Oogkleppen op en gaaaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden![]()
En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs![]()
![]()
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig neequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oogkleppen op en gaaaan![]()
Voordeel met dit weer is wel dat ik helemaal geen zin heb in ijs/terrasjes enzo
Hier wijn en bitterballenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig nee
Al was het terras afgelopen zondag echt heeeerlijkAlleen drink ik dan alsnog gewoon thee en water en een enkele cola light, dus terras is voor mij niet per se meteen 'slecht' gelukkig.
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Ja maar een paaseitje is maar zo ieniemienie en dat lijkt nog best mee te vallen en bij een bitterbal verwacht je dat ie slecht is, of zo? I dunnoquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Ja eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Wow, goed bezig!quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Hyperdag 3 van Jillian achter de rug en half uur gehoepeld.
Vanavond nog 1,5 uur training.
Volgens mij is de knop hier wel om.
Hoepelen is echt net zoals wandelen dus dat voel ik helemaal niet (behalve dat mij kleine teen gaat slapenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow, goed bezig!
Is dat niet zwaar, elke dag Jillian en hoepelen en dan nog zoveel trainen?
Oh absoluut maar af en toe kan ik het niet weerstaand als het echt mooi weer isquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekker
Alleen was dat dan weer mijn 'voordeel' van zo lang ibuprofen moeten slikken: de combinatie met alcohol wordt afgeraden, dus ik hoefde niet eens te overwegen om het te nemen. Plus dat ik over het algemeen liever mijn kcals binnenhark met lekker (en misschien niet altijd even verantwoord) eten dan met alcohol
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Hoepelen lijkt me cool, maar ik kan het niet
Hoe leer ik hoepelen?
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?
Ik kan het namelijk ook niet met een kinderhoepel maar met de hoepel die ik nu heb is het echt een eitje.
Ja ik leer ook nieuwe dingen hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Godver nu wil ik een sporthoepel
Waarom ben ik zo'n impulsieve koe?
Dacht ik eerst ook hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
godver ze zijn nog roze ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook hooren toen vond ik het ook stom dat ik niet kon hoepelen.
En voor 25 euro heb je volgens mij al een sporthoepel dus
De mijne is ook 100cm en dat is echt best hugequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar is een diameter van 100cm niet erg klein?
Of laat mijn ontzettend-niet-wiskundige brein mij nu even in de steek?
Dat laatste hoor, want nu ik er over nadenk snap ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Heb jij niet omtrek in je hoofd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een contactgrill?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
Dit, niks mis mee op die manier. Ik heb zo'n broodrooster met 'mandjes' waarin je ook een tosti kan klemmenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienZiet er goed uit toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook altijd op die manierquote:
Of je nu gewoon 2 boterhammen met (ham en) kaas eet of ze even onder de contactgrill legt, maakt voor de calorieën niks uit nee. Ze worden er alleen wel lekkerder van als tostiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessantniks mis mee!
Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.
O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienIk vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Kan ik me voorstellen ja. Heb ik met mijn paardrijbroeken ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerdat helpt denk ik ook wel.
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender
Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
Heb ik ook gedaan vanmiddagquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |