Ik zie mezelf ook veel slankerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik zie mezelf veel slanker dan ik ben. Tot ik op een foto sta naast iemand met een normaal figuur, dan pas zie ik hoe dik ik wel niet ben
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zowel van foto's als van wat ik in de spiegel zie. Net, in een pashokje, vond ik mezelf kolossaal en kon ik me niet voorstellen dat ik er +15 kg geleden nóg kolossaler uitzag. Nu ik thuis m'n nieuwe sportoutfit (die ik wel gekocht heb) nog eens bewonder, valt het ineens reuze mee.
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, dan weet ik het ook niet meer. Ik weet alleen dat ik mezelf echt absoluut niet in kan schatten, en op straat ook geen mensen aan kan wijzen die hetzelfde figuur hebben. En het is niet dat ik te aardige vrienden heb, ze zouden het niet laten om te zeggen dat ik dikker ben dan degene die ik aanwijs
. Aan de andere kant zie ik dan patiënten met een gelijk gewicht als de mijne en denk ik "jezus, zie ik er ook zo uit?". Ik heb gewoon zware botten denk ik.
.
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taillequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naast een blote patiente gestaan die net zo zwaar was als ik met dezelfde lengte. En zij was echt heel dik in mijn ogenMaar ja, ze had al haar vetopslag in haar buik en bij mij zit het meeste in mijn kont, heupen en (boven)benen. Dat geeft wel een heel ander beeld.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat is ook mijkn geluk, dat ik wel een taille heb. Een reet waar je gebouwen mee om kan stoten, maar wel een soort taille. Ook zoiets, ik heb me dus om experimentele redenen ingeschreven op een datingsite, maar wat vul je dan in godsnaam bij 'figuur' in? Overweight klinkt zo... mja
. Ben ik, maar ik heb wel soort van een figuur. Ik heb het maar op fully figured gegooid, maar het wel gemeld voor dates
. Ik háát het hele 'jezelf leuker voordoen dan je bent'-gebeuren.
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik hoef ook geen man die een vrouw al direct afwijst op een beetje chubby figure.
We kunnen elkaar een hand geven. En ik was zo verrekte goed bezig /zwakkelingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
En dan zie ik de foto van patoshik en dan denk ik 'godverdegodver, ik wil dat ook! Ik kan dat ook! Ik ga dat ook doen!' en vervolgens stop ik toch weer dingen in mijn mik alsof ik een willoze kleuter ben...
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: 200gr edamame, 100 gr huttenkase
L: 3 boterhammen m kipfilet, bakje linzensalade
T: 4 bonbons
D: 3 broodjes met kikkererwtenburgers, 3 madeleines
Dus...
Niet alleen CCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer
(CC leest het vast als neukvoer)
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Neukvoer.
Ik begin me toch enigszins zorgen te maken over m'n imago. Gisteren ging m'n hele facebook tekeer over een foto waar ik 'ongewoon lief' op keek. Ik ben braaf en lief mensen!
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn beeld van jou misschien toch eens aanpassen, want ik zie je vooral als braaf en lief
First Impressions huhquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou heb jij me dan ook wel in m'n extréém brave en lieve periode gezien.
Ik kijk @ fitness liever naar ''wat meer'' dan naar de grassprietjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar dat is het hele ding met internetdaten, iemand kan er opeens heel anders uitzien en een enorme teleurstelling zijn. Die iemand wil ik niet zijn. Ik weet dat ik een leuke vriendin zou zijn, prima ben in bed, en best wel mooi op mijn manier, maar ik'heb óók overgewicht. Als iemand dat niet ziet zitten hoef ik er niet mee te daten
.
Eigenlijk toch gek. Die winkels hebben er best baat bij dat kleren net wat leuker lijken te staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Holyme het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't niet zo op pashokjes, ik word daar vaak niet echt vrolijk van, ik weet dat het qua gewicht goed zit maar die spiegels in sommige winkels lijken wel vermomde lachspiegels ofzoBestellen en thuis passen
![]()
Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
BE, kan je een reden geven?
Het lijkt erop dat jij jezelf "straft" met meukvoer
(CC leest het vast als neukvoer)
Stom he? Eigenlijk heb je alles! Mooie kindjes vooral... En dan nog............. dan gaat het ergens mis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op dit moment weet ik het wel. Bonje met de meneer en niet toe willen geven, maar je wel ongemakkelijk voelen met de situatie.![]()
Maar op andere momenten... Het voelt meestal toch het meest als die kleuter die 'ik wil het' roept, ongeacht stemmetjes in mijn hoofd die zeggen dat ik het beter niet kan doen. Fuck it, denk ik dan.
Echt onvoorstelbaar eigenlijk, 38 jaar en jezelf niet de baas zijn...
Hoe veel tijd zit er tussen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wie kan dit uitleggen?
Soms als ik in de ochtend op de weegschaal ga staan heb ik een tof cijfer en dan denk ik 'hihi ik ga nog een keer kijken'. De tweede keer is het altijd hoger?
(ook bij minder mooie cijfers trouwens. De weegschaal is de keren daarna altijd hoger)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |