Dat laatste hoor, want nu ik er over nadenk snap ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Heb jij niet omtrek in je hoofd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een contactgrill?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
Dit, niks mis mee op die manier. Ik heb zo'n broodrooster met 'mandjes' waarin je ook een tosti kan klemmenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienZiet er goed uit toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook altijd op die manierquote:
Of je nu gewoon 2 boterhammen met (ham en) kaas eet of ze even onder de contactgrill legt, maakt voor de calorieën niks uit nee. Ze worden er alleen wel lekkerder van als tostiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessantniks mis mee!
Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.
O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienIk vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Kan ik me voorstellen ja. Heb ik met mijn paardrijbroeken ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerdat helpt denk ik ook wel.
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender
Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
Heb ik ook gedaan vanmiddagquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |