Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer doorquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Hoop dat het over een paar weken wegtrekt, wil graag nog een paar kilo afvallen
Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Niks mis met een paar kilo spier hoor ^^.. Verbrand je uiteindelijk ook weer meer door
Hoe meer spier je hebt hoe meer je verbrand. Is alleen maar een goed teken hoor dat probeerde ik vanochtend ook te zeggen met dat het echt niet erg isquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als het goed is zie je vervolgens wel een lager getal op de weegschaal
Ik had dat in het begin met hardlopen ook heel erg. Kaan best hard gaan blijkbaar haha. En je hebt zover ik kon zien echt veel gesport.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Het 'probleem' is alleen dat ik mij altijd afvraag hoe veel spier je nou echt in 1,5 week erbij kan krijgen....
Die kilo? Lijkt mij sterk...
Dankjewel!quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:53 schreef Ruby88 het volgende:
En welkom LilDutchPrincess en Aspergermeisje!
Lijstje voor vandaag:
O: Beetje havermout (zak was bijna leeg) en een volkoren boterham met ei
T: Appel
L: Vier boterhammen (paté, grilworst)
T: Banaan, wortelen
D: Tomatensoep, weer twee kip/groente-spiesjes en een berg sla
wat is een rijstvelletjequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:05 schreef mrspoeZ het volgende:
Lekker lijstje had ik vandaag!
O yoghurt met zomerfruit
T noten-vruchten-honingreep
L 4 rijstvelletjes met restje gegrillde groente en kip
T stukje chocola 86%
D salade met zalm
LIF / [Dieetclub] #615quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is een rijstvelletje
ik ga maar eens sporten..![]()
Waarom die belvita-dingen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dankjewel!
Leuk die eetlijstjes, geeft echt inspiratie voor afwisseling van eten.
O: Smootie (magere yoghurt & banaan)
L: Bakje cherrytomaatjes en pakje Belvita ontbijt biscuits
T: nog pakje biscuits
D: Andijvie pasta
Wat vind je zelf van je lijstje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dankjewel!
Leuk die eetlijstjes, geeft echt inspiratie voor afwisseling van eten.
O: Smootie (magere yoghurt & banaan)
L: Bakje cherrytomaatjes en pakje Belvita ontbijt biscuits
T: nog pakje biscuits
D: Andijvie pasta
Eigenlijk heb ik die in huis voor als ik "geen tijd"/zin heb om te ontbijten, dan kan ik onderweg toch nog wat eten. (beter als broodjes kopen onderweg)quote:
Hmmm ik vind eigenlijk dat ik vandaag wat te weinig gegeten heb. Meestal eet ik magere kwark/yoghurt tussen de middag, dat geeft wat meer body.quote:
ik heb gewoon 3 dagen vertragingquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe vandaag dag 3 en dan morgen verder ermee.
Zijn meer een soort crackertjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
Die heb ik ook, maar ik kreeg net een NL versie door die maandag begonnen is, dus mss stap ik wel over. Net dag 3 gedaan, morgen rustdag.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon 3 dagen vertraging
ik ben vandaag met dag 1 begonnen... lekker mijn eigen ritme
trouwens.. welke ab-challenge doen jullie??
deze zegt niks over 4 x 3 minuten planken (pfieuw!!)
[ afbeelding ]
Eiwitten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef Sarabi het volgende:
Magere yoghurt of kwark is wel al beter dan die koekjes, maar ook daarin zit niet zoveel voedingstoffen.
Je wilt minder kcal binnenkrijgen dan dat je verbrand maar je moet ook niet te weinig eten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zijn meer een soort crackertjes.
En weinig voedingsstoffen/calorieën is toch juist de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |