Oh, dat zeker.quote:
Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Tink89 het volgende:
Tis geen spam, maar heeft één van mijn dieetclubvriendjes of -vriendinnetjes nog een 28 inch meisjes fiets nodig?
Superquote:Op maandag 2 juni 2014 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ondanks het worstelen gaat het niet onaardig. 2 ons boven mijn laagste maandag gewicht sinds ik weer (langzaam) onderweg naar beneden ben. En dat op dag 2 van mijn menstruatie.
Ik zal je de mp-link even dm-en.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in de genoemde categorie val, maar een dergelijke maat fiets is hier binnenkort wel nodig...
Dat is wel heel erg fijn. Hoe heb je dat zo bereikt?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik voor het eerst in mijn leven me niet klemvreet in een stressvolle situatie. En dat ik al wekenlang iedere dag gewoon een stukje chocola eet, zonder per se alles op te hoeven eten.
Misschien kan ik voor het eerst zeggen dat ik een normale relatie met eten heb. Dat is wel fijn eigenlijk en ik weet niet of ik dat ooit had verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |