ook nog wel over nagedacht, alleen nog niet echt een antwoord gevonden.
Waarschijnlijk ben ik wel weer tevreden met hoe ik er nu uit zie (wat dus niet de bedoeling is)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:07:21 #237
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140679941
Ik zit bijna op de 74... Nog even. Alleen ben kei ongesteld dus er valt nu toch niks op te zeggen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:11:50 #238
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140680115
74, netjes!

Oeh, vinding: rijstwrapjes. Ieniemienie dunne rijstvelletjes, die je even in heet water legt zodat ze warm worden en dan vult met allerlei lekkers als groente en kip of vis of garnalen of zo. Eén portie rijst past in vijftig (!!) velletjes, dus je kan er gerust een paar van nemen als je lowcarb wil doen. EN geloof me,elletje met drie goedgevulde thaise spring rolls zit je echt wel vol.
Ik heb er net een paar gemaakt, gevuld met de restjes van de gegrillde groente van vanavond en een beetje gerookte kipfilet. Lunch voor morgen!
(zijn niet de mijne hoor, maar zoiets krijg je dan. Als je ze de avond tevoren maakt en ze laat drogen gedurende de nacht kan je ze zo uit de hand eten. Omnom)
Prrrrr
pi_140681876
Ik had al een berichtje geschreven in gezond slank, maar mijn bmi is iets hoger dit keer kwam ik achter. :')

Sinds twee weken een poging aan het doen tot afvallen, nadat ik voor de tweede keer 20 kilo ben aangekomen in minder dan twee jaar. Ik krijg door medicijnen namelijk een enorm leeg gevoel in mijn maag/hongerpijn/moeten eten, want anders flauwvallen. Het is niet echt bekend in de medische wereld, maarja, ik zit er wel mee. Ik weet ook door welk medicijn het komt (Diclofenac), maar aangezien ik chronische migraine heb is het kiezen tussen twee kwaden.

Afvallen is dus moeilijk, maar ik ben in 2,5 week nu 1 kilo afgevallen. *O* ;) Ik probeer qua eten rekening te houden met voedsel dat mijn bloedsuikerspiegel niet enorm laat schommelen, want dat lijkt in verband te staan met het maagprobleem.

Ik lees vooral mee voor motivatie en dat wilde ik even laten weten. Anders voelt het zo vreemd dat ik van alles van jullie lees, maar jullie niet van mij.
pi_140684358
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.

En aaaaaaah, weegschalen die na tien seconden twijfelen tussen 87.9 en 88.0 voor het laatste kiezen zijn irritant. :-p
Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dag :P..

Maar het werd een colaatje bij het avondeten en wat frietjes bij de biefstuk :+
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:30:15 #241
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140687031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Timmos het volgende:

[..]

Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dag :P..

Maar het werd een colaatje bij het avondeten en wat frietjes bij de biefstuk :+
Valt mee toch? Er op los vreten en een tussendoortje vind ik ook wat anders ;-) Maar een mens moet kunnen leven tussen het diëten door hoor.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:32:28 #242
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140687157
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.

En lactose intolerant is vervelend zeg. Mijn schoonvader heeft dat ook is altijd goed opletten.
Het went. Ik heb er nu dus geen probleem meer mee.

Maar voor wat betreft voedsel & vriendjes worden, dat dacht ik ook altijd en toch gaat het nu al best een tijd goed en heb ik het gevoel dat mijn relatie met eten blijvend is veranderd. Dus hou hoop!

Als mijn lichaam en ik nou nog vriendjes kunnen worden, word ik helemaal blij. Dat gaat nog wel even duren denk ik. ;-)

En verder leidt Alan Rickman me nogal af. :@
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:42:18 #243
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_140687645
En nog even een lijstje van vandaag, nu ik toch bezig ben:

Ontbijt: Oberlander boterham met hummus en avocado
Tussendoor: ontbijtkoek met chocola, wat blokjes chocola
Lunch: Italiaanse bol met vegan kaas, avocado, komkommer en tomaatjes; vruchtensap
Tussendoor: tomaatjes, appel, banaan, plakje Osawacake
Avondeten: nasi met vegawokblokjes, klein beetje pindasaus en cassavekroepoek
Na: mojitoijsje en een blokje chocola
Beweging: BodyPump + een kilometertje of acht fietsen van/naar huis-werk-sportschool-huis.

Iets te veel zoetigheid naar mijn smaak, maar ook geen megahoeveelheden. En bewust ook wat meer gegeten ivm sport. Gezien ik ook wel een beetje levensstress heb op het moment, ga ik me er niet druk om maken. Morgen weer een dag.
pi_140689616
Ohh dit is een goed topic (voor een schop onder mijn kont/stok achter de deur).

Ik ben al een tijdje aan het lijnen maar het schiet niet op. Dus nu maar wat fanatieker worden en ook sporten. Ik ben bezig met de "beachbody turbo fire dvd".. (net even gekeken naar de 30 day shred die hier genoemd werd, kreeg meteen autodrop reclame :( :P )
Verder op de fiets naar het werk (10 km heen en 10 terug). En misschien nog hardlopen met vriendinnen tussendoor (ipv fitness dvd) maar eigenlijk vind ik hardlopen stom.

Ik vind het soms nog wel lastig om "gezond" te eten. Eet vaak alleen en dan wordt het al snel een berg groente met een stukje kip ernaast. Saai op de lange termijn.
En ik ben op zoek naar een weegschaal, maar ik heb het idee dat die dingen nooit erg nauwkeurig zijn? Zou het nog uitmaken welke ik koop?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:24:49 #245
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140689853
Mijn weegschaal komt bij de action vandaan. En als ik elders weeg komt het toch altijd goed overeen :)
pi_140696048
Hier doet de weegschaal weer wat hij altijd doet als ik Jillian doe :(
Ben een kilo aangekomen, terwijl ik in de spiegel toch duidelijk verbetering zie...blijft stom
Maar goed vandaag laatste dag van level 1
pi_140696175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 07:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier doet de weegschaal weer wat hij altijd doet als ik Jillian doe :(
Ben een kilo aangekomen, terwijl ik in de spiegel toch duidelijk verbetering zie...blijft stom
Maar goed vandaag laatste dag van level 1
Dan bouw je met dat programma waarschijnlijk een berg spier op. Of je bent extra vocht gaan vasthouden. Toen ik net begon met hardlopen kwam ik ook alleen maar aan haha. Best frustrerend.
pi_140696371
Denk een combinatie
Hoop dat het over een paar weken wegtrekt, wil graag nog een paar kilo afvallen
pi_140696399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed toch :)
pi_140696413
Omg de weegschaal twijfelt bij mij tussen 73.5 en 73.6. Waarschijnlijk al het vocht kwijt.
pi_140696479
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed toch :)
Ja das waar maar er moeten ook gewoon kilo's af ;)
pi_140696481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Omg de weegschaal twijfelt bij mij tussen 73.5 en 73.6. Waarschijnlijk al het vocht kwijt.
Kijk daar heb ik het over *O*
pi_140696531
Had gisteren al het vermoeden want moest zoveel plassen :D

En dan volgende week op vakantie en alles er weer aanvreten :')
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:20:30 #254
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140696593
Hallo :W

Ik heb een baan!!! *O* Per 1 juli beginnen *O*

En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....' _O-

Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:

O: volkoren cracker slankie smeerkaas; schaaltje optimel yoghurt; beker melk
T: kersen :9
L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
D: BBQ :9
pi_140696654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

En wat eten betreft is de knop weer wat verder om. Mede dankzij manlief die voor zichzelf heeft besloten dat hij ook wel weer wat meer mag opletten. Dus normaal eten gedurende de dag en niet meer snacken 's avonds. Gisteravond lagen we in bed en toen hoorde ik een zucht naast me, gevolgd door '....en dat was dag 2 zonder snacks....' _O-

Alleen heb ik vanavond dus wel een BBQ vanuit de vakgroep waar ik nog heel even deel van uitmaak en dat vind ik toch wel heel gezellig, aangezien ik iedereen straks niet meer (zo vaak) zal zien. Geen idee wat ze precies hebben aan eten, maar ik ben wel van plan om er geen schranspartij van te maken. Rest van het lijstje voor vandaag:

L: 3 volkoren bth; 2 sandwichspread + tomaat, 1 eisalade; kopje soep uit de kantine
Gefeliciteerd met je baan *O*

Mijn vriend doet idd ook mee en die kan ook zo heerlijk liggen te zuchten en de steunen haha.

Edit: fijn dat de knop wat beter om staat :)
pi_140696981
Gefeliciteerd met die baan! *O*

En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!

Lijstje voor vandaag:

O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
pi_140697161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:

Gefeliciteerd met je baan *O*
pi_140697167
En dat was level 1 van Jillian's 30 day shred *O*
Morgen level 2, spannend :D
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:24:02 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140697513
Gefeliciteerd Miss_C! *O*
pi_140698172
Gefeliciteerd Miss_Congeniality *O*
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:28:10 #261
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140698859
Gefeliciteerd *O*

Ik blijf een kilo of 3 boven m'n atl hangen en er zijn zo veel verleidingen deze week... Logeerpartijtjes, bbq's, lange werkdagen, enorm veel treinvertragingen. Ik voel me een beetje een mislukking, maar ik wil ook wel echt weer de teugels aantrekken.

Lijstjes maken helpt altijd wel, dus bij deze:
O: 2 volkoren met aardbeien en een tl suiker. 200 ml lv yoghurt, klein handje cruesli.
T: 2 blokjes extra pure chocolade met amandelen.
L: Groentesoep van het tentje op de hoek. 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas.
T: 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas en een stuk komkommer. Ik denk dat ik de bth's schrap, maar dan wordt het wel een groot gat tussen L en D.
D: AGV. Krielaardappeltjes uit de airfryer, een stukje vis of vlees en komkommer.
S: Uur paardrijden. Ben nog aan het overwegen om twee uur te doen, dan kan ik echt even afschakelen, maar dan ben ik morgenvroeg wrs doodmoe, dus doe het maar niet.

Ik weet dat ik weinig fruit heb, dat de tl suiker vanochtend niet nodig was en dat cruesli niet de beste keus is, maar op dit moment ben ik vooral bezig met damage control. Alles wat enigszins een normaal lijstje is en niet resulteert in kilo's vet en suiker is eventjes goed genoeg...
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:34:11 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140698997
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:
Gefeliciteerd met die baan! *O*

Lijstje voor vandaag:

Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doen ^O^
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:39:57 #263
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mooi lijstje, maar waarom paté en grilworst op je brood? Als je een alternatief zoekt: Er is ook linerapaté, die bevat echt veel minder kcals dan gewone paté en smaakt voor mij hetzelfde. Grilworst kun je vast ook in een verantwoordere variant vinden. Aan de andere kant: als het in je kcals per dag past en je wordt er blij van, vooral doen ^O^
Die linera pate eet ik ook regelmatig en ik vind hem qua smaak ook redelijk gelijk aan gewone pate. :Y
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:40:14 #264
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699148
En dankjewel allemaal!
Baan O+
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:42:48 #265
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:28 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Ik blijf een kilo of 3 boven m'n atl hangen en er zijn zo veel verleidingen deze week... Logeerpartijtjes, bbq's, lange werkdagen, enorm veel treinvertragingen. Ik voel me een beetje een mislukking, maar ik wil ook wel echt weer de teugels aantrekken.

Lijstjes maken helpt altijd wel, dus bij deze:
O: 2 volkoren met aardbeien en een tl suiker. 200 ml lv yoghurt, klein handje cruesli.
T: 2 blokjes extra pure chocolade met amandelen.
L: Groentesoep van het tentje op de hoek. 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas.
T: 2 geroosterde volkoren bth met 30+kaas en een stuk komkommer. Ik denk dat ik de bth's schrap, maar dan wordt het wel een groot gat tussen L en D.
D: AGV. Krielaardappeltjes uit de airfryer, een stukje vis of vlees en komkommer.
S: Uur paardrijden. Ben nog aan het overwegen om twee uur te doen, dan kan ik echt even afschakelen, maar dan ben ik morgenvroeg wrs doodmoe, dus doe het maar niet.

Ik weet dat ik weinig fruit heb, dat de tl suiker vanochtend niet nodig was en dat cruesli niet de beste keus is, maar op dit moment ben ik vooral bezig met damage control. Alles wat enigszins een normaal lijstje is en niet resulteert in kilo's vet en suiker is eventjes goed genoeg...
En de 2 bth's van de lunch opsplitsen in 1 tijdens de lunch en 1 als T? Of 1 bth als T in plaats van 2?

Verder is je lijstje toch helemaal niet zo dramatisch? Ja die ene tl suiker is misschien niet helemaal nodig, maar so what. Je L en D zien er toch goed uit en je gaat ook nog paardrijden...
pi_140699300
Zal die paté eens onthouden.. :9
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:50:48 #267
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zal die paté eens onthouden.. :9
Die is wel een aanrader :Y
Ze hebben verschillende varianten maar ik pak altijd de roompate, want ik ben bij 'gewone' pate ook nooit zo gecharmeerd van al die toevoegingen.

Hmm, er is een collega jarig en die trakteert op vlaai. Heb er eigenlijk wel heel erg zin in, maar ik denk dat ik direct daarna mezelf schuldig zou gaan voelen omdat het eigenlijk gewoon niet handig is met ook nog een bbq vandaag en de wens om weer normaal te gaan doen. Dus ik ga gewoon niet en hou het toch maar bij mijn bak met kersen...
pi_140699549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die is wel een aanrader :Y
Ze hebben verschillende varianten maar ik pak altijd de roompate, want ik ben bij 'gewone' pate ook nooit zo gecharmeerd van al die toevoegingen.

Hmm, er is een collega jarig en die trakteert op vlaai. Heb er eigenlijk wel heel erg zin in, maar ik denk dat ik direct daarna mezelf schuldig zou gaan voelen omdat het eigenlijk gewoon niet handig is met ook nog een bbq vandaag en de wens om weer normaal te gaan doen. Dus ik ga gewoon niet en hou het toch maar bij mijn bak met kersen...
Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:58:18 #269
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699585
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ipv je tussendoortje? Doe ik dan meestal.
Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje ja :Y

Alleen heb ik zaterdag nog een verjaardag van vrienden en zondag een verjaardag van schoonzus (die willen weer zo'n tapas-dag doen) en dan vanavond nog een bbq. Dus dat vind ik alles bij elkaar al wel 'slecht' genoeg ;)
pi_140699662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als ik een keer vlaai eet als traktatie dan is dat wel in plaats van een tussendoortje ja :Y

Alleen heb ik zaterdag nog een verjaardag van vrienden en zondag een verjaardag van schoonzus (die willen weer zo'n tapas-dag doen) en dan vanavond nog een bbq. Dus dat vind ik alles bij elkaar al wel 'slecht' genoeg ;)
Dan kun je het beter overslaan idd.

En tapas :9 staat hier voor als het eens een weekend rotweer is.

Maar lekker weekendje voor de boeg jij.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:06:11 #271
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140699735
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan kun je het beter overslaan idd.

En tapas :9 staat hier voor als het eens een weekend rotweer is.

Maar lekker weekendje voor de boeg jij.
Ja he :D Heb er ook wel zin in. En als de weersvooruitzichten zo blijven, kan het waarschijnlijk ook nog eens grotendeels buiten O+
pi_140699807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja he :D Heb er ook wel zin in. En als de weersvooruitzichten zo blijven, kan het waarschijnlijk ook nog eens grotendeels buiten O+
Lekker on het zonnetje chillen. Lekker hoor.
pi_140699861
Mijn lijstje voor vandaag.

T: -
L: eierkoek met kaas, BH met smeerkaas, kontje met pindakaas
T: eierkoek met kaas (bananen zijn op :'( )
D: aardappelen, spinazie, gehakt, aardappel anders
T: toetje

Niet heel briljant maar met Brinta ontbijten bevalt me wel :)
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:18:15 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140700002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag.

T: -
L: eierkoek met kaas, BH met smeerkaas, kontje met pindakaas
T: eierkoek met kaas (bananen zijn op :'( )
D: aardappelen, spinazie, gehakt, aardappel anders
T: toetje

Niet heel briljant maar met Brinta ontbijten bevalt me wel :)
Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.
pi_140700090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom met kaas, die eierkoek als T? Ik zou 's middags de kaas eraf laten. Een eierkoek is tussendoortje genoeg zonder die toevoeging. En eet je nou 's avonds aardappels en aardappel anders? In aardappel anders zitten stiekem heel veel kcals die je relatief makkelijk kunt vermijden door je aardappels te poffen, te koken, te bakken in een beetje boter of in de oven te roosteren.
Ik eet aardappel anders idd. Maak er een ovenschotel van. Klopt dat het heel vet en alles is. Maar ik vind het heel erg lekker en heb het al een hele tijd niet op dus mag best een keertje. En het was dat of shoarma. Ben mijn kasten aan het leeg eten voor de vakantie haha.

Wat die kaas betreft heb je gelijk. Had er ook even aan zitten twijfelen. Laat de kaas er wel af :)
pi_140704918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer door ;)
pi_140706150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef Timmos het volgende:

[..]

Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer door ;)
Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaal *)
pi_140706260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaal *)
Hoe meer spier je hebt hoe meer je verbrand. Is alleen maar een goed teken hoor dat probeerde ik vanochtend ook te zeggen met dat het echt niet erg is :)
pi_140706339
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
pi_140706853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
Ik had dat in het begin met hardlopen ook heel erg. Kaan best hard gaan blijkbaar haha. En je hebt zover ik kon zien echt veel gesport.
pi_140707057
Nee niet zo snel, ging dat maar zo snel met spiermassa :P
pi_140707087
Achja het maakt ook allemaal niet zo veel uit.
Ik weet dat ik goed bezig ben met sporten en dat ik met mijn etenspatroon nog veel winst kan boeken.
pi_140713893
Toch ook maar eens mee gaan schrijven hier.

Ik ben altijd stevig geweest, een paar jaar geleden woog ik 83 kilo bij een lengte van 1,63. In de loop der jaren is er meerdere keren wat afgegaan en soms ook weer bijgekomen, sinds ik vorig jaar ben gaan hardlopen schommel ik zo tussen de 76 en 78 kilo. Nu wil ik toch wel echt een keer naar een gezond gewicht. De reden? Het hardlopen is wel echt een serieuze hobby en hoe minder kilo's ik meezeul, hoe makkelijker het gaat. De weegschaal gaf vanochtend 75,8 aan en ik wil onder de 70 komen. Dan ben ik zo'n 10 % kwijt, de afgelopen maanden is er al heel langzaam wat af gegaan. En dan zie ik wel weer verder. :)

Lijstje van vandaag:
O: Cracker met appelstroop
L: Twee meergranenboterhammen met halvarine, kaas, ei, tomaat en komkommer
T: Oikos yoghurtje, zat een 30% sticker op
A: Thaise biefstuksalade met boontjes, taugé en komkommer. Avondje zonder koolhydraten
T: Handje noten en een glas rode wijn
S: 40 minuten blogilatesfilmpjes en 60 squats (30-dagen squat challenge)

Kom uit rond de 1428 calorieën. Zie alleen nu dat ik geen fruit op heb, misschien zo nog maar een peer pakken.
pi_140713894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:

Lijstje voor vandaag:

Dankjewel!

Leuk die eetlijstjes, geeft echt inspiratie voor afwisseling van eten.

O: Smootie (magere yoghurt & banaan)
L: Bakje cherrytomaatjes en pakje Belvita ontbijt biscuits
T: nog pakje biscuits
D: Andijvie pasta
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:05:18 #285
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140714346
Lekker lijstje had ik vandaag!
O yoghurt met zomerfruit
T noten-vruchten-honingreep
L 4 rijstvelletjes met restje gegrillde groente en kip
T stukje chocola 86%
D salade met zalm
Prrrrr
pi_140714904
Voor wie ik nog niet welkom had geheten.. welkom :)

Ik zit vol. !
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:42:42 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_140715893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje had ik vandaag!
O yoghurt met zomerfruit
T noten-vruchten-honingreep
L 4 rijstvelletjes met restje gegrillde groente en kip
T stukje chocola 86%
D salade met zalm
wat is een rijstvelletje :?

ik ga maar eens sporten.. -O- *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:46:28 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140716067
Oh fuck... Ik zie hief 30 day squat challenge staan en dat herinnert me er aan dat ik met een buikspier challenge mee ging doen. :')
Die startte op 1 juni. :')
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:51:11 #289
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140716259
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat is een rijstvelletje :?

ik ga maar eens sporten.. -O- *O*
LIF / [Dieetclub] #615

BE, dat wordt inhalen. Vandaag 4 x 30 situps en 4 X 3 minuten planken. Oef.
Prrrrr
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:56:49 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140716521
Ik doe vandaag dag 3 en dan morgen verder ermee.
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:00:13 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140716715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Dankjewel!

Waarom die belvita-dingen?
pi_140717990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Dankjewel!

Wat vind je zelf van je lijstje?
pi_140718430
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom die belvita-dingen?
Eigenlijk heb ik die in huis voor als ik "geen tijd"/zin heb om te ontbijten, dan kan ik onderweg toch nog wat eten. (beter als broodjes kopen onderweg)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat vind je zelf van je lijstje?
Hmmm ik vind eigenlijk dat ik vandaag wat te weinig gegeten heb. Meestal eet ik magere kwark/yoghurt tussen de middag, dat geeft wat meer body.
pi_140719442
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:51:38 #295
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_140719714
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe vandaag dag 3 en dan morgen verder ermee.
ik heb gewoon 3 dagen vertraging :P
ik ben vandaag met dag 1 begonnen... lekker mijn eigen ritme :)

trouwens.. welke ab-challenge doen jullie??
deze zegt niks over 4 x 3 minuten planken (pfieuw!! :D )

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_140720111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
Zijn meer een soort crackertjes.

En weinig voedingsstoffen/calorieën is toch juist de bedoeling.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:00:47 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140720373
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb gewoon 3 dagen vertraging :P
ik ben vandaag met dag 1 begonnen... lekker mijn eigen ritme :)

trouwens.. welke ab-challenge doen jullie??
deze zegt niks over 4 x 3 minuten planken (pfieuw!! :D )

[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar ik kreeg net een NL versie door die maandag begonnen is, dus mss stap ik wel over. Net dag 3 gedaan, morgen rustdag. *) :D :')
pi_140720410
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Eiwitten.
pi_140721077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Timmos het volgende:

[..]

Eiwitten.
Ja maar iets meer voedingsstoffen op een dag mag toch wel ;)
pi_140721152
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zijn meer een soort crackertjes.

En weinig voedingsstoffen/calorieën is toch juist de bedoeling.
Je wilt minder kcal binnenkrijgen dan dat je verbrand maar je moet ook niet te weinig eten.
En inderdaad lekker veel gezonde dingen/voedingsstoffen binnenkrijgen.
Dus kwark, eitjes, groente, vis etc
En die biscuitjes zit niets nuttigs in (en vaak ook nog met chocolade dus dan zit je gewoon koeken te eten).
pi_140721202
Die ab challenge zag ik ook voorbij komen maar leek me niet handig in combi met Jillian.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')