Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer'quote:
Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtendquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat de weegschaal nog even in z'n rubberen dopjes moet zakken ofzo. Of evt in de vloerbedekking als je die hebt. Wegen is minder betrouwbaar o zachtere ondergrond, geeft een lager gewicht. Kan me voorstellen dat er nog wat spelling zit de eerste keer als je gaat staan ook op en harde vloer.
Hmm dan weet ik niet, bij mij is het juist andersomquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Letterlijk alleen de 'hihi ik ga lekker nog een keer'
Maximaal een halve minuut
Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
Is hier ook altijd. Opstarten noem ik het altijd maar haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij staat altijd op dezelfde plek op een harde ondergrond en ik weeg eigenlijk elke ochtend
En het is echt een groot verschil hoor (vind ik dan) vandaag 600 gram
Maar goed, het zou kunnen
Ik weeg mezelf altijd standaard 2x, omdat ik de eerste meting niet vertrouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de meeste weegschalen niet goed snik zijn
Mijn weegschaal verschilt 3 kilo als ik hem 20 cm verplaats(gewoon beide plekken in de keuken, zelfde ondergrond)
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij is ook niet helemaal goed inderdaad
Maar ja, je moet toch ergens op af gaan?
Op kledingmaat gaat zo langzaam
Een centimeter is denk ik de meest handige manier jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoDat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder wegquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een centimeter is denk ik de meest handige manier ja
En na een tijdje merk je wellicht ook dat bepaalde kleding losser gaat zitten.
Ik wil ook zo graag weer die motivatie vinden, ik was vorig jaar zo goed bezig! Ik at doordeweeks gewoon normaal mijn maaltijden en fruit tussendoor, ook gewoon een ovenschotel met kaas of iets als avondeten als we daar zin in hadden maar dan gewoon met mate. En dan 1 dag per week was de 'zondigdag', dan kon ik friet halen, of snacken op een feestje, whatever. Per week flexibel in te delen. Manlief deed ook mee, alleen had hij zijn zondigdag bijna standaard op vrijdag met pizza en bierDaarbij dan elke dag op de fiets naar het station, 1x per week een groepsles cardio core in het sportcentrum van de TU en liefst nog 2x hardlopen.
En toen had ik geen baan meer, geen regelmaat, hoefde ik niet meer te fietsen, kon ik niet meer naar dat sportcentrum en kreeg ik een pees-/slijmbeursontsteking. En ik pas in principe nog wel in de kleren die ik vorig jaar nieuw gekocht heb, maar het strakkere is er af, mijn buik begint weer te ploffen en sommige broeken zitten toch minder lekker. En dan zit ik thuis, en dan pak ik toch weer naar een koek. Ik moet mezelf gewoon weer heel hard schoppen denk ik. Ik wil wel, maar de knop is nog niet 100% om.Ik hoop heel erg dat ik dat ritme weer terug ga vinden als ik in juli inderdaad weer aan het werk kan...
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig een centimeter voor mijn taille en zoDat geeft wel een duidelijk beeld.
Bij een weegschaal weet je het nooit echt. Ga op 10 weegschalen staan en je bent op elke weegschaal net even zwaarder of lichter.
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lastig is dat. Maar haal vooral niks in huis dan is de verleiding al een stuk verder weg
Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden
Ik zal het zo nog eens proberen
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuzequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar, even heel eerlijk, wat maken die getallen nog uit als jij nu zelf zegt dat je er beter uitziet en kleinere kleding draagt? Dan gaat het toch juist goed?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Lastig ja. Maar dan maar idd dingen meenemen die je zelf niet lekker vind ofzo haha.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wel het handigste zijn ja. Alleen wil manlief nog steeds koeken in huis hebben 'voor eventuele visite'Heb nu maar een pak meegenomen met van die zandkoekjes en zo erin, die associeer ik vooral met bejaardenhuis (omdat ik daar jarenlang heb gewerkt en dat soort koeken elke week voorbij zag komen) en die dus wel kan laten liggen
Dat was bij mij ook zo vreemd, heel lang taille van 79 cm gemeten (vanaf feb ongeveer). Geen zin meer om te meten want stom dus 3 maanden niet gedaan. Nu van de week ineens 76cm gemetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat klopt toch ook niet helemaal
Ik zie er echt beter uit, draag veel kleinere kleding (die ook al wat los word) maar toch meet ik het zelfde
Volgens mij zelfs meer dan een jaar geleden
Ik zal het zo nog eens proberen
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar dat is iets wat manlief van thuis uit mee heeft gekregen, bij zijn ouders is er ook altijd wel iets in huis voor het geval dat mensen ineens langs komen. Bij mijn pa thuis is er ook altijd van alles, maar dat is eigenlijk vooral zodat ze zelf nooit misgrijpenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als visite onaangekondigd voor de deur staat mogen ze blij zijn als ik een broek aan heb, laat staan iets heb om ze voor te zetten. Maar dat is mijn mening én de reden dat ik iedereen in m'n omgeving heb aangeleerd me vooraf te bellen.
Die redenatie snap ik dan ook weer wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind tussentijdse motivatie wel heel fijn. Als de weegschaal een laag cijfer aan geeft dan heb ik geen zin om dat later op de dag te verneuken door een slechte keuze
Als hij een hoog cijfer aangeeft kan het nog wel eens 2 kanten op(daarom ga ik vaak alleen er op als ik een goed voorgevoel heb
)
Over een maat kleiner doe ik echt wel maanden hoor
Dat is niet genoeg beloning op de korte termijn
Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja nu wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een supermarkt tegenover je huis of niet? Kan je daar dan niet even heen op het moment dat er onverwacht bezoek langskomt?
Oogkleppen op en gaaaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja nu wel ja
Die gedachtegang van B stamt nog uit de tijd dat we die supermarkt niet zo dichtbij hadden![]()
En weet je wat er nog dichterbij zit dan die supermarkt? Een ijssalon met goddelijk lekker ambachtelijk gemaakt ijs![]()
![]()
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig neequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oogkleppen op en gaaaan![]()
Voordeel met dit weer is wel dat ik helemaal geen zin heb in ijs/terrasjes enzo
Hier wijn en bitterballenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met het weer van gisteren en vandaag hoef ik dat ook niet zo nodig nee
Al was het terras afgelopen zondag echt heeeerlijkAlleen drink ik dan alsnog gewoon thee en water en een enkele cola light, dus terras is voor mij niet per se meteen 'slecht' gelukkig.
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Ja maar een paaseitje is maar zo ieniemienie en dat lijkt nog best mee te vallen en bij een bitterbal verwacht je dat ie slecht is, of zo? I dunnoquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Ja eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha is die beredenering niet verkeerd om? Zijn ze niet gewoon allebei evil?
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hier wijn en bitterballengelukkig at mijn vriend 2/3e al op voordat ik met mijn ogen kon knipperen.
Al moet ik zeggen dat ik bitterballen niet meer zo evil vind sinds ik weet dat paaseitjes net zo slecht zijn
Wow, goed bezig!quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Hyperdag 3 van Jillian achter de rug en half uur gehoepeld.
Vanavond nog 1,5 uur training.
Volgens mij is de knop hier wel om.
Hoepelen is echt net zoals wandelen dus dat voel ik helemaal niet (behalve dat mij kleine teen gaat slapenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wow, goed bezig!
Is dat niet zwaar, elke dag Jillian en hoepelen en dan nog zoveel trainen?
Oh absoluut maar af en toe kan ik het niet weerstaand als het echt mooi weer isquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wijn vind ik op z'n tijd dan ook wel lekker
Alleen was dat dan weer mijn 'voordeel' van zo lang ibuprofen moeten slikken: de combinatie met alcohol wordt afgeraden, dus ik hoefde niet eens te overwegen om het te nemen. Plus dat ik over het algemeen liever mijn kcals binnenhark met lekker (en misschien niet altijd even verantwoord) eten dan met alcohol
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Hoepelen lijkt me cool, maar ik kan het niet
Hoe leer ik hoepelen?
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ooit met een sporthoepel gehoepeld?
Ik kan het namelijk ook niet met een kinderhoepel maar met de hoepel die ik nu heb is het echt een eitje.
Ja ik leer ook nieuwe dingen hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:50 schreef rhubarbje het volgende:
Godver nu wil ik een sporthoepel
Waarom ben ik zo'n impulsieve koe?
Dacht ik eerst ook hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha nee ik wist niet eens dat er verschil was
Ik dacht een hoepel is een hoepel
godver ze zijn nog roze ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook hooren toen vond ik het ook stom dat ik niet kon hoepelen.
En voor 25 euro heb je volgens mij al een sporthoepel dus
De mijne is ook 100cm en dat is echt best hugequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
maar is een diameter van 100cm niet erg klein?
Of laat mijn ontzettend-niet-wiskundige brein mij nu even in de steek?
Dat laatste hoor, want nu ik er over nadenk snap ik het ook nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Heb jij niet omtrek in je hoofd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? jeetje
Dan ben ik of een vetklep of ik snap niet hoe hoepels werken
Ik hoop het laatste
Weet ik veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een contactgrill?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er ook een "gezonde" manier om een tosti te maken? Opeens enorme trek in.
Dit, niks mis mee op die manier. Ik heb zo'n broodrooster met 'mandjes' waarin je ook een tosti kan klemmenquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienZiet er goed uit toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook altijd op die manierquote:
Of je nu gewoon 2 boterhammen met (ham en) kaas eet of ze even onder de contactgrill legt, maakt voor de calorieën niks uit nee. Ze worden er alleen wel lekkerder van als tostiquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Tink89 het volgende:
Precies. Zo maak ik mijn volkorenbrood met 30+kaas tussen de middag interessantniks mis mee!
Verder een heerlijke vrije dag vandaag. Naar de tandarts geweest, thee gedronken bij een vriendin, badkamer van boven tot onder gepoetst, was gedaan, kleine kamer en slaapkamer en studeerkamer opgeruimd... Zo komt een meneer van de gemeente voor ons woz-bezwaar en dan ga ik koken, eten en twee uur paardrijden.
O: 3 geroosterde volkorenbth, 1 lv smeerkaas, 1 linerapate, 1 pindakaas. Plak volkoren ontbijtkoek met pindakaas.
T: niks, tandarts.
L: 300 ml lv yoghurt, notencruesli.
S: Poetsen en opruimen dus.
T: Hand zonnebloem pitjes.
D: Wat ik nog in de kast heb, zo even kijken. Aardappeltjes met kipschnitzel en komkommer kan, maar kan ook spaghetti oid worden.
S: 2 uur paardrijden. Dat wordt afzien
quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik wilde trouwens nog een foto van afgelopen zondag laten zienIk vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik vind het zoberzo stoer dat je gewoon die pakjes draagt, ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden. Legio dames die je dat niet na doen!
Kan ik me voorstellen ja. Heb ik met mijn paardrijbroeken ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er in onze groep wel meerdat helpt denk ik ook wel.
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Heb ik niks.. Staat nog wel op het verlanglijstje. Eerst een blender
Eerst eens tellen op hoeveel ik nu zit. Dan kan ik nog overwegen het te doen.
Heb ik ook gedaan vanmiddagquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele boterham met kaas in een koekenpan leggen met de deksel erop werkt ook.
Ik vind sporten/hardlopen in de regen altijd heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:22 schreef Patoshik het volgende:
Pfoe.. dat was weer een uurtje bootcamp. Was erg pittig. En de regen dat ben je zo vergeten. Had dat niet gedacht maar je merkt het helemaal niet meer na een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |