Wow lekker bezig!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:17 schreef PatriQue89 het volgende:
2,6 kg er af deze week. the fuck. En ik heb niet eens gesport.. daar ben ik iets te moe voor.. slaap wel op tijd, dus kan niet snaaien. dat zal het zijn. haha
Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?
Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:03 schreef Timmos het volgende:
Dagje Efteling vandaag maar is geen reden om vals te gaan spelen.. Kip en groentewraps, fruit en eieren mee! Al zal ik vast wel wat zondigen vandaag
Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:02 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb niet echt iets iets bewust bereikt of zo. Ik denk dat ik gewoon minder een hekel aan mezelf heb en mezelf daarom minder straf en over het geheel beter voor mezelf zorg.
Een tijdje geleden een beetje 'ruzie' gehad met een coach bij een loopbaangesprek, die overal dwars doorheen prikte en het benoemde, ze vroeg waarom ik mezelf de moeite niet waard vond om iets te kiezen. Ik zei toen dat dat nergens op sloeg, maar eigenlijk had ze wel gelijk. Dat heeft me wel aan het denken gezet.
Ook met andere dingen maak ik nu wel een keuze. Ik ben een opleiding begonnen en het lukt me nu echt om vegan te eten, terwijl ik steeds in de valkuil van melkchocolade bleef vallen (en daar ziek van werd, want lactose-intolerant, dus eigenlijk heel dom). En ik sport drie keer per week zonder dat het moeite kost, maar juist met het gevoel iets goeds voor mezelf te doen.
Soms helpt een spreekwoordelijke klap in je gezicht wel om wakker te worden blijkbaar. Ik zie haar binnenkort weer denk ik, dus ik moet haar maar bedanken voor dat laatste zetje.
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen!
Gisterenavond laat nog een pizza gegetenhad door mijn drukke trainingschema al om half 5 avondeten op en dan krijg je rond 10 uur na 3 uur sporten wel weer honger.
Slecht....
Maarja nieuwe dag.
De pizza was nog over van gisteren dus die koud op eten was ook geen moeite.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan niet voor iets vullends zoals kwark? Veel makkelijker en sneller ook dan een pizza in de oven gooien lijkt mij.
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waaróm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Als we allemaal altijd verstandige keuzes zouden maken dan was deze topicreeks ook niet nodig geweest.
Zeker welkom in deze reeksquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:25 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik vind het ook wel weer fijn van deze topicreeks dat er soms waaróm gevraagd wordt, terwijl ik zelf zonder heel diep na te denken alleen nog maar geconstateerd heb dát ik stom gegeten heb.
Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dagquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:44 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ach je loopt je daar ook altijd een ongeluk, dus een tussendoortje moet kunnen toch.
En aaaaaaah, weegschalen die na tien seconden twijfelen tussen 87.9 en 88.0 voor het laatste kiezen zijn irritant. :-p
Valt mee toch? Er op los vreten en een tussendoortje vind ik ook wat anders ;-) Maar een mens moet kunnen leven tussen het diëten door hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Betekend niet dat je er op los moet gaan vreten als je wat bewogen hebt op een dag..
Maar het werd een colaatje bij het avondeten en wat frietjes bij de biefstuk
Het went. Ik heb er nu dus geen probleem meer mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik blijf het goed van je vinden :-) voedsel en ik zullen nooit vrienden worden vrees ik.
En lactose intolerant is vervelend zeg. Mijn schoonvader heeft dat ook is altijd goed opletten.
Dan bouw je met dat programma waarschijnlijk een berg spier op. Of je bent extra vocht gaan vasthouden. Toen ik net begon met hardlopen kwam ik ook alleen maar aan haha. Best frustrerend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:14 schreef Sarabi het volgende:
Hier doet de weegschaal weer wat hij altijd doet als ik Jillian doe
Ben een kilo aangekomen, terwijl ik in de spiegel toch duidelijk verbetering zie...blijft stom
Maar goed vandaag laatste dag van level 1
Je valt ook af dat zeg je net zelf. Soms werkt een weegschaal niet mee maar als je het zelf merkt is het ook goed tochquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef Sarabi het volgende:
Denk een combinatie
Hoop dat het over een paar weken wegtrekt, wil graag nog een paar kilo afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |